Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

  • Hij spendeert veel tijd in de ghetto's van LS
  • Grove street is terug? In ieder geval lopen er mensen rond met (groene) Los Santos kleding.
  • Hij is veel bezig met het verdienen van geld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat hij niet in het stereotype valt van "opgroeiend in de ghetto maar heeft een visie om dat leventje te ontsnappen omdat hij snapt dat gang wars en drug dealers niet de oplossing zijn", maar desalniettemin heb ik zijn trailer het vaakst bekeken van alle drie. Overigens hebben alle trailers alles wat awesome is in de wereld naar binnen gezogen, op een hoop gegooid, vermenigvuldigd met duizend en de hele dosis in mijn gezicht gekotst maar die hele hood life spreekt mij persoonlijk sowieso wel aan... maar juist de combinatie van de hillbilly, de ghetto boy en de gekke rijke baas vormen dit tot een spel die recht uit de hemel gemieterd is.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Wordt sowieso mijn favoriet, is 'ie nu al :puh:

CJ, Vic Vance, Luis Lopez.. Met die stijl van personages speel ik nou graag zulke games :sigaar:

Je speelt gewoon graag met zwarten?

Klinkt zo fout :puh:

Maar ja, het voegt voor mij wat meer toe aan het spel. En zeker nu ze terug San Andreas doen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wordt sowieso mijn favoriet, is 'ie nu al :puh:

CJ, Vic Vance, Luis Lopez.. Met die stijl van personages speel ik nou graag zulke games :sigaar:

Je speelt gewoon graag met zwarten?

Once you go black...

Paar dingen die me opvielen:

  • Het viel me op dat die Grove Street gangster (op ongeveer 0:10) een hondenriem in de hand heeft. Betekent dit dat honden nog veel vaker voorkomen?
  • Op een muur staat "grove" (0:32).
  • Het "LA Kings" logo (LS Kings) => IJshockey? (0:22)
  • Kan je op deze screen Amanda, vrouw van Michael, zien??

Link to comment
Delen op andere websites

Op de muur staat "Grove 213". Dat is gewoon de code voor dat gebied. Heeft denk ik niks te maken met de gang.Opvallend is wel de grote hoeveelheid groene petjes en sweaters.

Link to comment
Delen op andere websites

Een groot deel van de trailer speelt zich af voor één huis. Zou dat Franklins huis zijn? Of die van een opdrachtgever (Lamar?)

med_gallery_1_155_293098.jpgmed_gallery_1_155_137904.jpg

Franklin, op pad voor een missie? Wordt door iemand nageroepen, alsof hij een klusje moet Stuk van de gevel, met dezelfde voordeur als hiernaast, dus zelfde huis?

klaren

med_gallery_1_155_134442.jpgmed_gallery_1_155_40152.jpg

Zelfde stuk van de gevel, met Lamar en iemand anders -------------------------------------------------- Hetzelfde huis?

med_gallery_1_155_133712.jpgmed_gallery_1_155_138333.jpg

Voortuin, met bord: Beware of dog. Chop? ------------------------------------------------------------------- Voortuin, maar nu zonder dat bord?

Ik vroeg me af of dit steeds hetzelfde huis is. Lijkt veel op elkaar, maar bij de ene mist dat bord...
Link to comment
Delen op andere websites

Wordt sowieso mijn favoriet, is 'ie nu al :puh:

CJ, Vic Vance, Luis Lopez.. Met die stijl van personages speel ik nou graag zulke games :sigaar:

Je speelt gewoon graag met zwarten?

Once you go black...

:schater:

Een groot deel van de trailer speelt zich af voor één huis. Zou dat Franklins huis zijn? Of die van een opdrachtgever (Lamar?)

Ik denk dat het zijn eigen huis is.

@Forumrunner: 213 is inderdaad een area code, van in en rondom Downtown Los Angeles.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...