Jump to content

Kratod

Recommended Posts

Heb op het moment een computer op het oog, maar werkt deze wel goed voor wat spellen(zie ''doel'')?

Budget: €900,00

Doel: Om spellen te spellen zo als GTA 4 en alle train/bus simulator gemaakt vanaf 2012(o.a. Bus simulator 2012, WOS 3 etc).

Desktop of laptop: Desktop, mogelijk al in one

Merk pc of samengesteld: Merk > maakt niks uit welk.

Benodigde randapparatuur: Inclusief beeldscherm(19inc)

Besturingssysteem: Windows 8

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: n.v.t.

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: n.v.t

Extra koeling (voor overklokken)?: n.v.t.

Nogmaals dit gaat om een computer die ik op het oog heb, maar vraag me af als dit een geschikte is.

Deze computer bevat.

3 generatie intel i7-37700 procesor met 3.4 GHz en 8MB smart cache

NVIDA GeForce GT360 videokaart met 2048MB geheugeng

4GB DDR3 werkgeheugen met 1600MHz

1TB hardeschijf

Wifi b/g/n gigabit LAN

5x 2.0 USB- en 3x 3.0 USB port

Bevat Windows 8

Bewerkt: door Kratod
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een absoluut belachelijkste PC! Hoe kan iemand zo stom zijn om een zeer slechte videokaart te combineren met een high-end processor

en dan het verkopen voor 900 euro?! En 4GB RAM?! Dat was standaard in 2009 of 2010.

Maar de videokaart... We zitten al ondertussen op GT 600 series en voor laptops al op GT 700 series.

Stomme aldi.

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

Blue_V, daar denkt de Aldi niet aan.

Op deze site kun je ook wel een leuke vinden die je nog kan aanpassen naar jou eigen stijl !

http://gamepc.nl/

Mvg, Max

Ik weet. Aldi hoort gewoon voedingsmiddelen te verkopen, niet een of andere shit pc's.

Hun zijn niet al te goed in hun voedingsmiddelen. Ik ben bang dat je het niet eens voeding mag noemen.

Wat betreft van een Aldi Computer, ik zou het niet doen. Erg moeilijk om terug te ruilen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Blue_V, daar denkt de Aldi niet aan.

Op deze site kun je ook wel een leuke vinden die je nog kan aanpassen naar jou eigen stijl !

http://gamepc.nl/

Mvg, Max

Ik weet. Aldi hoort gewoon voedingsmiddelen te verkopen, niet een of andere shit pc's.

Hun zijn niet al te goed in hun voedingsmiddelen. Ik ben bang dat je het niet eens voeding mag noemen.

Wat betreft van een Aldi Computer, ik zou het niet doen. Erg moeilijk om terug te ruilen ;)

Haha, daar ben ik met je eens. Hun voedingsmiddelen zijn uiterst walgelijk.

Echt van die fake producten die beweren helemaal iets anders dan ze werkelijk zijn. Sinds die ene vieze product ben

ik er nooit meer naartoe gegaan en dat is al zeker zo een 15 jaar of meer.

En nu verkopen ze idiote pc's met belachelijke combinaties.

@TS, weet niet welke videokaart en onderdelen je wilt in een pc maar je bent er dan veel goedkoper uit als je eentje zelf bouwt of laat bouwen.

Tenzij je een GTX Titan wilt.

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

Oke genoeg over de Aldi. Zolang ik er geen aandelen heb hoeven ze natuurlijk geen reclame te krijgen. ^^ Laten we allemaal lekker ontopic gaan! smile3.gif

Hun mogen ook geen reclame moeten, aandelen of geen aandelen ^^

Oke oke, back to topic :puh:

Die videokaart GT360 klinkt net als een Xbox360. Het videokaartarchitectuur is zo enorm verschillend dat je zelfs GTA SA op Low moet spelen

en op 640x480x op 16Bits moet spelen. (Lekker overdrijven :clown: )

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet even bedenken waar de gemiddelde gebruiker een PC voor gebruikt. E-mails lezen en op het internet surfen. Daar houdt het op. Aldi weet immers ook dat enthousiastelingen en gamers hun PC wel elders zullen kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet even bedenken waar de gemiddelde gebruiker een PC voor gebruikt. E-mails lezen en op het internet surfen. Daar houdt het op. Aldi weet immers ook dat enthousiastelingen en gamers hun PC wel elders zullen kopen.

Die kopen dan waarschijnlijk (tenzij ze erg dom zijn, waar Aldi waarschijnlijk inspeelt met zijn i7) geen PC van 900 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

Beter bouw je er zelf een, of je laat er een bouwen. Veel meer waar voor je geld. Merk PC's komen ook altijd voorgeïnstalleerd met allerlei brol en trial versies van programma's die je nooit gebruikt.

Hedendaags zou ik iets nemen à:

Intel Core i5-3570K

Asus GeForce GTX660

8 of 16GB RAM, afhankelijk van wat je wil doen

3TB HDD voor opslag. Kost tegenwoordig niet zo veel meer

Een SSD'tje van zo'n 120GB voor OS en schijfintensieve games

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...