Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

Trailer van Franklin zie je om 0:24 een grove street lid op een stoel zitten, zal dit misschien Big Smoke zijn uit GTA SA?

Misschien dat je GTA SA nog eens moet spelen, die vette is al hartstikke dood ;)

Mijn fout..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    8

  • Faenty.

    8

  • Die Hard

    6

  • _Night-Men_

    5

Trailer van Franklin zie je om 0:24 een grove street lid op een stoel zitten, zal dit misschien Big Smoke zijn uit GTA SA?

Misschien dat je GTA SA nog eens moet spelen, die vette is al hartstikke dood ;)

Mijn fout..

Zelfs moest hij nog leven dan zou hij niet in GTA V zitten.

Rockstar heeft al duidelijk gemaakt dat de SD GTA's (III, Vice City, San Andreas, etc) in een ander universum zitten. Ze hebben niets te maken met de HD GTA (IV en V)

Daarom zal je dus ook nooit Tommy zien of Claude.

De enige cameos die kunnen gezien worden zijn van IV

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me trouwens af of we in dat grote vliegtuig kunnen vliegen want het lijkt dat ze er alleen textures op hebben geplakt en niks interactief hebben gemaakt zodat je in kunt stappen of zodat het interieur heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk denk ik niet dat je in die enorme vliegtuigen kunt vliegen, maar dat ze gewoon rondrijden, opstijgen en landen, net als in IV. Kijkend naar de verschillende trailers die Rockstar reeds heeft vrijgegeven zijn er genoeg types vliegtuigen te vinden, dus per se nodig vind ik het ook al weer niet, om in die enorme passagiersvliegtuigen te kunnen vliegen. Buiten dat is het ook niet erg realistisch.

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk denk ik niet dat je in die enorme vliegtuigen kunt vliegen, maar dat ze gewoon rondrijden, opstijgen en landen, net als in IV. Kijkend naar de verschillende trailers die Rockstar reeds heeft vrijgegeven zijn er genoeg types vliegtuigen te vinden, dus per se nodig vind ik het ook al weer niet, om in die enorme passagiersvliegtuigen te kunnen vliegen. Buiten dat is het ook niet erg realistisch.

Wel een beetje jammer vind ik; dat was altijd kei leuk in San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel een beetje jammer vind ik; dat was altijd kei leuk in San Andreas.

Buiten het feit dat ze gigantisch groot waren en je je dan natuurlijk meester voelde was de fun er snel van af. Ze vlogen traag (echt veel te traag om realistisch te zijn) en dat is gewoon niet leuk als je aan het vliegen bent. Als ik traag wil vliegen pak ik wel een klein beweegbaar ding. Maar dat is natuurlijk mijn mening.

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft die Feltzer nou een wide-body-kit?... Feltzer AMG Black?

En is dat een Ferrari 599?... EDIT: Oja, my bad... Dacht al dat ik `m eerder had gezien. Had een leuke sportwagen geweest als ie wat langer was, zoals de 599, maar nou is het een beetje een raar ding imho, veel te cartoony design vergeleken met de rest van de GTA auto's, weinig detail ook(geen deur hendels, raamrubbers heel simpel...)...

2KlH7.jpg

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

De Feltzer was me ook al opgevallen. Dus wellicht enkele verschillende versie's van de Feltzer of zelfs een mogelijkheid tot tuning?

Over die rode auto. Lijkt me geen 599, eerder een 456 Italia, maar dan met andere lichten (met verbeelding...). Heeft ook wat weg van een Noble op een manier.

RSG_GTAV_Screenshot_045.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Op de achtergrond van de afbeelding geplaatst door @Phoenyxar zie je een politiebusje.

Jep, op een andere screen kun je je dat busje ook van voor zien en op weer een andere screen ook van boven. (Moet je even in de gallerij zoeken ofzo als je ze wilt zien)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of sommigen van jullie ook GTAForums.com volgen? Ik in ieder geval wel en daar kwam iemand met iets opvallends: de velgen van de Ruiner in de trailer veranderen in de scenes die na elkaar komen. Ik neem de screenshots even klakkeloos over:

22589000.jpg

23690000.jpg

Dit kan erop duiden dat het weer mogelijk is om je auto te tunen.

Link to comment
Delen op andere websites

cuban_800.png

Op de staart van dit vliegtuig staat 'Cuban 800'. Zou dat de naam van het vliegtuig zijn, of iets anders?

Kom er net achter dat dit vliegtuig ook al in de 2e trailer voorkomt, dat rode vliegtuig ;) Naam van het vliegtuig komt ook in de Max Payne 3-lijst voor.

Cuban-800-GTAV-trailer.png

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...