Jump to content

Watch Dogs


pilot

Recommended Posts

Dat komt omdat GTA een van de meest populaire gameserie's is, het is erg moeilijk om GTA te verslaan. Watch Dogs doet een erg goede poging, alleen het enige wat tegen kan zitten is de naam. Maar dat zit de gameplay niet in de weg uiteraard, Watch Dogs komt sowieso later dan GTA V. Dus dan kunnen ze ook kijken op welke opzichten Watch Dogs al beter is, en wat er nog verbeterd aan zou kunnen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    22

  • thebig

    14

  • 3L1077

    13

  • Michael

    10

Top Posters In This Topic

  • 8 maanden later...

Hallo ik weet niet of ik het bestaat en of ik het überhaupt hier mag plaatsen. Ik doe het toch maar

Ubisoft's executive director Alain Corre has stated he is ready to do battle with Rockstar Games when the ambitious open-world title Watch Dogs is released later this year, according to Edge

.

Unlike Rockstar's next project, Watch Dogs will be available on both current and next generation consoles when it launches alongside the PlayStation 4 this holiday season, which some say gives it the edge over Grand Theft Auto V.

Watch Dogs was the stand out launch title when Sony held their PS4 press conference in New York last week, and will be available on the PS3, PS4, Xbox 360, Wii U and PC. It is expected to be released just a couple of months after GTA V and Corre believes the title is worthy of being mentioned in the same breath as the fervently anticipated sandbox title.

He said:

"Grand Theft Auto is one of the biggest brands in the industry and everybody respects the brand and we'll have fun playing the next one too.

"But I think Watch Dogs' positioning is also on next-gen, bringing a lot of features – connectivity, interactivity, companion gaming and so on which is bringing some freshness to the genre."

When Corre was pressed further on whether Ubisoft is afraid of taking on the GTA series and GTA V with Watch Dogs later this year, he replied:

"When you have a great product in our or any other industry, it also excites the appetite of a lot of consumers in that category. People interested in racing games will buy many racing games if the games are great.

"So we think that we can even benefit from the fact that Grand Theft Auto is coming. The spirit will be that this kind of game is great fun and I think Watch Dogs can also bring a lot of the same fans."

Little is known of Watch Dogs since its unveiling last week. A trailer was shown

at the New York PS4 event which displayed stunning graphics and an open-world gaming setting similar in style to Grand Theft Auto.

The trailer followed protagonist Aiden Pearce, a highly skilled computer hacker who has the apparent ability to hack into various electronic systems, either to obtain and control information or to destroy those devices completely at specific times.

Watch Dogs will launch alongside the PlayStation 4 this holiday season, though it is still unknown as to which territories it will arrive first.

Do you think Watch Dogs could be as good as Grand Theft Auto? Let us know in the comments below.

Wat denk jij word Watchdogs beter dan GTA V?

>>> Door Jesperkaj: Dit gaat meer over Watch Dogs dan over GTA V, dus een schop richting het Action & Adventure forum.<<<

>>> Door Bassieboy35: Bedankt voor het verplaatsen en bij deze ook samengevoegd! ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf de trailer ervan gezien (samen met die v.d. PS4) en het ziet er gaaf uit, maar er bestaat geen "beter dan GTA V" :3 Het is, of net zo goed of slechter. :puh:

Hieronder: beide* :7

Bewerkt: door Dipsie8
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind zelf Ubisoft gewoon slecht (sorry als er mensen zijn die Ubisoft helemaal tegek vinden)

Steeds maar een nieuwe AC deel. Enigste wat veranderd worden zijn wapens missies en maps. En aan AC delen vind ik ook wat minder dat die kerel in de toekomst is en in de Animus 2.0 gaat en dat hij droomt dat het bijv 500 N.C. Of zo vind ik zo stom. Ze kunnen netzogoed meteen die charachter Ezio Auditore de Firenze ofso noemen waarom eerst zo'n toekomst sfeer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind zelf Ubisoft gewoon slecht (sorry als er mensen zijn die Ubisoft helemaal tegek vinden)

Steeds maar een nieuwe AC deel. Enigste wat veranderd worden zijn wapens missies en maps. En aan AC delen vind ik ook wat minder dat die kerel in de toekomst is en in de Animus 2.0 gaat en dat hij droomt dat het bijv 500 N.C. Of zo vind ik zo stom. Ze kunnen netzogoed meteen die charachter Ezio Auditore de Firenze ofso noemen waarom eerst zo'n toekomst sfeer.

Dus omdat ze altijd een nieuw deel van assassins creed uitbrengen, maakt Ubisoft slecht? :7

Slechte redenering ooit. :gaap:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Geloof er niets van dat het spel even goed wordt als GTA V. Eerst zien, dan geloven. (GTA Fangirl icon_mrgreen.gif)

Volgens mij is Watch Dogs ook helemaal niet te concurreren met GTAV. Het zijn compleet verschillende spellen

met een compleet andere gameplay en mogelijkheden.

Watch Dogs is meer iets futuristisch en GTAV is heel anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Stunning! Had ik maar genoeg geld voor BF4, GTA én Watch dogs.. :7

Je hebt nog tijd zat om geld te verdienen en ze zo te kunnen kopen ;). Het najaar duurt nog even.

Geloof er niets van dat het spel even goed wordt als GTA V. Eerst zien, dan geloven. (GTA Fangirl icon_mrgreen.gif)

Volgens mij is Watch Dogs ook helemaal niet te concurreren met GTAV. Het zijn compleet verschillende spellen

met een compleet andere gameplay en mogelijkheden.

Watch Dogs is meer iets futuristisch en GTAV is heel anders.

Inderdaad. Appels met peren vergelijken doen we te vaak (ik doe het ook weleens). Geef de games allebei de kans. Aangezien Grand Theft Auto dit altijd krijgt moeten we hetzelfde doen met Watch Dogs. Het is geen game waar we volgend jaar deel 2 van gaan zien.

Bewerkt: door Toni Caprioni
Link to comment
Delen op andere websites

Stunning! Had ik maar genoeg geld voor BF4, GTA én Watch dogs.. :7

Je hebt nog tijd zat om geld te verdienen en ze zo te kunnen kopen ;). Het najaar duurt nog even.

Geloof er niets van dat het spel even goed wordt als GTA V. Eerst zien, dan geloven. (GTA Fangirl icon_mrgreen.gif)

Volgens mij is Watch Dogs ook helemaal niet te concurreren met GTAV. Het zijn compleet verschillende spellen

met een compleet andere gameplay en mogelijkheden.

Watch Dogs is meer iets futuristisch en GTAV is heel anders.

Inderdaad. Appels met peren vergelijken doen we te vaak (ik doe het ook weleens). Geef de games allebei de kans. Aangezien Grand Theft Auto dit altijd krijgt moeten we hetzelfde doen met Watch Dogs. Het is geen game waar we volgend jaar deel 2 van gaan zien.

Inderdaad. GTAV met WD vergelijken is net als arcadish NFS Most Wanted vergelijken met Gran Turismo 5.

Wees blij dat er meer games komen. De elementen in WD zijn compleet anders dan die van GTAV.

GTA is gewoon...ja iets unieks zeg maar. Dat is iets wat altijd onverwachts is. Kijk is GTAIII en dan het vergelijken met GTA SA.

En GTAIV met GTAV. Hoe GTAV is hadden we het nooit kunnen verwachten en dat 3 protags? Niemand zag het aankomen.

Met WD, tja we weten in ieder geval waar het over gaat eigenlijk. Natuurlijk niet helemaal maar je kan het wel verwachten wat je kunt doen.

Het moet geen competitie zijn welke open-world spel het beste is. Het is geen NFS Hot Pursuit vs Gran Turismo 5.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

De releasedatum is bekend gemaakt: 21 november 2013.

Ik wist trouwens niet dat hij voor de huidige generatie ook verschijnt, ik dacht enkel voor de nieuwe generatie. Blijkt dat het beide wordt. Ik denk dat ik eerst GTA V op mijn gemakje ga uitspelen en verkennen om vervolgens Watch Dogs te halen en paar maanden na zijn release.

Deze video is trouwens ook nieuw, geloof ik:

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Hahahahha een trailer uitbrengen op de zlfde dag als GTA V - kansloos.

Inderdaad. Iemand postte trouwens eerst dat de releasedatum 21 september 2013 was. Dat zou regelrecht zelfmoord voor deze game hebben betekend.

Toch lijkt het me ook een goede game te worden. De graphics zien er ietsje beter uit dan V, maar dat kan komen omdat deze trailer misschien van een nieuwe generatie console is gehaald of misschien zelfs pc. Wat ik wel denk is dat de speelbaarheid een stuk lager gaat liggen, dwz dat er minder zijactiviteiten gaan zijn dan in GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...