Jump to content

Wens: GTA met RPG elementen


Radiohead

Recommended Posts

Wat zouden jullie ervan vinden als er in GTA 5 meer RPG elementen komen. Vorige GTA's waren hierin vrij saai als het aankomt op wapen-customizing, outfit (San Andreas daargelaten) en 'gadgets'. Als je kijkt naar een 'Far Cry', waarin je veel keuze hebt wat je doet met je wapen en wat voor 'bommen' je gebruikt is het echt eindeloos. Denk hierbij aan het toevoegen van silencers, keuze uit meerdere scopes en meer minutie. Ook als je kijkt naar een 'Skyrim' kon je duizend-en-één dingen vinden, oprapen en gebruiken. Dit element lijkt mij erg leuk om terug te zien binnen een GTA.

Hierbij een ondersteunend filmpje voor hij die de afgelopen periode in een grot heeft door gebracht, om te laten zien hoeveel keuzemogelijkheden er zijn.

Wat zouden jullie hiervan vinden?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien hadden ze het niet letterlijk aangekondigd, maar ik dacht precies toch dat GTA5VIDEOS erachter was gekomen?

Ik zoek het even op.

1:00

Ik geef toe dat er niet gezegd wordt dat het een racegame wordt, maar wel dat het zo zal aanvoelen.

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

Ze hadden al wel aangekondigd dat het een halve racegame ging worden.

Dan weet jij toch iets meer dan ik blijkbaar.. Alleen ik vraag me af waar je dit dan hebt gelezen?

Rockstar had gezegd dat de voertuigen wat meer race-achtig gingen aanvoelen. Maar wat men hier mee bedoelde is onduidelijk.

Ik hou wel van RPG-elementen, maar ik vind ze niet echt binnen een GTA passen. Wat rommelen met je wapens op de manier van vizier en silencer zie ik nog zitten maar daar stopt het dan ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hadden al wel aangekondigd dat het een halve racegame ging worden.

Dan weet jij toch iets meer dan ik blijkbaar.. Alleen ik vraag me af waar je dit dan hebt gelezen?

Rockstar had gezegd dat de voertuigen wat meer race-achtig gingen aanvoelen. Maar wat men hier mee bedoelde is onduidelijk.

Ik hou wel van RPG-elementen, maar ik vind ze niet echt binnen een GTA passen. Wat rommelen met je wapens op de manier van vizier en silencer zie ik nog zitten maar daar stopt het dan ook.

Ach... m'n Dessert Eagle goud maken vindt ik niet zo erg hoor. Lijkt me wel vet. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het wel leuk vinden om je hele wapen uit te bouwen en zo, in FC3 was dat we goed uitgewerkt. Vooral omdat je ook moest kiezen tussen de uitbreidingen die je wou en je ze er niet allemaal op kon zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou graag zien dat je flink wat dingen kan veranderen aan je wapen maar zoals Dotz hierboven al zegt ik hoef er geen getrain of dik/dun in misschien kapsel of baard maar dan houd het wel op.

ik verwacht dat er wel kapsalonnen in gtav zitten :), ik vind 't sowieso vreemd dat geen enkele protagonist ooit een baard heeft gehad, m.u.v. enkele gta1/gtalondon protagonisten..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...