.Timothy Posted April 30, 2013 Report Posted April 30, 2013 Wat ben jij te weten gekomen over de omgeving in de trailer? Screencaps Michael trailer Screencaps Franklin trailer Screencaps Trevor trailer Quote
Grand Theft Auto TOM Posted April 30, 2013 Report Posted April 30, 2013 In de trailer (drie samengevoegde dus) was enorm veel variatie in de omgeving te zien. Veel stedelijk, maar ook veel woestijngebied en van die kleine dorpjes. En dat vind ik wel mooi om te zien. Als je het stadsleven beu bent, gewoon even lekker wat gaan crossen nabij die dorpjes. Quote
3L1077 Posted April 30, 2013 Report Posted April 30, 2013 Dit wordt echt énorm divers, je wordt echt 3 keer naar een andere leefwereld geteleporteerd. Quote
Faenty. Posted April 30, 2013 Report Posted April 30, 2013 Ik vond die woestijn er echt bruut uitzien: Quote
Foreigner97 Posted April 30, 2013 Report Posted April 30, 2013 Ademloos. Vooral dit beeld van de stad spreekt mij erg aan: Verder ziet het woestijngebied er inderdaad super uit! En ook de ghetto's, waarin Franklin leeft, perfect! Quote
Die Hard Posted April 30, 2013 Report Posted April 30, 2013 Ademloos. Vooral dit beeld van de stad spreekt mij erg aan: Die smog hebben ze echt fantastisch gedaan. Quote
Phoenyxar Posted April 30, 2013 Report Posted April 30, 2013 Ademloos. Vooral dit beeld van de stad spreekt mij erg aan: Verder ziet het woestijngebied er inderdaad super uit! En ook de ghetto's, waarin Franklin leeft, perfect! Dat uitzicht is inderdaad zooooo vet. Ik vond het direct prachtig toen ik het zag. Ik kijk echt zo uit naar het verkennen van de ghetto's. Ze zien er inderdaad gigantisch uit :3 Quote
GrandTheftHaye Posted April 30, 2013 Report Posted April 30, 2013 Waarschijnlijk komen er nu ook nog veel meer indoor-environments, je ziet namelijk al best veel in de trailers Quote
Die Hard Posted April 30, 2013 Report Posted April 30, 2013 Is dat niet Griffith Observatory op de achtergrond in de heuvels? Zagen we ook al in de tweede trailer. Quote
BelgiumRedDevils Posted April 30, 2013 Report Posted April 30, 2013 Is dat niet Griffith Observatory op de achtergrond in de heuvels? Zagen we ook al in de tweede trailer. Yep, was al te zien in Trailer één zelfs! Quote
Die Hard Posted April 30, 2013 Report Posted April 30, 2013 Is dat niet Griffith Observatory op de achtergrond in de heuvels? Zagen we ook al in de tweede trailer. Yep, was al te zien in Trailer één zelfs! Daar heb ik het niet gezien hoor? Maar goed, maakt niet uit. Quote
Faenty. Posted April 30, 2013 Report Posted April 30, 2013 Is dat niet Griffith Observatory op de achtergrond in de heuvels? Zagen we ook al in de tweede trailer. Yep, was al te zien in Trailer één zelfs! Daar heb ik het niet gezien hoor? Maar goed, maakt niet uit. Quote
BelgiumRedDevils Posted April 30, 2013 Report Posted April 30, 2013 Dat monument zal nog in de toekomst een belangrijke rol spelen. Een missie er rond en natuurlijk dat we dit in-game vaak zullen overvliegen... Quote
Joriz Posted April 30, 2013 Report Posted April 30, 2013 Het sproeivliegtuigje is niet nieuw maar de landerijen en al het groen is wel goed te zien: Quote
BelgiumRedDevils Posted April 30, 2013 Report Posted April 30, 2013 Bekijk de eerste afbeelding is goed! Er is een klein vliegveldje aan de linkerzijde, als ik me niet vergis. Quote
Recommended Posts