Jump to content
NandroDavids

Liberty City Stories en Vice City Stories naar PSN!


Maak je klaar om op de PS3 in de huid te kruipen van Toni Cipriani en Victor Vance! Liberty City Stories en Vice City Stories zullen vanaf volgende week namelijk te downloaden zijn van PlayStation Network.

gallery_1_10_170966.jpg

De games zullen per stuk ¤ 9,99 gaan kosten, een schijntje natuurlijk voor een deel uit de GTA-serie. Al tijden zin om de sfeer van Vice City te proeven, maar nooit de beschikking gehad over een PSP of een PS2? Of wil je juist de duisterder sfeer van het Liberty City van GTA III weer meemaken, met een volledig ander verhaal? Vanaf volgende week kan het allemaal, op de PS3.

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

En mocht het dan toch door sommigen als uitmelken beschouwd worden: so what? Het enige wat het oplevert is meer games/toegankelijkheid tot games. Heb je er geen behoefte aan, dan negeer je het toch gewoon?

Waarom zouden mensen die positief reageren en er geen behoefte aan hebben mogen reageren en deze die dit op de negatieve manier doen niet? Kijk maar eens naar je eigen post, je hebt er geen behoefte aan en je negeert het toch ook niet? :?

'Negeren' in de zin van 'laat de game voor wat het is', en niet 'negeer dit topic'. Het maakt mij niet uit wat jij allemaal zegt en vindt in dit topic: daar laat ik je geheel vrij in, het is immers een forum. Maar met 'negeren' bedoelde ik het negeren van de game zelf. Als je er geen behoefte aan hebt, koop je de game niet. That's it. Genoeg mensen vinden het wél een leuk initiatief en zullen er dus wel van profiteren.

Bewerkt: door Foreigner97

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En mocht het dan toch door sommigen als uitmelken beschouwd worden: so what? Het enige wat het oplevert is meer games/toegankelijkheid tot games. Heb je er geen behoefte aan, dan negeer je het toch gewoon?

Waarom zouden mensen die positief reageren en er geen behoefte aan hebben mogen reageren en deze die dit op de negatieve manier doen niet? Kijk maar eens naar je eigen post, je hebt er geen behoefte aan en je negeert het toch ook niet? :?

'Negeren' in de zin van 'laat de game voor wat het is', en niet 'negeer dit topic'. Het maakt mij niet uit wat jij allemaal zegt en vindt in dit topic: daar laat ik je geheel vrij in, het is immers een forum. Maar met 'negeren' bedoelde ik het negeren van de game zelf. Als je er geen behoefte aan hebt, koop je de game niet. That's it. Genoeg mensen vinden het wél een leuk initiatief en zullen er dus wel van profiteren.

Inderdaad. Je mag zelf kiezen als je wel of niet GTA V koopt :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als je bedenkt dat dit topic over LCS en VCS gaat, dan zie je meteen dat dit zo ontzettend de andere kant op gaat (aka off-topic ;))

Persoonlijk vind ik het wel leuk dat ze ook op de PS3 te spelen zijn; ik heb ze op de PSP, maar GTA hoor je gewoon op een groot scherm te spelen. Misschien dat ik ze tzt download, als ik verder niks te doen heb.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...