Jump to content

Super- en Megalid-rangen verdwijnen


PatrickW

Recommended Posts

Ik heb anders wel een vraagje. De rechten die de huidige superleden en megaleden hebben zoals een blog, meer inbox ruimte enz. Wordt dat voor die personen ook afgeschaft of behouden ze de rechten? Er zijn namelijk ML met een eigen blog. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 152
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SpacyColours

    13

  • Phoenyxar

    11

  • MegaPilot

    9

  • Dotz

    8

Dit daarentegen vindt ik veel geloofwaardiger, ach ja als het zo is vind ik het wel een geslaagde 1 april grap. puh2.gif

Dit vooral. Dit is een vrij serieuze mededeling, zonder veel tam tam er rond. Het komt dan natuurlijk wel op de perfecte moment, maar mocht dit echt een 1 April-grap zijn dan doet men echt wel veel moeite voor niks, want de subfora zijn ondertussen al nagenoeg volledig leeggemaakt en klaar om op te doeken. Naja, of wel zal dit de boeken in gaan als beste 1 April-grap op het forum ooit of als een zware ontnuchtering voor sommigen. We zien wel :3

Je gaat me niet vertellen dat jullie moderators hier niets van af wisten. Jullie hebben hier toch ook zeggenspraak in, wat jullie ervan vinden?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb anders wel een vraagje. De rechten die de huidige superleden en megaleden hebben zoals een blog, meer inbox ruimte enz. Wordt dat voor die personen ook afgeschaft of behouden ze de rechten? Er zijn namelijk ML met een eigen blog. :)

Personen die een blog hebben hoeven sowieso al niet per se ML+ te zijn. Dus als een ML nu een blog heeft en die is actief, dan zie ik geen reden om die rechten weg te halen. Dat hebben ze verdiend door ML te worden en dat nemen we niet af met deze maatregel. Voor inboxruimte geldt wat mij betreft hetzelfde.

Dit daarentegen vindt ik veel geloofwaardiger, ach ja als het zo is vind ik het wel een geslaagde 1 april grap. puh2.gif

Dit vooral. Dit is een vrij serieuze mededeling, zonder veel tam tam er rond. Het komt dan natuurlijk wel op de perfecte moment, maar mocht dit echt een 1 April-grap zijn dan doet men echt wel veel moeite voor niks, want de subfora zijn ondertussen al nagenoeg volledig leeggemaakt en klaar om op te doeken. Naja, of wel zal dit de boeken in gaan als beste 1 April-grap op het forum ooit of als een zware ontnuchtering voor sommigen. We zien wel :3

Je gaat me niet vertellen dat jullie moderators hier niets van af wisten. Jullie hebben hier toch ook zeggenspraak in, wat jullie ervan vinden?

De discussie rond de ledengroepen loopt echt al jaren en om eindelijk eens een knoop door te hakken en daadwerkelijk wat te doen is dit een GM+-beslissing geweest. Ook de 'gewone' Moderators waren hier dus niet van op de hoogte.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar hoe gaat het nou precies in zijn werk met het G&C-systeem? Jullie zeggen dat het het SL/ML-systeem gaat vervangen. Bedoelen jullie daarmee puur de kwalificaties waar naar worden gekeken, of vooral de samenhorigheid dat we anders in een afgesloten forum zouden hebben? Speelt The City-map en/of aanwezigheid in Gang Talk hierbij een rol? Wordt er enkel op activiteit in G&C gekeken bij het promoveren van leden, of staat ook nog steeds de rest van de "eisen" centraal (hulp bieden bij GTA-vragen, gezellig meedoen in de Stamkroeg, forumgelateerde activiteiten organiseren etc.)? En worden er überhaubt nog extra functies toebedeeld (zoals extra inboxruimte) of blijft dit alleen voor de huidige Super/Megaleden?

Oftewel is het G&C-systeem nou echt een vervanging van SL/ML of meer een variant daarvan, want ik snap dat lang niet alle leden behoefte hebben om mee te doen met het G&C-gedeelte, ook niet als dat ze extra aanzien op het forum oplevert. Ik kan me voorstellen dat sommige leden dat geen geweldig alternatief vinden (ik zelf juich het alleen maar toe - hoe meer activiteit in G&C hoe beter! :D )

Link to comment
Delen op andere websites

De discussie rond de ledengroepen loopt echt al jaren en om eindelijk eens een knoop door te hakken en daadwerkelijk wat te doen is dit een GM+-beslissing geweest. Ook de 'gewone' Moderators waren hier dus niet van op de hoogte.

Aha, dus de crew gaat maar tot GM+ en Admin. Fijn om te weten als moderator. Dacht dat zulke dingen gewoon intern werden gedeeld. Blijkbaar niet. Het is mij duidelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Aha, dus de crew gaat maar tot GM+ en Admin. Fijn om te weten als moderator. Dacht dat zulke dingen gewoon intern werden gedeeld. Blijkbaar niet. Het is mij duidelijk.

De Crew omvat alles van Admin, GM tot Moderator. Alleen zou ik niet weten waarom GM+ de moderators zou moeten betrekken in iets dat hen niet aangaat en waar ze geen belang aan hebben? Die moderators worden niet in een zetel gedragen en kunnen dus ook nog altijd perfect zelf het topic checken met het nieuws als ze dat echt willen ;)

Maar even wat verder. Ik vind wat Spacy zegt wel belangrijk. Verdwijnt dit gewoon of komt er nog wat vervangends? Al zij het in bescheidenere vorm.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar hoe gaat het nou precies in zijn werk met het G&C-systeem? Jullie zeggen dat het het SL/ML-systeem gaat vervangen. Bedoelen jullie daarmee puur de kwalificaties waar naar worden gekeken, of vooral de samenhorigheid dat we anders in een afgesloten forum zouden hebben? Speelt The City-map en/of aanwezigheid in Gang Talk hierbij een rol? Wordt er enkel op activiteit in G&C gekeken bij het promoveren van leden, of staat ook nog steeds de rest van de "eisen" centraal (hulp bieden bij GTA-vragen, gezellig meedoen in de Stamkroeg, forumgelateerde activiteiten organiseren etc.)? En worden er überhaubt nog extra functies toebedeeld (zoals extra inboxruimte) of blijft dit alleen voor de huidige Super/Megaleden?

Oftewel is het G&C-systeem nou echt een vervanging van SL/ML of meer een variant daarvan, want ik snap dat lang niet alle leden behoefte hebben om mee te doen met het G&C-gedeelte, ook niet als dat ze extra aanzien op het forum oplevert. Ik kan me voorstellen dat sommige leden dat geen geweldig alternatief vinden (ik zelf juich het alleen maar toe - hoe meer activiteit in G&C hoe beter! :D )

Promoties van leden zullen er dus enkel nog zijn in het geval we nieuwe crewleden nodig hebben. Immers: meer rangen hebben we straks niet meer. Daarbij wordt uiteraard gekeken naar activiteit, maar ook zeker naar andere zaken. Behulpzaamheid binnen GTA-fora is er helaas weinig meer, dus dan zullen we eerder kijken naar het kunnen geven van leiding, ervaring hebben op het forum, een positieve naam hebben bij de leden. Dat soort dingen kunnen we ook prima afleiden uit de Gangs & Corporations: iemand die al lange tijd (mede) leiding geeft aan een Gang of Corporation, of daarbinnen met succes projecten organiseert, die brengt wat positiefs op het forum, heeft waarschijnlijk een positieve naam bij de leden en zou in de crew dan ook niet misstaan.

Wat betreft de extra functies: de huidige Super- en Megaleden zullen we behalve hun rang verder niets afnemen. Verder zullen bij de Forum Awards prijzen als extra inboxruimte waarschijnlijk wel weer van toepassing zijn.

Aha, dus de crew gaat maar tot GM+ en Admin. Fijn om te weten als moderator. Dacht dat zulke dingen gewoon intern werden gedeeld. Blijkbaar niet. Het is mij duidelijk.

Je komt wat geïrriteerd/cynisch over op me. Mocht dat kloppen: er zijn altijd al zaken geweest die enkel door GM+ worden besproken en besloten, dus dat doen we straks al bijna 10 jaar zo. Ik zie dan ook niet waar het probleem voor jou in zit. Mocht je niet geïrriteerd/cynisch zijn: ook dan zie ik het probleem voor jou hier niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een concrete vraag: Heeft de crew het overwogen gewoon geen leden meer te promoveren naar super- of megalid? Een uitstervingsbeleid als het ware, om zo de oudgedienden die super- of megalid zijn toch hun rangetje te laten behouden en niet alles ''van vroeger'' weg te halen, maar zo toch de g&c-scene meer aandacht te schenken? Overigens zit ik, als actief lid van de g&c-scene, niet te wachten op aanloop van gtaforumleden die graag in de crew willen :{ .. Daarmee ben ik blij dat de SS een streng toetredingsbeleid hanteerd, maar toch.. :N Ik vind het jammer dat de g&c-scene nu een dergelijke functie toebedeelt word :(

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een concrete vraag: Heeft de crew het overwogen gewoon geen leden meer te promoveren naar super- of megalid? Een uitstervingsbeleid als het ware, om zo de oudgedienden die super- of megalid zijn toch hun rangetje te laten behouden en niet alles ''van vroeger'' weg te halen, maar zo toch de g&c-scene meer aandacht te schenken?

Wat heeft dat laten uitsterven voor zin dan? Dat verschuift het moment waarop we de G&C het huidige systeem laten overnemen alleen nog maar meer, terwijl dit dus al jaren speelt. Dan maar meteen pompompompom (Henk de Haan), doen! Om je vraag exact te beantwoorden: dat hebben we niet overwogen.

Overigens zit ik, als actief lid van de g&c-scene, niet te wachten op aanloop van gtaforumleden die graag in de crew willen :{ .. Daarmee ben ik blij dat de SS een streng toetredingsbeleid hanteerd, maar toch.. :N Ik vind het jammer dat de g&c-scene nu een dergelijke functie toebedeelt word :(

Dat is dan ook aan iedere Gang of Corporation zelf om te bepalen: wie laten ze toe en waarom.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een gemiep om een kleurtje en een besloten forum..

http://www.gtaforum....+gta +amsterdam

Dit was ook een 1 aprilgrap die niet op 1 april werd geplaatst. Elk jaar een paar dagen eerder.

:7 Dan zou ik het geen 1 aprilgrap meer willen noemen

New york was vroeger tog ook Nieuw AMSTERDAM!

Hier volg ik je niet helemaal, wat bedoel je hier mee? :-(

@Nandro: Bedankt voor je antwoorden! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...