Jump to content

Wens: GTA met RPG elementen


Radiohead

Recommended Posts

ik zou graag zien dat je flink wat dingen kan veranderen aan je wapen maar zoals Dotz hierboven al zegt ik hoef er geen getrain of dik/dun in misschien kapsel of baard maar dan houd het wel op.

ik verwacht dat er wel kapsalonnen in gtav zitten :), ik vind 't sowieso vreemd dat geen enkele protagonist ooit een baard heeft gehad, m.u.v. enkele gta1/gtalondon protagonisten..

Heb jij GTA SA wel eens gespeeld? Misschien niet echt baarden, maar wel facial hair.

Link to comment
Delen op andere websites

Kapsalonnen en tatoeages gingen er niet komen had ik gehoord. In SA was dit geen probleem om altijd vans shitty kapsel te vranderen, maar nie worden de graphics te goed, en kan je wus niet elke keer een hi-res tattoetje op je buik zetten. Zelfde voor kapsel.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou ook nogal dwaas zijn om die toe te voegen. Franklin heeft geen haar, Michael zie ik niet direct iets aan zijn Don Luigi-kapsel doen en al het haar dat Trevor heeft staat op de verkeerde plaats van zijn lichaam, laat staan dat die zin heeft in een lekker trendy kapsel wanneer hij rondstruint in zijn patattenzakken van kleren. Maar wellicht zijn er wel kappers en dergelijke te zien in de stad, gewoon niet interactief.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil absoluut geen rpg-elementen in GTA, een silencer voor je pistool is vet. Maar dan houdt het echt op voor mij! Trainen of dik worden wil ik niet in GTA! GTASA vond ik dan ook een grote tegenvaller wat dat betreft!

Ik vind dat juist leuk.
Link to comment
Delen op andere websites

Zou het wel cool vinden als je je wapen kan aanpassen het ook echt invloed heeft op de prestaties, bv met een silencer dat je niet alleen geruisloos schiet maar ook preciezer maar dan met minder impact etc. Ik hoop wel dat je ook je personage kan aanpassen met iig kleding en hopelijk ook haar en al die dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou ook nogal dwaas zijn om die toe te voegen. Franklin heeft geen haar, Michael zie ik niet direct iets aan zijn Don Luigi-kapsel doen en al het haar dat Trevor heeft staat op de verkeerde plaats van zijn lichaam, laat staan dat die zin heeft in een lekker trendy kapsel wanneer hij rondstruint in zijn patattenzakken van kleren. Maar wellicht zijn er wel kappers en dergelijke te zien in de stad, gewoon niet interactief.

Dat was zo leuk aan SA gewoon een neutrale gast die je zo kan maken hoe je zelf wilt.

Kapsalonnen in GTA V. Denk het niet. Ze hebben al haar enzo. In GTA SA was CJ gewoon kaal. En Franklin Michael en Trevor hoefje niks aan te veranderen ze zien dr al gwn awesome uit :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik vond het leuk dat je jezelf in SA kon oppompen, jezelf klapvet kon eten etc... Dat het voor sommige missies een must was is dan weer jammer, haalt het gevoel van "niks moet alles mag" een beetje weg. Niko en Johnny hebben trouwens wel stoppels hoor Dotz, dat valt onder facial hair.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...