Jump to content

Franklin,auto dealer.


norik

Recommended Posts

Er werd bij de info over Grand Theft Auto V gezegd dat Franklin bij een Armeense autodealer werkt,barst hier je ideen los door te fantaseren hoe het eruit zal zien,wordt het een belangrijk onderdeel bij Franklin of gewoon submissie?

Nou ik ben Armeen en die auto-dealers komen me oo-zo bekend voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Interessant, een inside-man. Jij zult er natuurlijk wel een iets duidelijker beeld van kunnen vormen dan wij natuurlijk :D

Ik denk dat de return-missie's (want zo worden ze nu éénmaal beschreven in de interviews) een belangrijk deel van het spel zullen zijn in het begin en dat ze na verloop van tijd (wanneer de Heists meer in beeld komen) wat op de achtergrond gaan vallen en dat het een optionele zijmissie wordt, een beetje vergelijkbaar met wat je deed voor Brucie en Stevie in GTA IV maar dan op een iets professionelere manier en met wat meer verhaal achter.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zou best eens een submissie kunnen worden waarbij Franklin zeker in het begin van het spel aan zijn centen moet komen. Naarmate het spel vordert zal Franklin steeds meer met Michael en Trevor optrekken en steeds meer geld verdienen in de verschillende missies, waardoor zijn werk als repo man natuurlijk overbodig wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Interessant, een inside-man. Jij zult er natuurlijk wel een iets duidelijker beeld van kunnen vormen dan wij natuurlijk icon_mrgreen.gif

Ik denk dat de return-missie's (want zo worden ze nu éénmaal beschreven in de interviews) een belangrijk deel van het spel zullen zijn in het begin en dat ze na verloop van tijd (wanneer de Heists meer in beeld komen) wat op de achtergrond gaan vallen en dat het een optionele zijmissie wordt, een beetje vergelijkbaar met wat je deed voor Brucie en Stevie in GTA IV maar dan op een iets professionelere manier en met wat meer verhaal achter.

Ik neem aan dat je uiterst voorzichtig met de auto moet werken. Een krasje en dan hop naar Paint 'n spray :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Interessant, een inside-man. Jij zult er natuurlijk wel een iets duidelijker beeld van kunnen vormen dan wij natuurlijk icon_mrgreen.gif

Ik denk dat de return-missie's (want zo worden ze nu éénmaal beschreven in de interviews) een belangrijk deel van het spel zullen zijn in het begin en dat ze na verloop van tijd (wanneer de Heists meer in beeld komen) wat op de achtergrond gaan vallen en dat het een optionele zijmissie wordt, een beetje vergelijkbaar met wat je deed voor Brucie en Stevie in GTA IV maar dan op een iets professionelere manier en met wat meer verhaal achter.

Ik neem aan dat je uiterst voorzichtig met de auto moet werken. Een krasje en dan hop naar Paint 'n spray :bier:

alsjeblieft niet zeg! dan duurt het voor sommige mensen een eewigheid zonder cheats

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat je uiterst voorzichtig met de auto moet werken. Een krasje en dan hop naar Paint 'n spray :bier:

alsjeblieft niet zeg! dan duurt het voor sommige mensen een eewigheid zonder cheats

Ik vind toch dat je beloning tenminste zou mogen afhangen van de staat waarin je een auto terugbrengt. Er mag toch ook wel eens wat moeilijkheid zitten in zo'n zijmissie. Anders is de lol er heel snel af eigenlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat je uiterst voorzichtig met de auto moet werken. Een krasje en dan hop naar Paint 'n spray biertje.gif

alsjeblieft niet zeg! dan duurt het voor sommige mensen een eewigheid zonder cheats

Ik vind toch dat je beloning tenminste zou mogen afhangen van de staat waarin je een auto terugbrengt. Er mag toch ook wel eens wat moeilijkheid zitten in zo'n zijmissie. Anders is de lol er heel snel af eigenlijk.

Ik rijdt met elke auto met uiterste voorzichtigheid. Ik kan het niet verkroppen om met een gedeukte auto te rijden @ GTA

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat je uiterst voorzichtig met de auto moet werken. Een krasje en dan hop naar Paint 'n spray biertje.gif

alsjeblieft niet zeg! dan duurt het voor sommige mensen een eewigheid zonder cheats

Ik vind toch dat je beloning tenminste zou mogen afhangen van de staat waarin je een auto terugbrengt. Er mag toch ook wel eens wat moeilijkheid zitten in zo'n zijmissie. Anders is de lol er heel snel af eigenlijk.

Ik rijdt met elke auto met uiterste voorzichtigheid. Ik kan het niet verkroppen om met een gedeukte auto te rijden @ GTA

Daar heb ik cheats voor xD

Link to comment
Delen op andere websites

Die dealer wordt van mij :) Hopelijk wordt je Armeense baas dan je vijand en neem jij de dealer in bezit. :D

Maar we zullen het zien in de trailers dinsdag :D :D :D ZIN IN!!! :D

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Autodealer mijn reet, waarschijnlijk is het gewoon een vermomde drugsdealer of een wapenhandelaar. In ieder geval zal het bedrijf niet clean zijn!

Het is toch echt bekend dat Franklin een job zal hebben die te maken heeft met auto's. :puh:

Je moet echter niet voorstellen dat Franklin van 9 tot 5 in een showroom staat, maar bij mijn weten haalt 'ie auto's op bij mensen die deze nog niet afbetaald hebben. En dat gebeurt op een iets minder subtiele wijze dan wij kennen, vermoed ik :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...