Jump to content

Faenty.

Recommended Posts

Antichamber

Ontwikkelaar: Alexander Bruce

Uitgever: n.v.t

Genre: Puzzek

Platforms: PC

Aantal spelers: 1

Release: 31 - 1 - 2013

Demo: Geen (?)

Waar te kopen: ​ Steam

Antichamber is een puzzelgame met geen echt verhaal waarin de regels die door alle andere games zijn gemaakt helemaal verbreekt. Er zijn geen regels in deze game, en je zoekt het je maar uit wat je moet doen. Je gaat door een series van kamers die allemaal een unieke puzzel hebben die (zelden) op de zelfde manier te doen zijn omdat iedere keer de spelregels veranderen. Na een tijdje krijg je guns die je kunt gebruiken om de wereld de manipuleren.

Ik heb dit spel een maand ofzo geleden uitgespeeld en vind dit de beste puzzelgame sinds Portal en raad iedereen aan er HELEMAAL NIKS over op te zoeken en gewoon beginnen met spelen. Ik zou het ook aanraden als je vragen hebt over bepaalde puzzels die in spoilers te zetten want het is veel leuker denk ik als je dit spel speelt zonder te weten wat voor soort dingen je te wachten staan.

Kent iemand het al? Wat zijn jouw ervaringen ermee?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een keer pakweg de eerste vijf minuten van het spel gezien en ik vind het een mooi en interessant concept. Tot nu toe ben ik er helaas nog niet aan toegekomen om het daadwerkelijk te spelen, maar het staat zeker op mijn lijstje om een keer uit te proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

"Een heerlijk kutspel van een briljante flapdrol"

Volgens de pu.

Toch heb ik wel zin om hem eens te proberen, de eerste helft denk je echt dat het iets anders is dan andere games, maar na de tweede helft neemt het al rap het scenario van een gewone puzzelgame aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige puzzels maar echt niet alle, het dut even in maar daarna denk je dat de het doorhebt en dan zegt het spel weer van heey jongentje fok jou en fok je brein we gaan het anders doen en Thunder ik rad het je echt aan om te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...