Jump to content

Batman: Arkham Origins


GuitarGuy666

Recommended Posts

*Batman: Arkham Origins*

Ontwikkelaar: Warner Bros. Montreal

Uitgever: Warner Bros. / Square Enix

Genre: Free Roam, stealth, actie

Platforms: Wii U, PS3, xBox 360, 3DS, PlayStation Vita, PC

Aantal spelers: 1

Release: 25 Oktober 2013

Demo: Onbekend

Website: n.v.t

Warner Bros. heeft Batman Arkham Origins bekend gemaakt! Er was al een gerucht dat ging over de volgende

Arkham game, en hier heb je het: Arkham Origins.

De game is voor 1 speler, en zou komen op de Wii U, PS3, xBox 360 en PC. Er is geen sprake van de PS4 of de nieuwe xBox.

Voor de 3DS en PS Vita zou Batman: Arkham Origins Black gate komen.

Verder zou de game zou zich afspelen voor de vorige Arkham titels.

En de mogelijke cover is bekend gemaakt:

cov_241_l.jpg

241-610.jpg

Bewerkt: door supergtagamer
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

UPDATE:

Arkham origins trailer is nu werkelijkheid:

Verder kun je met een DLC als deathstroke spelen, en de nieuwe ontwikkelaar beloofd

om de gameplay zo goed als te houden als de voorgaande 2 delen.

Je hebt als nieuwe gadget een remote claw, waarmee je 2 objecten tegelijk naar je toe kunt trekken. (Doet waarschijnlijk hetzelfde als 2 batclaws).

Je hebt ook een "batwing" dat als een voertuig moet dienen in de game. De Arkham City uit Origins moet 2 keer zo groot worden als Arkham City uit de gelijknamige

game. De batwing kun je zelf niet besturen, maar om sneller op locaties te kunnen zijn heeft deze wel degelijk nut.

Ook nieuw is de "Crime in Progress" functie waarbij je je reputatie bij de politie kunt opbouwen door criminelen op te pakken.

Hoe meer reputatie, hoe meer upgrades er zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 year later...

Zojuist de Batman Arkham Trilogy ontvangen, waarvan Origins een deel is. Aangezien ik deze niet moest downloaden, heb ik al snel eventjes kunnen spelen.

Ik had gehoord dat Origins niet zo denderend werd onthaald door het publiek. Mijn eerste indrukken zijn echter niet zo negatief.

Qua graphics ziet het er ietsje gelikter uit dan Arkham City, een logische vooruitgang dus.

De gameplay is nagenoeg hetzelfde gebleven, waardoor het vreemd is dat de controls wel zijn veranderd. De makkelijke quickfire combinaties zijn helemaal veranderd: ten eerste moet je L2 indrukken (LT) en niet meer L1 (LB). Daarna moest je driehoekje, cirkel, kruisje of vierkant drukken, naargelang wat je wou. De positie kwam overeen met de positie in het gadgetsmenu, zeer logische redenering dus Nu is dat voor de explosive gel en de grappling hook wel hetzelfde gebleven, voor de batarang moet je nu blijven drukken op L2. Wat was er fout met het kruisje, waar het normaal stond? Mijn rechterduim kan sneller drukken dan mijn linkerwijsvinger. Van L3 wordt ook geen gebruik meer gemaakt, daar had de detective mode best kunnen blijven (en het scannen dan met x laten gebeuren, in plaats van inhouden).

Ik zal er vast aan moeten wennen, maar ik vond het altijd leuk om de quickfire gadgets in combat te gebruiken, waar ik nu weer helemaal gewoon aan ga moeten worden.

Verder krijg je nu ook altijd een beoordeling voor elk gevecht. Ik vind het menuutje dat altijd enkele seconden verschijnt een beetje afleidend en onnodig. Dat de XP-balk even verschijnt kan ik best begrijpen, maar hoeveel XP ik heb gekregen omdat ik eindelijk eens een bepaald quickfire gadget heb kunnen gebruiken? Dat hoeft niet direct.

Bewegen (waaronder ook zweven) voelt iets anders aan dan in Arkham City. Heeft natuurlijk ook gewoon met vooruitgang te maken en het feit dat de twee spelen door een ander bedrijf zijn gemaakt. Niet echt iets negatiefs dus, ik zal er gewoon even aan moeten wennen.

Over het verhaal kan ik nog niet al te veel zeggen, het lijkt me wel een goede richting uit te gaan tot nog toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...