Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

Is het niemand opgevallen dat je (waarschijnlijk) muurtjes kapot kunt rammen? Viel me net pas op in het overzicht met screencaps:

gallery_1_154_87473.jpg

Zou mooi zijn als dit inderdaad mogelijk zal zijn. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Och ja, hoe heb ik die nu kunnen missen haha.Dat het een vliegveld is kan heel goed want er worden in verschillende shots gezien dat kleine vliegtuigen opstijgen in trailer 2 en deze 3 trailers.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is hem, ook al twijfel ik wel of het wel degelijk een vliegveldje is. confused2.gif

Het lijkt inderdaad op een klein vliegveldje wat weer duidelijk een ander vliegveld is dan deze (LAX?):

med_gallery_1_154_42705.jpg

med_gallery_1_154_3187.jpg

Dit grotere vliegtuig heeft namelijk de heuvels van Los Santos in de verte. Links op de onderste foto namelijk de gebouwen langs het strand en rechts op de onderste foto zie je nog iets boven de gebouwen een hangbrug uitsteken.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze koepel was ook aanwezig in GTA SA (Los Santos).

Hopelijk beschikt deze luchthaven over een groot interieur, zoals in GTA VC(S). Want als er één grote plaats is waar veel mensen bij elkaar komen, dan is het wel een luchthaven.

De luchthaven (de grote dan) is gelegen aan de kust niet zo ver van de Vincent Thomas Bridge. De toren van deze luchthaven zullen we wel vaker in de game tegen komen...

Knipsel-4_zpsbf87e000.jpg

Wat ook opviel aan deze luchthaven is dat er nu meer variabelere vliegtuigen zijn, wat natuurlijk beter is mochten we hierin kunnen vliegen... :)

Ook is FlyUS van GTA IV terug.

Knipsel2-2_zps7b301f4d.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

In dat bovenste plaatje zie je ook die Amerikaanse vlag wapperen (even een kein detail tussendoor)

Maar we hebben sowieso al 2 vliegvelen gezien in de trailers en ik hoop dat er ook een derde is.

Link to comment
Delen op andere websites

In dat bovenste plaatje zie je ook die Amerikaanse vlag wapperen (even een kein detail tussendoor)

Maar we hebben sowieso al 2 vliegvelen gezien in de trailers en ik hoop dat er ook een derde is.

Met een militaire tintje aan voor Hydra's :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

med_gallery_1_155_183317.jpg

De metro is ook weer terug. In trailer 1 hadden we ook al zoiets gezien, een soort spoor boven de grond, maar er zit blijkbaar ook iets onder de grond :)

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

med_gallery_1_155_183317.jpg

De metro is ook weer terug. In trailer 1 hadden we ook al zoiets gezien, een soort spoor boven de grond, maar er zit blijkbaar ook iets onder de grond :)

Zeer fijn dat dit soort van transport terug is, zowel under-ground as above!

Allesinds zal deze minder uitgestrekt zijn dan in LIberty City, ook al twijfel ik niet aan R*, die het netwerk zal uitbreiden.

Bewerkt: door geoffrey11
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...