Jump to content

[SA] Forumsavegame - The Contest


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    32

  • Megadreams

    10

  • Big Boss

    7

  • Basssss

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zei dan ook: aanvankelijk van het aantal deelnemers. :puh:

Afhankelijk van aanmeldingen zal het aantal teams worden bepaald. Hoogst waarschijnlijk zijn het er slechts twee.

Dus inderdaad. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen. Het kan dus nog makkelijk wijzigen.

We want this for vice city! :3

Wellicht dat als dit een leuke contest wordt, de contest ook gehouden kan worden voor VC. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me handigst als we gewoon versie 1 savegames houden. :)

Daarmee wordt op de gedowngrade versie gedoelt, toch? Want ik verwar ze soms wel eens.

De lijst aan regels is wel vrij intimiderend mocht je hier net mee willen starten moet ik wel zeggen. Na een paar keer doorlezen valt het allemaal nog wel goed mee, maar je zult er elke keer maar aan moeten denken :puh:

Geen "Meeste afstand met bicycle"? :o

Link to comment
Delen op andere websites

De regels zijn ontzettend logisch, maar moeten wel even duidelijk ingekaderd staan. Anders is de strijd niet bepaald eerlijk tussen twee teams. :)

Versie 1 betekent gedowngrade dan wel een oude versie, inderdaad. Het lijkt me niet zinvol om alle stats mee te nemen. :puh:

Neem aan dat je wel meedoet, Phoeny?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is zeker allemaal logisch, maar als je zonder wat voorkennis hier langskomt nodigt zo'n wall aan regels niet direct uit om mee te doen.

Maar ik wil best wel proberen meedoen. Ben net bezig met SA herspelen, dus ik heb het ervaringsvoordeel van de moment! :3

Link to comment
Delen op andere websites

Versie check

1. Ga naar de map "Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data\Script"

2. Kijk bij het bestandje script.img of het bestandje "562 kb" of "568 kb" groot is.

3a. Is het bestandje 568 kb, dan heb je versie 1.

3b. Is het bestandje 562 kb, dan heb je Versie 2.

Als je versie 2 hebt:

Stap 1: downgraden > https://gtagames.nl/files/file/67-san-andreas-patcher-program-downgrader/

Stap 2: vervang main.scm en script.img uit de bijlage (versie 1.rar) met degene in "Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data\Script"

Versie 1.rar

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...