Jump to content

Onspeelbaar na falen mod


Thiemok

Recommended Posts

Hallo,

Ik zit met een nogal vervelend probleem sinds vanmiddag.

Nadat ik een dubbele bus had gevonden als automod, wilde ik deze installeren en daarvoor de wft en wtd van de Williard vervangen.

Er stonden nog een aantal bestanden bij de automod, die voor een zogenoemde trailer-mod waren? Deze er ook maar bijgeplaatst.

Maar toen ik GTA wilde opstarten, kreeg twee personages tijdens het laden te zien, en standaard (meerdere malen geprobeerd) crashte het spel.

Ik heb (voor zover ik weet) alle modfiles al uit de rootdirectory gehaald en de wft en wtd van de Williard vervangen met die van een VW Bora uit wanhopigheid,

Helaas had dit ook allemaal geen effect.

Ik zou graag weer GTA IV willen spelen zonder al mijn grafische en automods te verliezen (aangezien daar best veel tijd in zit, qua zoeken en installeren).

Wie-o-wie kan mij hiermee helpen?

Mvg,

Thiemo

Link to comment
Delen op andere websites

Indien je een backup gemaakt hebt dan kun je deze uiteraard simpelweg terug zetten. Indien niet dan zal je een groot probleem hebben, tenzij je het exacte probleem weet te lokaliseren zal je helaas het spel opnieuw moeten installeren.

Tip van de dag: maak altijd een backup!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...