Jump to content

Watch Dogs


pilot

Recommended Posts

Is er iets bekend over een PC-versie?

Ik denk dat watch dogs echt een next-gen titel is, dus jammer genoeg geen PC versie :(

hij komt ok op de xbox 360 en ps3; met wat mindere prestaties tho

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    22

  • thebig

    14

  • 3L1077

    13

  • Michael

    10

Top Posters In This Topic

  • 2 maanden later...

Ziet er weer erg goed uit. Vooral die 'nieuwe' focus mode lijkt me tof. Een groot pluspunt van Watch Dogs vind ik toch dat het zich in Chicago afspeelt, een van de meest onderschatte steden in gaming, waardoor ik het extra tof vind dat juist deze game zich erin afspeelt. Nu al veel zin in de 'next episode' of simpelweg nieuwe trailer. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een nieuwe video:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pCmmLSvlQgI

Lijkt al iets meer te verraden van het verhaal. Ik denk dat ik deze game toch zeker ga halen, waarschijnlijk wel niet op de dag van de release.

En ook nog een filmpje voor een app voor Watch Dogs:

Dat filmpje dat Flitskikker post is trouwens wel mooi. Ongelooflijk waar ze allemaal aan gedacht hebben: ontploffende stoombuizen, black outs,...

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Is er iets bekend over een PC-versie?

Ik denk dat watch dogs echt een next-gen titel is, dus jammer genoeg geen PC versie :(

Ik weet dat ik je nu quote terwijl je bericht uit mei is. Maar gozer wtf? PC heeft geen Generatie's.. PC loopt sowieso altijd voor op consoles..

Link to comment
Delen op andere websites

PC heeft wel degelijk generaties, denk maar aan PCDOS, MSDOS en later W2000 :puh:. Maar dat soort generaties valt natuurlijk niet te vergelijken met de console-generaties. Overigens denk ik deze game ook zeker te gaan halen, echter niet op de dag van de release.. Ik heb nog geen gameplaybeelden van deze game op de huidige generatie gezien, daar ben ik echter heel benieuwd naar!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Om weer eens dit topic naar boven te halen: er is een nieuwe gameplay video van een kwartier op de site gezet. Zoals gezegd in de video is dit pure free roam gameplay: wat dus getoond wordt zal ten alle tijde mogelijk zijn in het spel zelf.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TRAzrwRZ-T4

Verder is de game een tijd geleden ook uitgesteld naar het voorjaar van 2014. Er was vooropgesteld om hem over een goede twee weken uit te brengen, maar dat is dus veranderd.

Even wat dingen die me zijn opgevallen, die al dan niet bekend waren:

-Je kan niet vanaf het begin de hele stad hacken, gebieden zullen toegankelijk gemaakt moeten worden door de plaatselijke ctOS-server te hacken.

-Dynamische omgeving.

-Je kan in de singleplayer van iemand anders hacken, dat wil zeggen dat je in zijn wereld terecht komt. Natuurlijk kan dat ook betekenen dat iemand in jouw wereld komt. Zo kan je informatie verzamelen die de andere speler heeft en jij zelf niet. Uiteraard kan je onvoorzichtige hackers situeren en eventueel een kopje kleiner maken.

-Je krijgt reputatiepunten voor je acties. Lever je een crimineel levend in is dat positief. Ga je zelf de crimineel uithangen, moet je niet op veel reputatiepunten rekenen.

-Na een misdaad kunnen er foto's van je verspreid worden. Wanneer een NPC je herkent zal zijn reactie afhangen van jouw reputatiepunten: heb je een goede reputatie, zal hij je laten begaan, wanneer dat echter niet zo is, zal hij proberen de politie te informeren.

-Wanneer je ergens gesitueerd bent na het plegen van een misdaad, kan men adhv ctOS de omgeving scannen op zoek naar je. Natuurlijk kan je detectie verhinderen door plaatsen waar er wordt gescand te vermijden en te hacken.

-De groep Vampire Weekend is deel van de soundtrack. Ik denk dat je heel eventjes het lied 'Diane Young' hoort, wanneer Pierce in de achtervolging gaat op de hacker.

Vooral het derde puntje vind ik zeer opmerkelijk en grensverleggend.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet juist nog niet wat ik van dat derde puntje moet vinden. Het concept klinkt erg interessant, maar aan de andere kant vind ik het juist fijn om in de singleplayer niet afhankelijk te zijn van andere spelers en lekker mijn eigen ding kan doen.

Erg jammer dat deze game zo kort voor de release is uitgesteld. Ik had mij erg op deze game verheugd dit jaar najaar. Nu is de kans groot dat de game ondersneeuwt bij een PC-release van GTA V; mijn keus is toch echt GTA V als beide games ongeveer tegelijkertijd uitkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet juist nog niet wat ik van dat derde puntje moet vinden. Het concept klinkt erg interessant, maar aan de andere kant vind ik het juist fijn om in de singleplayer niet afhankelijk te zijn van andere spelers en lekker mijn eigen ding kan doen.

Same here. Ik stel me voor dat je dit kan voorkomen door je eigen console of PC offline te halen, maar dat is ook weer zoiets. Feitelijk maakt deze optie er een beetje (ongewenste) multiplayer van.

Verder ziet het er gelikt uit. Ik ben wel benieuwd hoe het er op een 360 uit ziet, aangezien ik niet van plan ben om er een nieuwe console voor aan te schaffen. Het voordeel dat deze game is uitgesteld, is dat ik dan wellicht klaar ben met GTA V (al denk ik het niet) en dat dit dan mijn game voor 2014 wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...