Jump to content
Joriz

Nieuwe Artwork van GTA5: Cash and Carry


Zojuist heeft Rockstar Games nieuwe Artwork van GTA5 online gezet. De artwork illustreert volgens Rockstar Games het vervoeren van geld. Geld speelt een grote rol in GTA5 zoals al in de eerste GTAV trailer was te zien en later ook is beschreven in diverse tijdschriften.

med_gallery_1_151_14598.jpg

med_gallery_1_151_864388.jpg

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Yeahh! Ziet er gaaf uit! Ook weer lekker vrolijk en kleurrijk die bovenste! Let ook op die zonnebril en lifejacket...

Citaat van het nieuwsbericht dat erbij staat:

Presenting two new artwork releases, both glimpsed in our recently revealed official Grand Theft Auto V cover. This Cash and Carry pair of illustrations depicts Michael and Franklin getting things done – by sea, or by land.

Of course many other modes of transport will also be available to accommodate your travel needs across Los Santos and Blaine County on September 17th...

Bewerkt: door p-p

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zag ze net inderdaad...en zou dit iets met een minigame te maken kunnen hebben? Cash and Carry?

Verder weinig nieuws op te zien zo op het eerste oog. Deze voertuigen waren natuurlijk al bekend. Maar wel tof dat Rockstar met dingen blijft komen :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er weer tof uit! Het zou inderdaad leuk zijn als er een dergelijke minigame zou komen. Als dat het geval is hoop ik dat de missies ook via Trevor met straaljagers en vliegtuigen kunnen uitgevoerd worden.

Speedophile blijft ook een heerlijke parodie. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als dat het geval is hoop ik dat de missies ook via Trevor met straaljagers en vliegtuigen kunnen uitgevoerd worden.

Ik heb zo het idee dat het verkrijgen van een straaljager in GTA V een zeer moeilijke en risicovolle bezigheid gaat worden... Niet iets wat je gaat doen na het beroven van een bank o.i.d.. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er zoals gewoonlijk weer gaaf uit! Ik heb trouwens ook wel het idee dat het iets met een minigame te maken heeft, gezien de naam 'Cash & Carry'. Die naam schreeuwt het gewoon uit. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

het lijken wel timberlands die Franklin draagt :puh:

maar nice pic's nu hopen dat je ook daad werkelijk een soort van minigame als bijv de gangwars van Ballad of gay tony dat je dan met Michael, Trevor & Franklin dat moet doen in plaats van Luis, Henrique & Armando natuurlijk

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zag ze net inderdaad...en zou dit iets met een minigame te maken kunnen hebben? Cash and Carry?

Oooh, dat is eigenlijk best wel mogelijk als je eventjes kijkt. Interesting.

Naja, dit zijn een beetje opvullende artworks om de tijd te doden, mooi maar niets nieuws :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk, leuk :)

Van die laatste was al eens een foto op het internet verschenen, maar het blijft leuk om 't in de officiële vorm terug te zien. Op diezelfde zie ik ook al een interessante missie plaatsvinden, tof.

Heb er zin in :tu:

Bewerkt: door Foreigner97

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...