Jump to content

Watch Dogs


pilot

Recommended Posts

Hahahahha een trailer uitbrengen op de zlfde dag als GTA V - kansloos.

Ik vind blinde GTA fanboys nog kanslozer..:) Je zit te haten op een game waar je nog niet veel vanaf weet. Dat is pas kansloos.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    22

  • thebig

    14

  • 3L1077

    13

  • Michael

    10

Top Posters In This Topic

Hahahahha een trailer uitbrengen op de zlfde dag als GTA V - kansloos.

Ik vind blinde GTA fanboys nog kanslozer.. :) Je zit te haten op een game waar je nog niet veel vanaf weet. Dat is pas kansloos.

Helemaal niet? :7 Ik zit juist heel erg op deze game te wachten maar ik zit te haten op hun marketingtechniek want het is gewoon niet slim en een beetje wanhopig om een gametrailer uit te brengen wanneer er 3 trailers voor gta V uitkomen.

Ik snap niet waar je het vandaal haat dat ik op de game zit te haten?

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal niet? :7 Ik zit juist heel erg op deze game te wachten maar ik zit te haten op hun marketingtechniek want het is gewoon niet slim en een beetje wanhopig om een gametrailer uit te brengen wanneer er 3 trailers voor gta V uitkomen.

Dat heet concurrentie.

Ik snap niet waar je het vandaal haat dat ik op de game zit te haten?

Je noemt het uitbrengen van een trailer op dezelfde dag als GTA V kansloos..Weet je wat ik kansloos vind? GTA na GTA je releasedatum moeten uitstellen. Dat is geen marketingstrategie, maar gewoon slechte reclame.

OWN verschoof onlangs z'n verschijningsdag van zaterdag naar zondag, MAF reageerde door z'n verschijningsdag te verplaatsen naar zaterdag. Dat heet concurrentie, en is niet kansloos, maar juist heel slim.

Link to comment
Delen op andere websites

En ik probeer te zeggen dat ik deze marketingstechniek kansloos vind want je hebt imo weinig kans op veel views wanneer je een bijna onaangekondigde trailer op de zelfde dag als een goed aangekondigde trailer van gta V uitbrengt, ik snap niet hoe dat met de game zelf te maken heeft en hoe dat mij een hater van de game maakt?

Ik snap je vergelijking met de MAF en OWN ook niet want dat zijn heel andere dingen en je doet alsof ik niet snap wat concurrentie is? :7

Link to comment
Delen op andere websites

En ik probeer te zeggen dat ik deze marketingstechniek kansloos vind want je hebt imo weinig kans op veel views wanneer je een bijna onaangekondigde trailer op de zelfde dag als een goed aangekondigde trailer van gta V uitbrengt, ik snap niet hoe dat met de game zelf te maken heeft en hoe dat mij een hater van de game maakt?

Je komt tbh over als een GTA fan(boy) die Ubisoft kansloos noemt terwijl het in mijn ogen toch wel Rockstar is die als bedrijf vrij kansloos is.

Ik snap je vergelijking met de MAF en OWN ook niet want dat zijn heel andere dingen en je doet alsof ik niet snap wat concurrentie is? :7

MAF kopieert de verschijningsdag van OWN. Valt perfect te vergelijken dus..

Link to comment
Delen op andere websites

@Megapilot, dat R* GTAV uitstelt is juist veel beter. Zo hebben ze de tijd om hun spel beter te maken en meer features/opties erbij toe te voegen.

Wat mij opvalt is dat ze het nieuwe bliksem in GTAV aanzienlijk hebben verbeterd tegenover het eerste bliksem in de eerdere screenshot.

Dat je R* kansloos vindt omdat ze vaker hun spellen uitstellen wil betekenen dat je een ongeduldig kind bent.

En wij weten heel weinig over Watch Dogs behalve dat het meer over hacking gaat en dat het een open-world game is.

Maar verder weten we er geen reet van.

Slechte reclame is iets waar EA er heel goed in is.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is nieuwe info bekend:

- Als je in een supermakt loopt kun je zomaar op tv verschijnen als gezocht en zullen mensen voor je wegrennen.

- Je kunt kiezen of je een crime tegengaat of juist laat gebeuren.

- Je kunt auto's hacken

- Waarschijnlijk een Multiplayer

- Je heb net als in GTA een wapenwinkel

Ik heb er echt zin in :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Die screens zien er inderdaad goed uit, vooral die tattoos op die vrouw. Die politieauto op de tweede screen komt me raar over.

Er is trouwens enkele dagen terug ook een nieuwe gameplay video gepost blijkbaar:

vind even geen video zonder commentaar en puur gameplay

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Het spel ziet er heel erg cool uit! Zal het zeker ook kopen.

Wat mij wel erg tegenvalt is de handling van de auto's Het rijden ziet er zo belachelijk, té arcade-ish, net stenen blokken op wielen.

Link to comment
Delen op andere websites

Blijft een interessante game om te volgen, weet niet of ik hem ga kopen. Ga wellicht toch wachten tot hij uit is en de reacties van de spelers wat lezen. Het concept is in ieder geval vrij origineel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...