Jump to content

[Stelling] Altijd online, daar zit ik op te wachten!


Fiegel5

  

28 leden hebben gestemd

  1. 1. Altijd online, daar zit ik op te wachten!

    • Eens
      2
    • Oneens
      26


Recommended Posts

Steeds de zelfde levels doen wordt vervelend. Het blijft leuk maar met een multiplayer kan je toch meer dingen halen. Ik vind niet dat een game alleen maar online moet zijn, er moet ook een singleplayer in zitten. Die singleplayer gebruik ik meestal om het spel wat beter te besturen, een soort training. :puh: En het verhaal is 99/100 leuk. :puh: Maar bedoel je nou dat je ook meldingen kan krijgen tijdens het spelen van singleplayer. In dat geval oneens, anders eens. :puh:

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit er zeker niet op te wachten. Sterker nog; het aantal keren online is bij mij te verwaarlozen, op MTA SA/SA-MP na (en ook dat is, relatief tot singleplayer, relatief weinig).

Bij mij is het sowieso altijd eerst flink oefenen in singleplayer, waarbij je alleen jouzelf in de weg zit en waarbij je alleen rekening met jouzelf hoeft te houden.

Link to comment
Delen op andere websites

IK ben er oneens mee want niet iedereen kan altijd online zijn. Ik bijvoorbeeld heb geen internet in mijn gamekamer( ook geen wifi) dus dan kan ik niet meer rustig mijn singelplayergames spelen zonder dat het altijd online moet. En dan het feit dat in het merendeel van de wereld niet iedereen zo een goed internet(infrastructuur ) hebben als wij.

Link to comment
Delen op andere websites

IK ben er oneens mee want niet iedereen kan altijd online zijn. Ik bijvoorbeeld heb geen internet in mijn gamekamer( ook geen wifi) dus dan kan ik niet meer rustig mijn singelplayergames spelen zonder dat het altijd online moet. En dan het feit dat in het merendeel van de wereld niet iedereen zo een goed internet(infrastructuur ) hebben als wij.

volledig mee eens. Ik zou wel gaan lachen als ps4 altijd online wordt, terwijl ze hun eigen livestream niet eens goed door konden laten komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik behoor tot de minderheid die denkt dat always online de toekomst gaat worden, mensen zijn er kritish over. En terecht, want stel voor dat in je slaapkamer het internet uit valt en dus ook jou singleplayeravontuur. Maar er zit ook een andere kant aan dit verhaal, Sony richt zich meer op de gamers dan voorheen met de PS4. Dus meer reden voor Microsoft verder te gaan met dit soort technologie, wat als die shit nou echt werkt straks. Dan heeft Microsoft een overgrote meerheid van de gamers/aandelen/verkopen en weet ik het allemaal binnen. Ik geloof erin, alleen zit ik er op te wachten? Ja en nee, ik wil eerst zien of het werkt. Zo ja, dan sta ik er voor open.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

Ik behoor tot de minderheid die denkt dat always online de toekomst gaat worden, mensen zijn er kritish over. En terecht, want stel voor dat in je slaapkamer het internet uit valt en dus ook jou singleplayeravontuur. Maar er zit ook een andere kant aan dit verhaal, Sony richt zich meer op de gamers dan voorheen met de PS4. Dus meer reden voor Microsoft verder te gaan met dit soort technologie, wat als die shit nou echt werkt straks. Dan heeft Microsoft een overgrote meerheid van de gamers/aandelen/verkopen en weet ik het allemaal binnen. Ik geloof erin, alleen zit ik er op te wachten? Ja en nee, ik wil eerst zien of het werkt. Zo ja, dan sta ik er voor open.

Die shit kunnen ze nog steeds doen, zelfs zonder altijd online. Ik wil ook niet altijd dood gespamt worden dat mijn vrienden weer een level verder zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op mijn kamer een internetkabel voor me PC & Xbox 360 die ik de hele tijd moet om switchen, vaak heb ik daar geen zin in en speel ik offline (even leuk). Maar als dat niet meer kan... Trouwens, ik geloof niet dat de 'altijd online' functie erin komt, als je dit aan 1 miljard mensen moest vragen zou 1/1000 mensen dit goed vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb op mijn kamer een internetkabel voor me PC & Xbox 360 die ik de hele tijd moet om switchen, vaak heb ik daar geen zin in en speel ik offline (even leuk). Maar als dat niet meer kan... Trouwens, ik geloof niet dat de 'altijd online' functie erin komt, als je dit aan 1 miljard mensen moest vragen zou 1/1000 mensen dit goed vinden.

Maar het zou wel kunnen dat ze het steam model nemen als voorbeeld.

Je spel 1 malig registreren online en dan kan je altijd offline spelen als je wilt. Ik ben er wel nog steeds oneens maar dat er iets gaat veranderen staat wel vast, maar als dit deze generaties moet opgedrongen worden of in een van de volgende generaties wanneer we een betere internet infrastructuur hebben, we weten het nog niet.

Daarom moeten we nog wat wachten tot de E3. Want als de xbox bijvoorbeeld een multymediabox word dan is het normaal dat het altijd on is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...