Jump to content

Nederlandse Politie Touran!


gio97

Recommended Posts

Met trots presenteer ik jullie de BETA versie van mijn Nederlandse Politie touran voor GTA San Andreas!!! Laat jullie mening maar horen, dit is een van mijn eerste mods en ik ben nog maar 15 jaar oud :puh:.....

De download komt nog wel!

1t0ght.png

Link to comment
Delen op andere websites

Interieur zit erin! Maar hoe maak ik schademodellen? Ik weet dat veel mensen deze willen maar hij moet perfect worden!

>>> Door Jacky-2007: Dubbel...<<<

Wacht, ik zie net een mooie tutorial

>>> Door Jacky-2007: ...post samengevoegd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je de basis over Zmodeler2? Je kan schademodellen maken door eerst het originele onderdeel te kopiëren

zoals een deur en dan in Vertices mode de polies verplaatsen. Dat kan met Modify-Move.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat doe ik nu, MAAR ZOVEEL WERK!!!

Wie kan mij anders helpen hierbij?

Trouwens, ervaring heb ik er wel mee :puh: het model is gemaakt in zModeler xD

Het interieur!

34xjb6a.jpg

>>> Door Jacky-2007: Dubbel-de-bubbelposts samengevoegd...(zie hieronder) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Heel veel mods en m'n eigen enb settings

Wat ik niet wist is dat wanneer je een component kopieerd en inplaats van naam_ok maar naam_dam eigenlijk al een schademodel hebt, want in gta gaan ze loszitten als je botst, ik ben nu bezig met de de schade te vervormen

Alleen hoe maak ik een schade-overlay??? Zoals barst en krassen in vehicle.txd in de schademodellen?

>>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik de "bewerk"-functie als je iets wil toevoegen en jouw bericht is het laatste in het onderwerp. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik niet wist is dat wanneer je een component kopieerd en inplaats van naam_ok maar naam_dam eigenlijk al een schademodel hebt, want in gta gaan ze loszitten als je botst, ik ben nu bezig met de de schade te vervormen

Ik weet dat moderator gedrag niet op prijs wordt gesteld, maar ik zou er graag op wijzen dat dit forum een edit-functie heeft waarmee je simpel je post kunt aanpassen. Dubbelposten staat niet zo netjes. Verder vind ik hem goed gelukt en kijk ik uit naar de download.

Link to comment
Delen op andere websites

Graag even een bewijsje ervan dat je het model zelf gemaakt hebt. Het ziet er namelijk uit alsof je een gepimpte Touran van internet hebt geplukt en er een politie-paintjob op gezet hebt.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat is wel zo, vergeten te melden het is de hulk touran, die ik helemaal veranderd en kaalsgestript heb in zModeler. De credits van de de touran kon ik niet vinden, hij komt uit de fast2furious ik heb ook niet gezegd dat ik hem zelf heb gemaakt. Ik ben nieuw hier dus de regels ken ik nog niet helemaal.

EDIT: http://www.gtaforum.nl/topic/126261-vw-touran-politie/

Er heeft veel meer werk in gezeten dan alleen een body paint, er zijn componenten verwijdert, componenten gemaakt, veel polygonen een voor een verwijdert, nieuwe wielen, dashboard verandert, schademodellen en de sirene erop. Kortom veel werk en plagiaat wil ik niet plegen! Credits voor originele hulk touran: club[th]

Nu tevreden? ;)

Bewerkt: door gio97
Link to comment
Delen op andere websites

Enigszins. Volgens de forumregels mag je namelijk geen dingen releasen waar werk van anderen in zit, als je daar geen toestemming voor hebt van de originele makers (tenzij in de readme.txt staat dat iedereen het vrij mag gebruiken ofzo). Ik zou dus even gaan googlen en proberen de makers te contacteren via e-mail.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier de download-link, aangezien ik club[TH] niet kan contacteren, en ik hem credits geef, is hier de download-link!!!!

http://www1.datafilehost.com/get.php?file=71a0de06

Het zou sneu zijn als jullie de post zouden verwijderen aangezien veel mensen deze mod willen hebben!

Groeten, Gio97

VEEL PLEZIER!!!

Bewerkt: door gio97
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Hier de download-link, aangezien ik club[TH] niet kan contacteren, en ik hem credits geef, is hier de download-link!!!!

http://www1.datafile...p?file=71a0de06

Het zou sneu zijn als jullie de post zouden verwijderen aangezien veel mensen deze mod willen hebben!

Groeten, Gio97

VEEL PLEZIER!!!

Wanneer de 100 downloads bereikt zijn, zal ik kijken voor een mooie update.... Nu al op 98! :D jeeej

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...