Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

  • Hij dealt in drugs.
  • Hij is nogal een fan van het mishandelen/vermoorden van mensen, en het uitvoeren van spectaculaire stunts (wat ongeveer driekwart van de trailer beslaat).
  • De vrouw van Michael is niet echt een fan van 'm.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij doet zich voor als een weerwolf heeft een kut huis waar die waarschijnlijk meth maakt te zien aan de spullen op tafel. Hij heeft een snee aan de linkerkant op zijn buik en hij loopt af en toe in zijn ondergoed. Plus hij is een nog grotere psychopaat dan ik voor mogelijk hield.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze gozer doet mij denken aan een agressieve versie van Murdoch van The A-Team, beetje gek in zijn hoofd en hij heeft zeker iets met vliegen. Ik denk dat je via deze man het vliegen zal gaan leren in GTA V.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me nog wel iets voor hem om zijn nier eigenhandig eruit te snijden om vervolgens te verkopen.

Wat ik te weten ben gekomen over Trevor? Dat hij houdt van oude mannetjes wurgen, ook al leek dat niet echt naar de zin van mevrouw. Daarnaast weet hij een goede massage ook te appreciëren. En als je dat niet doet: 'Do I need to pull out my dick again?'

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me nog wel iets voor hem om zijn nier eigenhandig eruit te snijden om vervolgens te verkopen.

Wat ik te weten ben gekomen over Trevor? Dat hij houdt van oude mannetjes wurgen, ook al leek dat niet echt naar de zin van mevrouw. Daarnaast weet hij een goede massage ook te appreciëren. En als je dat niet doet: 'Do I need to pull out my dick again?'

Ik denk dat hij van de drie echt het meest van zijn lotje is getikt. Michael komt uit de rijk(ere) suburbs van Los Santos, Franklin van de getto's en tenslotte komt Trevor van het platteland, denk ik. Alhoewel ik niet zeker weet of hij uit de regio van de woestijn komt of ergens anders, maar dat is gokken geblazen.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij was het al bekend dat Trevor in een trailer woont, ergens in een woestijngebied.

Wellicht is het de trailer die even in beeld was in z'n trailer:

med_gallery_1_156_523479.jpg

Maar dat kan ook gewoon een sfeerimpressie zijn, die Rockstar ons geeft middels een random shot van dat gebied. Wie weet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me nog wel iets voor hem om zijn nier eigenhandig eruit te snijden om vervolgens te verkopen.

Wat ik te weten ben gekomen over Trevor? Dat hij houdt van oude mannetjes wurgen, ook al leek dat niet echt naar de zin van mevrouw. Daarnaast weet hij een goede massage ook te appreciëren. En als je dat niet doet: 'Do I need to pull out my dick again?'

Ik denk dat hij van de drie echt het meest van zijn lotje is getikt. Michael komt uit de rijk(ere) suburbs van Los Santos, Franklin van de getto's en tenslotte komt Trevor van het platteland, denk ik. Alhoewel ik niet zeker weet of hij uit de regio van de woestijn komt of ergens anders, maar dat is gokken geblazen.. :puh:

Hij stal in deze trailer toch ook een auto in de stad?

EDIT: herp derp fout gelezen; ik weet niet waar hij vandaan komt maar hij heeft ook een tijdje in het leger gezeten dus ik denk dat hij mischien iets minder gek was. Mischien iets traumatisch meegemaakt?

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

- Hij woont in een trailerpark.

- Hij vind het leuk om in zijn onderbroek te wandelen?

- Hij vind het leuk om vrouwen lastig te vallen.

- Hij is blijkbaar een sadist. Hij vind het leuk om mensen te martelen.

- Hij is heel erg eng. De vrouw van Michael wilt hem eigenlijk niet in huis hebben.

- Hij is enorm gek en hij is een wapen en drugs dealer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...