Jump to content

Vice City op iPhone 5


Visser23

Recommended Posts

GTA Vice City draait volgens veel mensen zeer vloeiend. En ik kan uit ervaring zeggen dat hij op een iPod touch 5G (die een langzamere processor heeft) nog erg stabiel is. Ik durf niet echt met zekerheid te zeggen of dit ook daadwerkelijk de voordelen/nadelen zijn, maar het komt in de buurt:

- Voor iPhone 5 geoptimaliseerd, bij Android-toestellen worden ze vaak ook voor bepaalde toestellen aangepast, maar niet voor iedere

- Op iPhone 5 sowieso sneller dan op oudere toestellen (kan niet uit ervaring spreken, maar op internet is hier genoeg over te lezen)

- iCloud-integratie (savegames worden opgeslagen op iCloud); weet echter niet of Android misschien toevallig iets dergelijks aanbiedt)

Meer weet ik niet te bedenken. Maar laat ik gewoon zeggen dat het een gave game is. Het werkt fantastisch en er is genoeg te beleven. Besturing is misschien even irritant, omdat je soms bij het gebruik van het virtuele joystickje van het scherm kunt gaan met je vinger (althans, ik heb dat weleens). Maar daar wen je uiteindelijk wel aan. :)

Houdt er trouwens wel rekening mee dat Vice City bijna 2 GB aan opslagruimte nodig heeft. De App Store noemt veel minder (930 MB), maar op mijn iPod touch neemt hij 1,8 GB in. :puh: Ben blij dat ik de 32 GB-variant van de iPod heb. :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vriend die hem op z'n iPhone 5 heeft. Heb 'm zelf ook op mijn Galaxy Note, waar die overigens zeer goed op werkt.

Vind de game zelf leuker om te spelen op de iPhone aangezien het scherm kleiner is (weird, iknow :7) en het ietsjes makkelijker is qua besturing..

Game zelf is sowieso top ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Game zuipt batterij(logisch) en de besturing is zwaar kut. Verspil je geld niet aan deze game en koop iets wat meer dan z'n geld waard is zoals Infinity Blade.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Topgame in een shitjasje.

Je had hem dit weekend gewoon voor 2,49 van steam kunnen halen. :7

Steam op de iPhone...? Daarnaast gaat het érg lastig als ik net de iPhone heb gekocht.

Neuh, gewoon steam op pc.

En zoals MegaPilot zegt, er zijn gewoon zòveel games die hun geld meer waard zijn dan vice city op iOs.

Infinity Blade II is zeer leuk, maar als je dan toch persé een Rockstar game wilt op je iOs, ik heb vorig jaar Max Payne op de iPad gespeeld, (dus niet op een klein scherm als iPhone,) en ik had er echt niets op aan te merken!Alleen benut hij niet het volledige scherm van de iPhone 5. :/ Denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Topgame in een shitjasje.

Je had hem dit weekend gewoon voor 2,49 van steam kunnen halen. :7

Steam op de iPhone...? Daarnaast gaat het érg lastig als ik net de iPhone heb gekocht.

Neuh, gewoon steam op pc.

En zoals MegaPilot zegt, er zijn gewoon zòveel games die hun geld meer waard zijn dan vice city op iOs.

Infinity Blade II is zeer leuk, maar als je dan toch persé een Rockstar game wilt op je iOs, ik heb vorig jaar Max Payne op de iPad gespeeld, (dus niet op een klein scherm als iPhone,) en ik had er echt niets op aan te merken!Alleen benut hij niet het volledige scherm van de iPhone 5. :/ Denk ik.

Toch wel. Max Payne wordt volledig ondersteunt door 4 inch scherm van iPhone 5 / iPod touch 5G. :)

Maar ik vind trouwens dat GTA Vice City zijn geld echt wel waard is, hoor. €4,49 voor een game dat HD-graphics heeft en gewoon super fijn werkt op een smartphone is een hele prestatie vind ik. Heb games gezien (en eentje gehad) van ruim 7 euro, die geen al te beste kwaliteit heeft. En die daarnaast te kleine knopjes hebben. Ik heb het hier over X-Plane HDEF-4G. Die kost €8,99 en is nog altijd niet eens aangepast aan 4 inch scherm van iOS-apparaten.

Dus wat dat betreft vind ik dat Rockstar Games een perfecte prijs heeft gekozen voor Vice City. Mogen meer ontwikkelaars een voorbeeld aan nemen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dus wat dat betreft vind ik dat Rockstar Games een perfecte prijs heeft gekozen voor Vice City. Mogen meer ontwikkelaars een voorbeeld aan nemen. :)

Destijds betaalde ik 79 cent voor Infinity Blade, een game waar ik uren mee gespeeld heb. Infinity Blade II is volgens reviews nog beter dan de eerste en kost toch nog een pak minder dan een game als Vice City die naar mijn mening geen goede besturing heeft. Kan me niet voorstellen dat je de storyline uitspeelt op de iPhone..

Tevens is 4 euro 49 echt wel heel veel voor een iOS game, veel duurder kunnen ze het niet maken.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Dus wat dat betreft vind ik dat Rockstar Games een perfecte prijs heeft gekozen voor Vice City. Mogen meer ontwikkelaars een voorbeeld aan nemen. :)

Destijds betaalde ik 79 cent voor Infinity Blade, een game waar ik uren mee gespeeld heb. Infinity Blade II is volgens reviews nog beter dan de eerste en kost toch nog een pak minder dan een game als Vice City die naar mijn mening geen goede besturing heeft. Kan me niet voorstellen dat je de storyline uitspeelt op de iPhone..

Tevens is 4 euro 49 echt wel heel veel voor een iOS game, veel duurder kunnen ze het niet maken.

Apps kunnen tot 999,99 gaan hoor. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dus wat dat betreft vind ik dat Rockstar Games een perfecte prijs heeft gekozen voor Vice City. Mogen meer ontwikkelaars een voorbeeld aan nemen. :)

Destijds betaalde ik 79 cent voor Infinity Blade, een game waar ik uren mee gespeeld heb. Infinity Blade II is volgens reviews nog beter dan de eerste en kost toch nog een pak minder dan een game als Vice City die naar mijn mening geen goede besturing heeft. Kan me niet voorstellen dat je de storyline uitspeelt op de iPhone..

Tevens is 4 euro 49 echt wel heel veel voor een iOS game, veel duurder kunnen ze het niet maken.

Ik vind het toch geen geld, hoor. Als je het te veel vind, dan ben je eigenlijk wel een krent in mijn ogen. :7

Maar goed, dat jij er zo over denkt, dat kan natuurlijk. :puh:

Dus wat dat betreft vind ik dat Rockstar Games een perfecte prijs heeft gekozen voor Vice City. Mogen meer ontwikkelaars een voorbeeld aan nemen. :)

Destijds betaalde ik 79 cent voor Infinity Blade, een game waar ik uren mee gespeeld heb. Infinity Blade II is volgens reviews nog beter dan de eerste en kost toch nog een pak minder dan een game als Vice City die naar mijn mening geen goede besturing heeft. Kan me niet voorstellen dat je de storyline uitspeelt op de iPhone..

Tevens is 4 euro 49 echt wel heel veel voor een iOS game, veel duurder kunnen ze het niet maken.

Apps kunnen tot 999,99 gaan hoor. :D

Klopt. Er zijn ook daadwerkelijk applicaties in de App Store waar je enkele honderdjes voor neer moet leggen. En denk eens aan die navigatie-app, zoals TomTom? Die kosten ook al gauw ruim 50 euro. Maar je moet wat over hebben voor sommige dingen. Je wilt goede kwaliteit, dus betaal je ook. Geef toe, liever één of andere beginnende ontwikkelaar die een gratis app uitbrengt die totaal niet goed werkt, sloom is enz. enz. dan een ontwikkelaar die geld vraagt voor zijn/haar applicaties, maar die wel deugen en een mooie interface hebben. Agree or not?

Feit blijft dat Vice City gewoon een goede game is voor dat geld. Koop je hem nu voor de pc, dan krijg je geen mooie graphics. De iOS-versie is aangepast met HD-graphics voor betere kwaliteit. Vooral op de apparaten met HD-scherm.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA Vice City is fijner op de iPad, maar als je die niet hebt is de iPhone of iPod wel een oplossing. Wat betreft de prijs moet het te doen zijn, mensen betalen ook geld voor de oude GTA-games bij PSN.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...