Jump to content

[Stelling] Altijd online, daar zit ik op te wachten!


Fiegel5

  

28 leden hebben gestemd

  1. 1. Altijd online, daar zit ik op te wachten!

    • Eens
      2
    • Oneens
      26


Recommended Posts

Het heeft zeker zijn voordelen, het kan leuke features toevoegen aan de game, maar he moet gewoon optioneel zijn, dat het automatisch gebeurt als je een internetverbinding hebt. En dat doet de current gen gewoon al, als je het mij vraagt.

Het zou toch belachelijk zijn als je een maand op vakantie gaat in een chalet, en niet kan gamen omdat je geen internetverbinding hebt?

Laat het werk eerst over aan de internetproviders, eens internet gratis beschikbaar is over de hele wereld, dan pas moeten de consoles hier op inspringen, niet omgekeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haat het. Ik speel om te beginnen al gewoon nooit online, dus ik voel niet echt die nood voor een Multiplayer. Ik erger me nu al dood aan de Steam-updates (hetgene dat voor mij het dichtste bij dit komt) Dit is op zich al een reden voor mij om geen Sim City 5 te kopen. Ik hoop dat de ontwikkelaars dit beseffen, want het is een hatelijk concept.

Laat het werk eerst over aan de internetproviders, eens internet gratis beschikbaar is over de hele wereld, dan pas moeten de consoles hier op inspringen, niet omgekeerd.

Overal gratis internet? Op welke planeet leef jij :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haat het. Ik speel om te beginnen al gewoon nooit online, dus ik voel niet echt die nood voor een Multiplayer. Ik erger me nu al dood aan de Steam-updates (hetgene dat voor mij het dichtste bij dit komt) Dit is op zich al een reden voor mij om geen Sim City 5 te kopen. Ik hoop dat de ontwikkelaars dit beseffen, want het is een hatelijk concept.

Laat het werk eerst over aan de internetproviders, eens internet gratis beschikbaar is over de hele wereld, dan pas moeten de consoles hier op inspringen, niet omgekeerd.

Overal gratis internet? Op welke planeet leef jij emo.gif

Ik denk dat ik eens Rotterdam was, waar overal op straat gratis internet was, (ik kan me van stad vergissen), ik herinner me niet heel goed of het heel goed werkte, maar het is toch al een grote vooruitgang, en iets wat we de komende 10 jaar toch mogen verwachten denk ik. Of toch tenminste overal internet...

Link to comment
Delen op andere websites

Oneens. Want ik denk niet dat men erop zit te wachten constant meldingen te krijgen van mensen die multiplayer willen doen. En niet iedereen heeft überhaupt een goede internetverbinding. Zeker als je met meer apparaten in huis veel op het internet zit (in ieder geval een paar computers, smartphones, misschien tablets en misschien óók nog eens zo'n Internet TV). Dan zul je sneller tegen connectieproblemen aanlopen, terwijl het eigenlijk alleen voor iets is dat totaal niet nodig hoeft te zijn. Het kan namelijk om van die onzinnige dingen gaan waar steeds meer ontwikkelaars hun aandacht op richten: social media, synchroniseren van statistieken en weet ik veel wat.

Je riskeert hier ook beveiligingsproblemen mee, omdat er vast en zeker wel manieren zullen zijn om in te breken op die console. Net als enkele jaren terug met de PSN hack. Hop, klantgegevens weg. Foetsie! Willen we niet hebben, of wel? :puh:

Nee, wat mij betreft mag het blijven zoals het nu is. Dus dat gebruikers van een console zelf kunnen bepalen of ze wel of niet middels een internetverbinding willen gamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mits m'n router goed is ingesteld, zijn mijn Xbox en PS3 altijd met internet verbonden. Dat zou dus geen probleem zijn. Maar ligt je internet er uit (hoera voor stabiele providers) dan zou dat dus betekenen dat je niet kan gamen, en dat is dus wel een probleem.

En aangezien dat laatste nogal belangrijk is, zie ik een dergelijke constructie niet zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst maar eens zorgen dat alles eromheen klopt, zoals een steady internetverbinding ( zoals davedavy al zegt: SimCity is een groot voorbeeld van hoe het niet moet ) . Ik vind het gewoon erg leuk om me fantasie in een Singleplayer game te stoppen, dat lukt mij nou eenmaal wat minder met Multiplayer games. Tevens trekken multiplayer => ( online sociale connectie ) games ook meer " verplichtingen " en steek je er snel te veel tijd in. Voor de rest sluit ik me volledig aan bij de Reply van GTA-Tom:

Oneens. Want ik denk niet dat men erop zit te wachten constant meldingen te krijgen van mensen die multiplayer willen doen. En niet iedereen heeft überhaupt een goede internetverbinding. Zeker als je met meer apparaten in huis veel op het internet zit (in ieder geval een paar computers, smartphones, misschien tablets en misschien óók nog eens zo'n Internet TV). Dan zul je sneller tegen connectieproblemen aanlopen, terwijl het eigenlijk alleen voor iets is dat totaal niet nodig hoeft te zijn. Het kan namelijk om van die onzinnige dingen gaan waar steeds meer ontwikkelaars hun aandacht op richten: social media, synchroniseren van statistieken en weet ik veel wat.

Je riskeert hier ook beveiligingsproblemen mee, omdat er vast en zeker wel manieren zullen zijn om in te breken op die console. Net als enkele jaren terug met de PSN hack. Hop, klantgegevens weg. Foetsie! Willen we niet hebben, of wel? :puh:

Nee, wat mij betreft mag het blijven zoals het nu is. Dus dat gebruikers van een console zelf kunnen bepalen of ze wel of niet middels een internetverbinding willen gamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haat het. Ik speel om te beginnen al gewoon nooit online, dus ik voel niet echt die nood voor een Multiplayer. Ik erger me nu al dood aan de Steam-updates (hetgene dat voor mij het dichtste bij dit komt) Dit is op zich al een reden voor mij om geen Sim City 5 te kopen. Ik hoop dat de ontwikkelaars dit beseffen, want het is een hatelijk concept.

Laat het werk eerst over aan de internetproviders, eens internet gratis beschikbaar is over de hele wereld, dan pas moeten de consoles hier op inspringen, niet omgekeerd.

Overal gratis internet? Op welke planeet leef jij emo.gif

Binnenkort (over 10 jaar dus) heeft iedereen IPv6. En aangezien er genoeg adressen zijn om elke persoon op aarde er een paar duizend (of waren het miljoenen?) te geven denk ik dat de prijs van het internet uiteindelijk wel stabiel zal blijven of zelfs zal dalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar het om gaat is dat je een spel niet kan spelen als je geen verbinding hebt met (bijvoorbeeld) Xbox Live of PSN. Of je nou singleplayer wil doen of multiplayer, je zal altijd een stabiele verbinding moeten hebben om überhaupt te kunnen gamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Always online? The hell with that shit!

Sim City 5 ziet er heel leuk uit en de grafische eigenschappen vind ik er ook heel mooi uit zien, ik wou dat spel zo graag spelen.

Maar als ik een constante internetverbinding moet hebben om dat te MOGEN spelen, mag EA dat spel diep in hun gat stoppen waar nooit daglicht komt.

Ik bedoel, kom op man, het is een single player maar daar ga je je consumenten toch niet bestoken met verplicht altijd online DRM?

Ten eerste betaal je al de volle pond (60 euro voor een PC spel(!!!) en de constante DLC's van elke 40 euro of zo of 15 euro,

en plus 60 euro per maand voor internet. (10 euro extra dankzij de overheid met hun btw bullshit)

Dat kost allemaal teveel geld en je betaalt ook een zak geld voor de current/next gen.

Bedrijven die games maken en ze verkopen aan hun consumenten moeten gewoon helemaal niet hun verraden met altijd online DRM

zoals EA dat heeft gedaan en dacht ook met Diablo III?

En daarbij speel ik NOOIT online, ook al kan ik online spelen, het is gewoon niet mijn ding.

Dat je overal online bent met je smartphone is geen excuus omdat je bent verbonden via 3G.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...