Followers 0 Boxart Grand Theft Auto V onthuld By Flitskikker, April 2, 2013 Report post Rockstar heeft zojuist de digitale versie van de boxart van Grand Theft Auto V gepubliceerd op haar website. Je kunt hem meteen downloaden als wallpaper. Bron: http://www.rockstargames.com/newswire/article/49291/grand-theft-auto-v-official-cover-art.html Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
GrandTheftHaye Posted April 2, 2013 Report post Posted April 2, 2013 mmm, I love it!!!! Michael op een jetski geniaal. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Phoenyxar Posted April 2, 2013 Report post Posted April 2, 2013 Voor de leut even mijn GTA IV-hoesje erbij genomen en de gelijkenissen zijn best groot. -Helikopter linksboven, altijd -Bovenaan hebben we Niko, hier is het Michael -Rechtsboven hebben we een NRG-900, hier een Sanchez -Linksmidden hebben we Lola en Vlad, hier Kate Upton -Rechtsmidden een sniper, hier Trevor met sniper -Onder de Grand Theft Auto hebben we een speciaal voertuig (Cablecar), hier de Jetski -Linksvanonder is er een auto-achtervolging, hier is die rechtsvanonder -Rechtsvanonder Jacob met een 9mm, hier Franklin met een 9mm In essentie: Vlad weg voor Chop I love box-arts :3 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Hanneswasco Posted April 2, 2013 Report post Posted April 2, 2013 Die ziet er weer gelikt uit. Kan niet wachten om in die Buzzerd (of variant erop) te zitten. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Jesperkaj Posted April 2, 2013 Report post Posted April 2, 2013 Meest opmerkelijke van de cover vind ik toch wel het kogelvrije vest wat Michael draagt op de Jetski. Verder ziet de cover er wel redelijk uit. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
EnergyCorse Posted April 2, 2013 Report post Posted April 2, 2013 ZIet er gruwelijk uit Ik had het nooit door dat de boxart hetzelfde (bijna) is kwa indeling Goed opgemerkt Phoenyxar! Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Hanneswasco Posted April 2, 2013 Report post Posted April 2, 2013 Meest opmerkelijke van de cover vind ik toch wel het kogelvrije vest wat Michael draagt op de Jetski. Zou dat geen life savings vest zijn, aangezien die op het water zit? Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Jesperkaj Posted April 2, 2013 Report post Posted April 2, 2013 Meest opmerkelijke van de cover vind ik toch wel het kogelvrije vest wat Michael draagt op de Jetski. Zou dat geen life savings vest zijn, aangezien die op het water zit? Lijkt me niet, aangezien een reddingsvest altijd een opvallende kleur moet hebben en dat is hier niet het geval. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
GrandTheftHaye Posted April 2, 2013 Report post Posted April 2, 2013 (edited) Meest opmerkelijke van de cover vind ik toch wel het kogelvrije vest wat Michael draagt op de Jetski. Zou dat geen life savings vest zijn, aangezien die op het water zit? Lijkt me niet, aangezien een reddingsvest altijd een opvallende kleur moet hebben en dat is hier niet het geval. ik heb ook gewoon een zwart reddingsvest ( we hebben een speedboot) dus dat kan het ook gewoon zijn. Ik vind deze box art wel een stuk kleurrijker dan de voorgaanden. Edited April 2, 2013 by GrandTheftHaye Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Jimmiefitz Posted April 2, 2013 Report post Posted April 2, 2013 Mooie boxart, leuk dat ze zich aan een aantal standaarden houden. Het is vooral lekker kleurrijk zoals we Los Santos kennen. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Guardian1980 Posted April 2, 2013 Report post Posted April 2, 2013 Zeker een gave boxart. Ik hoop dat Chop in de game net zo aanwezig is als op de boxart, wat een bruut beest zeg. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Posted April 2, 2013 Report post Posted April 2, 2013 Cover ziet er fantastisch uit, zoals we wel van Rockstar Games mogen verwachten. Wat al een paar keer gezegd is, het ziet er kleurrijker uit. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Dotz Posted April 2, 2013 Report post Posted April 2, 2013 (edited) Voor de leut even mijn GTA IV-hoesje erbij genomen en de gelijkenissen zijn best groot. -Helikopter linksboven, altijd -Bovenaan hebben we Niko, hier is het Michael -Rechtsboven hebben we een NRG-900, hier een Sanchez -Linksmidden hebben we Lola en Vlad, hier Kate Upton -Rechtsmidden een sniper, hier Trevor met sniper -Onder de Grand Theft Auto hebben we een speciaal voertuig (Cablecar), hier de Jetski -Linksvanonder is er een auto-achtervolging, hier is die rechtsvanonder -Rechtsvanonder Jacob met een 9mm, hier Franklin met een 9mm In essentie: Vlad weg voor Chop I love box-arts :3 Dergelijke overeenkomsten vind ik ook altijd leuk ! De motor, de knappe vrouw, de helikopter, enzovoort! Meest opmerkelijke van de cover vind ik toch wel het kogelvrije vest wat Michael draagt op de Jetski. Verder ziet de cover er wel redelijk uit. Zou dat niet gewoon een reddingsvest zijn? Edited April 2, 2013 by Dotz Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
_Night-Men_ Posted April 2, 2013 Report post Posted April 2, 2013 Prachtige cover, komt misschien ook door de stijl van de artwork. Vind deze stijl een stuk mooier dan die van andere GTA's Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
PrioX Posted April 2, 2013 Report post Posted April 2, 2013 Perfecte artwork! Hier zit tenminste weer wat kleur in. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Rockstar heeft zojuist de digitale versie van de boxart van Grand Theft Auto V gepubliceerd op haar website. Je kunt hem meteen downloaden als wallpaper.
Bron: http://www.rockstargames.com/newswire/article/49291/grand-theft-auto-v-official-cover-art.html