Jump to content

Wanneer was jij voor het laatst echt dronken?


GTAKevin023

  

33 leden hebben gestemd

  1. 1. Wanneer was jij voor het laatst echt SERIEUS dronken?

    • Gisteren
      0
    • Deze week nog
      2
    • Vorige week
      4
    • Langer dan 2 weken geleden
      3
    • Vorige maand
      3
    • Ik drink niet (Of ben nog nooit dronken geweest)
      16
    • Overige
      5


Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jobator

    3

  • MegaPilot

    3

  • GTAKevin023

    2

  • SpacyColours

    2

In augustus. Dat was een avondje met vrienden in de kroeg, heel de avond bier gedronken. Toen die kroeg ging sluiten gingen één ander en ik nog naar een kroeg die nog wat langer open zou zijn. Daar na nog een paar biertjes overgestapt op whiskey en ja, toen ging 't hard qua bewustzijn... :{

Link to comment
Delen op andere websites

Nooit en ik ben het ook niet van plan. Met mate genieten heet dat.

Ik geniet er altijd wel van als ik dronken word hoor. ^_^

Ik denk dat het voor mij zo ongeveer twee maanden geleden was.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik drink niet als een gek ofzo, maar wel zoveel dat de meeste mensen er dronken van zouden worden. Echter ben ik zelf nog nooit dronken geweest. Hoogstens dat ik moeite had om recht te blijven lopen, maar ik heb dan ook nog eens een evenwichtsprobleem. In ieder geval, écht stomdronken ben ik nooit geweest, ondanks dat ik soms best veel drink.

Wat dat betreft ben ik best resistent tegen dronken zijn. :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik drink niet. Ik vind alcohol ook helemaal niet lekker. Men zegt wel dat je het moet leren drinken, maar waarom zou ik? Te oordelen naar de fijne smilies in de hoofdpost heb ik ook zo'n gevoel dat de OP denkt dat het "stoer" is om dronken te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik drink niet. Zal het ook nooit doen. Waarom niet? Omdat ik het mogelijke negatieve resultaat maar al te goed ken en ik verder geen enkel voordeel kan vinden.

Ik drink niet. Ik vind alcohol ook helemaal niet lekker. Men zegt wel dat je het moet leren drinken, maar waarom zou ik?

Dit.

Maar ik heb er niets op tegen dat anderen het doen, dat is natuurlijk je eigen keuze. Maar als iemand dan afkomt met de geweldige zin: "Als je niet drinkt dan ben je saai." Dan denk ik toch wel even bij mezelf: "Wat een zielig individu..." Als je echt alcohol nodig hebt om plezier te hebben dan raad ik je nu al aan om je ergens op te nemen. Dan ben je fout bezig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik drink niet. Zal het ook nooit doen. Waarom niet? Omdat ik het mogelijke negatieve resultaat maar al te goed ken en ik verder geen enkel voordeel kan vinden.

Ik drink niet. Ik vind alcohol ook helemaal niet lekker. Men zegt wel dat je het moet leren drinken, maar waarom zou ik?

Maar ik heb er niets op tegen dat anderen het doen, dat is natuurlijk je eigen keuze. Maar als iemand dan afkomt met de geweldige zin: "Als je niet drinkt dan ben je saai." Dan denk ik toch wel even bij mezelf: "Wat een zielig individu..." Als je echt alcohol nodig hebt om plezier te hebben dan raad ik je nu al aan om je ergens op te nemen. Dan ben je fout bezig.

Niet-drinkers zijn niet saai, ze zijn handige BOB rijders! :bier:

Bewerkt: door geoffrey11
Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad wel irritant als je met mensen uit gaat en die met zijn allen dronken zijn en jij loopt er met heldere gedachtes tussendoor. Of beter gezegd, jij loodst ze dan één voor één de trap op terwijl je hun kots wegveegt... en de volgende ochtend ben je de enige die niet mee kan praten met die "leuke verhalen".

Zoals ik al eerder zei, wat om 3 uur 's nachts 'grappig en gedurfd' is, is om 9 uur 's ochtends 'raar'. Dat vind ik altijd zo jammer van veel mensen die drinken... ik hou van mensen die gekke dingen doen, maar dan wel uit zichzelf en niet pas als ze alcohol in hun systeem hebben zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...