Jump to content

PSP vs DS vs iOS


Dotz

GTA: Chinatown Wars  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk systeem heeft de beste versie van GTA: Chinatown Wars?

    • DS
      2
    • PSP
      10
    • iOS
      3
    • Ik heb geen voorkeur.
      1


Recommended Posts

Ik denk dat ik de PSP versie het best/leukst vind simpelweg omdat er meer radiokanalen in zitten en de graphics beter zijn. Oh en niet onbelangrijk, ik heb geen Nintendo DS. :puh: Mocht ik ooit nog een Ipod/Iphone/Ipad Idevice aanschaffen, dan zou ik GTA Chinatown Wars wel aanschaffen voor iOS.

Bewerkt: door gtaissuper
Link to comment
Delen op andere websites

iOS is voor mij het beste. En de reden is vrij simpel: het komt omdat je zeer gemakkelijk spelletjes tegen extreem lage prijzen krijgen. Terwijl je voor PSP-spelletjes al gauw een paar tientjes neerlegt en dan krijg je nog geen hoogwaardige kwaliteit. PSP begint ook te verouderen qua hardware, terwijl de nieuwere iOS-apparaten al krachtige games kunnen draaien. Maar het is vooral het gemak. Als je bijvoorbeeld een nieuw racespelletje wilt, kun je die voor een paar euro al krijgen (Real Racing 3 is zelfs een freemium game). Ben je het beu, dan hoef je in ieder geval niet te zeuren dat het weggegooid geld is. Althans, niet voor een paar euro en zeker niet als het gratis is. :)

Link to comment
Delen op andere websites

iOS is voor mij het beste. En de reden is vrij simpel: het komt omdat je zeer gemakkelijk spelletjes tegen extreem lage prijzen krijgen. Terwijl je voor PSP-spelletjes al gauw een paar tientjes neerlegt en dan krijg je nog geen hoogwaardige kwaliteit. PSP begint ook te verouderen qua hardware, terwijl de nieuwere iOS-apparaten al krachtige games kunnen draaien. Maar het is vooral het gemak. Als je bijvoorbeeld een nieuw racespelletje wilt, kun je die voor een paar euro al krijgen (Real Racing 3 is zelfs een freemium game). Ben je het beu, dan hoef je in ieder geval niet te zeuren dat het weggegooid geld is. Althans, niet voor een paar euro en zeker niet als het gratis is. :)

Een PSP is dan ook meestal goedkoper, en de games kost maar rond de 10/15 euro voor de PSP, wat ook niet héél veel is. En dit topic gaat alleen maar over welke versie van Grand Theft Auto Chinatown Wars je beter vind, dus het maakt niet uit of de hardware verouderd is en of je ook andere games op iOS-apparaten kan spelen want dat heeft hier niks mee te maken.

Ikzelf vind de PSP versie het beste, de graphics zijn het mooist, je hebt extra missies, en er zijn meer radio stations.

Bewerkt: door TalkingPear
Link to comment
Delen op andere websites

iOS is voor mij het beste. En de reden is vrij simpel: het komt omdat je zeer gemakkelijk spelletjes tegen extreem lage prijzen krijgen. Terwijl je voor PSP-spelletjes al gauw een paar tientjes neerlegt en dan krijg je nog geen hoogwaardige kwaliteit. PSP begint ook te verouderen qua hardware, terwijl de nieuwere iOS-apparaten al krachtige games kunnen draaien. Maar het is vooral het gemak. Als je bijvoorbeeld een nieuw racespelletje wilt, kun je die voor een paar euro al krijgen (Real Racing 3 is zelfs een freemium game). Ben je het beu, dan hoef je in ieder geval niet te zeuren dat het weggegooid geld is. Althans, niet voor een paar euro en zeker niet als het gratis is. :)

Een PSP is dan ook meestal goedkoper, en de games kost maar rond de 10/15 euro voor de PSP, wat ook niet héél veel is. En dit topic gaat alleen maar over welke versie van Grand Theft Auto Chinatown Wars je beter vind, dus het maakt niet uit of de hardware verouderd is en of je ook andere games op iOS-apparaten kan spelen want dat heeft hier niks mee te maken.

Ikzelf vind de PSP versie het beste, de graphics zijn het mooist, je hebt extra missies, en er zijn meer radio stations.

Oh lol, had helemaal niet door dat het specifiek ging over de vraag op welke van de twee Chinatown Wars beter is. :$

In dat geval kan ik niet echt een vergelijking maken, maar op iOS draait hij wel gewoon prima. Hoewel ik het op m'n huidige (nieuwe) iPod touch niet meer speel, kan ik wel concluderen dat hij zelfs op de wat oudere apparaten altijd goed functioneerde. Hoe dat op de PSP is kan ik helaas niet zeggen, evenals voor de DS-versie. Dat laat ik liever aan de rest over. :puh:

Houdt er trouwens rekening mee dat vooral de verschillen in de besturing het grootst zijn. Op iOS heb je volledige touchbesturing, op de PSP helemaal niet en op de DS deels. Ik moet zeggen dat alleen besturing middels touch vrij irritant is, maar aan de andere kant wel realistischere mogelijkheden biedt. Op de PSP zal dat niet zo zijn. Wat dat betreft zou ik dan persoonlijk voor de DS-versie gaan, ook al heb ik die nog maar één keertje even gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Gta Cw op de Ds, m'n neefje heeft het op de Psp en ik zou het liever daarop willen omdat de graphics mooier zijn en extra opties zijn. Ik heb het pas ook voor op de Ipad en ik vind de controls vreselijk, dat kan misschien komen omdat ik het niet gewent ben. Ik ben Ds gewent en Ds en Psp lijken nogal op elkaar. Ik vind de Psp dus het beste! ;D

Link to comment
Delen op andere websites

De PSP-versie vind ik het beste. Zoals eerder genoemd door de betere graphics, mooie lichten 's nachts en aanvullende missies. Toch blijft de NDS-versie ook ergens wat hebben. Met name dan door de minigames d.m.v. het touchscreen en het feit dat het toch een primeur voor het platform was.

De besturing van de iOS-versie werkt in mijn ervaring niet prettig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

psp natuurlijk

NDS is oke

IOS vind ik een stuk minder. ik heb die op i pad en i phone. en ik vind hem maar nis. omdat ik gta ctw al op psp en nds heb. ga ik daarom ook ios op i phone en pad verwijderen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...