Jump to content

FIFA 14


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    33

  • MegaPilot

    20

  • Venzio

    12

  • Visser23

    9

Misschien is dit een domme vraag maar wat voor nut heeft de persconferentie? Ik kies elke keer motiveren voor mijn club maar dat echt iets uit voor de wedstrijd?

Show.

---

Ik heb FIFA 14 nu op PS4 en man, het speelt echt veel lekkerder. Alleen jammer dat ik nog zo veel heb moeten betalen, maar FIFA is het enige dat ik elke dag speel, dusja.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een beetje laat, maar ik ben een weekje geleden echt begonnen aan FIFA 14. Net als in 12 en 13 lekker seasons spelen, maar ik ben er nu eigenlijk ook wel weer klaar mee. Alles voelt zo log en langzaam en de aannames zijn om te huilen (ook als je de trigger gebruikt). Daarnaast is er elk jaar weer een standaard weg naar een doelpunt, dit jaar zijn dat kennelijk corners (alle ballen op Ibrahimovic) en diagonaal richting het doel lopen en blind op je schietknopje drukken. De lange ballen terreur heerst ook nog steeds en de AI van je medespelers is uiteraard ook nog steeds om te janken. Elke wedstrijd die je speelt lijkt wel 'n herhaling van de vorige.

Link to comment
Delen op andere websites

Een beetje laat, maar ik ben een weekje geleden echt begonnen aan FIFA 14. Net als in 12 en 13 lekker seasons spelen, maar ik ben er nu eigenlijk ook wel weer klaar mee. Alles voelt zo log en langzaam en de aannames zijn om te huilen (ook als je de trigger gebruikt). Daarnaast is er elk jaar weer een standaard weg naar een doelpunt, dit jaar zijn dat kennelijk corners (alle ballen op Ibrahimovic) en diagonaal richting het doel lopen en blind op je schietknopje drukken. De lange ballen terreur heerst ook nog steeds en de AI van je medespelers is uiteraard ook nog steeds om te janken. Elke wedstrijd die je speelt lijkt wel 'n herhaling van de vorige.

Kopballen zijn overigens echt overpowered. Ik heb in 1 wedstrijd 3 x hetzelfde doelpunt gemaakt. Linkerflank aflopen, standaard voorzetje en binnenkoppen.
Link to comment
Delen op andere websites

FIFA 14 carrièremode is echt supertof maar wat ik echt nep vind is dat ik speel met Cambuur (op één na slechtste club na Go Ahead Eagles in de Eredevisie in FIFA 14) dat ik tegen clubs zoals Ajax en Feyenoord dik win met 3-1 bijvoorbeeld en met moeite tegen clubs zoals NEC of Heracles kan winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

FIFA 14 carrièremode is echt supertof maar wat ik echt nep vind is dat ik speel met Cambuur (op één na slechtste club na Go Ahead Eagles in de Eredevisie in FIFA 14) dat ik tegen clubs zoals Ajax en Feyenoord dik win met 3-1 bijvoorbeeld en met moeite tegen clubs zoals NEC of Heracles kan winnen.

Dat heb ik ook met mijn carrière gehad. Het ligt inderdaad aan extra motivatie, want als Lazio Rome had ik bijvoorbeeld de grootste moeite om van Sampdoria (?) te winnen en de speeldag daarna moest ik tegen Napoli en toen besloot ik er helemaal voor te gaan en die drie punten te pakken en uiteindelijk won ik met 3-1. Naar mijn mening zit het gewoon allemaal tussen de oren.
Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij erg tegenvalt is het betonvoetbal. Nu al 2 wedstrijden na elkaar(0-0 en 1-0 gewonnen) dat de tegenstander gewoon de bal naar voren knalt en dat 90 minuten lang. Haal dat er aub uit...Is super irritant, ik speel FIFA om me te vermaken.

2 maal had de tegenstander niet eens 1 schot op doel. :7

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Motivatie is geen wondermiddel waarmee je als een of ander klein clubje een hele grote club kan verslaan.

Dat zie je dan toch echt verkeerd. Ik weet niet of je gevoetbald hebt maar het kan wel degelijk een soort van wondermiddel kunnen zijn. Toch even doorjagen op de keeper, met ze allen jagen op de bal en duels nog harder ingaan.
Link to comment
Delen op andere websites

Motivatie is geen wondermiddel waarmee je als een of ander klein clubje een hele grote club kan verslaan.

Dat zie je dan toch echt verkeerd. Ik weet niet of je gevoetbald hebt maar het kan wel degelijk een soort van wondermiddel kunnen zijn. Toch even doorjagen op de keeper, met ze allen jagen op de bal en duels nog harder ingaan.

Dat is inderdaad juist. Ik had eens een jongen in mijn team die normaliter erg laks was, maar toen we een belangrijke wedstrijd hadden stond hij er en speelde hij echt heel goed voor zijn doen. Zo zal het ook wel met FIFA gaan, als het écht nodig is zal je je beter op de match concentreren en dus makkelijker winnen. Vaak is het zo dat je onbewust minder inzet toont tegen 'zwakke' tegenstanders. Dat heet onderschatting. Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Net verloren met PSG van Lens met 1-0...

Ik ben dat anti-voetbal echt helemaal beu. 90 minuten werd de bal weggeschopt, probeer dan maar eens een goal te maken. En Eden Hazard trager dan een vleugelverdediger van Lens? Ja hoor..:duh: Die balaannames zijn overigens echt om te huilen, per wedstrijd verlies ik 3/4 kansen doordat de aanname meer dan 1 seconde duurt..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...