Jump to content

Pre-order vs Kopen in de winkel


Chainsaw

Recommended Posts

Wat is jullie ervaring met pre-order vs kopen in de winkel op de dag van release(of de eerste paar weken) met vorige (grote) GTA's?

Ik zit zelf te twijfelen, ik vind het niet erg om extra te betalen zodat ik hem gelijk mee kan nemen, maar aan de andere kant vind ik het ook niet erg om een paar dagen te wachten als GTA V gelijk is uitverkocht(2/3 weken of meer vind ik dan weer te lang).

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is jullie ervaring met pre-order vs kopen in de winkel op de dag van release(of de eerste paar weken) met vorige (grote) GTA's?

Ik zit zelf te twijfelen, ik vind het niet erg om extra te betalen zodat ik hem gelijk mee kan nemen, maar aan de andere kant vind ik het ook niet erg om een paar dagen te wachten als GTA V gelijk is uitverkocht(2/3 weken of meer vind ik dan weer te lang).

Ik betaalde de zelfde prijs en kreeg hem op de release date netjes op de deurmat. Pre-order is gewoon een zekerheid dat je hem hebt voordat de voorraden op zijn. Daarom geef ik ook mijn voorkeur uit aan pre-order. In de winkel halen geeft toch weer zo'n soort haast, als je te laat bent dan moet je zoals jij al zei wachten. En dat is iets wat ik vrij slecht kan. :puh:

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...