Jump to content

VC Steam Savegames


viccie211

Recommended Posts

Ik heb VC SA en III gekocht op steam nadat ik ze vroeger van vrienden geleend had en no cd cracks gebruikte. Ik heb alleen een probleem, mijn SA en VC savegames werken niet, SA maakt niet uit want die heb ik toch al uit gespeeld en ik weet dat dat komt doordat ik een 3.0/2.0 heb en mijn savegames 1.0 zijn. Vice City was ik minder blij mee dat mijn savegames het niet meer doen, omdat ik die nog aan het spelen ben, terwijl het naar mijn idee dezelfde game versie is. Zou iemand kunnen en mogen helpen?

Alvast bedankt

Bewerkt: door viccie211
Link to comment
Delen op andere websites

Je oude savegames zijn niet compatibel met de GTA's op Steam. De enige mogelijkheid die dan rest is dat je savegames van de Steam versie zoekt, maar daar zullen er niet zo heel erg veel van zijn ben ik bang.

Link to comment
Delen op andere websites

Je oude savegames zijn niet compatibel met de GTA's op Steam. De enige mogelijkheid die dan rest is dat je savegames van de Steam versie zoekt, maar daar zullen er niet zo heel erg veel van zijn ben ik bang.

Ik heb het kunnen fixen met een niet zo geweldige oplossing, ik heb de .exe vervangen door de crack die ik gebruikte, nu werkt ie wel... Ik vind het toch wel jammer dat het dan op zo'n manier moet....

Het is trouwens niet helemaal waar wat je zei, alleen VC werkt helemaal niet, III werkt gewoon perfect, maar daar wilde ik toch opnieuw beginnen en SA 2.0 savegames werken ook.

Bewerkt: door viccie211
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...