Jump to content
Joriz

Dit is Los Santos vanaf een skateboard! (hopelijk)


Als je dacht dat Los Santos, de GTA5 stad die is gebaseerd op Los Angeles, vanaf de fiets al cool was dan moet je zeker het onderstaande filmpje zien. Ondanks dat het een hele grote stad is blijkt Los Angeles met zijn vele betonnen stoepen en hellingen toch ideaal voor een skateboarder om de halve stad door te jumpen. Nu hopen dat Rockstar Games naast de diverse fietsen die in GTA5 komen ook een skateboard toevoegt. Wederom veel kijkplezier! smile2.gif

Bron video: Vimeo

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

cool filmpje, hoop zeker dat we kunnen gaan skateboarden en al die coole dingen die daar bij horen. Al zie ik Michael niet snel op een skateboard staan, kan het wel iets voor Franklin zijn.

zou nog kooler zijn als je er dan ook mee kan springen of zelfs tricks doen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heel sfeervol. Toont perfect zoals ik LA zie, een gigantische stad met heel veel stedelijk verval overal.

Het zou zeer interessant zijn mocht er eindelijk een Skateboard voorkomen in het spel. Het past wel in de omgeving (hoewel ik enkel Franklin zou zien skateboarden) Maar het kan wel een mooie nieuwe dynamiek toevoegen aan de game. Zoiets moet natuurlijk geïntroduceerd worden via een missie (misschien ontsnapt één van je slachtoffers toevallig met een BMX en staat er een Skateboard tegen de muur?) Het doet dromen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een skatepark zou echt super zijn, in gta 4 ging ik vaak met een sanchez van die ramps, maar het zou natuurlijk veel leuker zijn om het met een skateboard te doen, maar ik wil hem dan wel overal kunnen gebruiken en niet alleen in zo'n park. IK zie Franklin nog wel op een skateboard rijden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Lijkt me onvoorstelbaar. :puh:

Het zal denk ik gewoon met skills zijn, zoals de bike skilss van sa als ik me niet vergis.

In het begin val je heel vaak, maar hoe hoger je skills, hoe minder, en bij de ene zullen je skills wat sneller stijgen dan bij de andere denk ik.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk niet dat er een skateboard komt. GTA staat bekend als een geweld(ig) spel. Een fiets is nog wel realistisch maar een skateboard. Dat past gewoon niet. Ik heb eigenlijk nog nooit gezien dat een Gangster of crimineel skated. Misschien een missie

waar je iemand onopvallend achtervolgt. Maar als R* echt wat meer op realisme zet zetten ze niet Trevor Franklin of Michael op een skateboard.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zou net zeggen dat als R* op realisme inzet, dat ze elk mogelijk voertuig erin stoppen. Want naast de criminele verhaallijn, is GTA vooral bekend om zijn vrijheid. Wanneer je dus zin hebt om op een skateboard wat door de stad te rollen, zou dat mogelijk moeten zijn, net zoals een duikboot of een zeppelin.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...