Jump to content

Call of Duty: Ghosts


PrioX

Recommended Posts

  • Reacties 249
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GuitarGuy666

    61

  • TekaLoca

    52

  • Ezra24rct3

    48

  • GTA_Michael

    27

Meerdere bronnen bevestigen dat 'ie 5 november uitkomt, voor alle consoles, ook de next-gen. Weet niet of dit officieel bevestigd is, maar links van de originele site (callofduty.com) richting Amazon etc. zeggen ook 5 november ;)

Ik ga 'm niet kopen, ben niet zo weg meer van de CoD serie, en na 17 september heb ik wel iets beters te doen dan games als deze kopen. Dan ben ik minstens 6 maand zoet met GTA V, als het niet meer is :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er maar raar uit die trailer.. Maar ik wacht wel met te zeggen dat het shit gaat zijn of uitgemolken etc etc

Wat wel zeker is, is dat ik hem niet bij de release haal. Wacht wel op iemand die m zat is en aan mij wil verkopen een paar maanden erna :puh: .. Nja zelfs dat hangt er van af of de reviews goed zijn enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een tijdje CoD gespeeld, omdat vrienden het speelden, en omdat het cool was, etc, blablabla. Na 40 uur ofzo was ik het toch echt verschrikkelijk beu. Ik vind het alleen nog eens leuk met vrienden op een feestje ofzo.

Daarom heb ik Blops2 ook geskipt, het zei me niets, maar dit lijkt wel ineens een heel andere draai te krijgen. Stel je nu gewoon eens voor dat CoD plotseling de goede weg op gaat, en dat het ook andere spelers aantrekt dan de werkloze kinderen die geen diploma hebben, of de vetzakken met een IQ lager dan hun gewicht.Ok dit is verwarrend want als je 200kg weegt en je hebt een IQ van 180...

Maar als ik het dan toch een kans geef, is dat pas na veelgameplay gezien te hebben en na het nieuwe jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Hmm, de 'presentatie' van Ghosts bij Xbox ONE laat me wel sterk twijfelen. Heb wel zin om deze CoD uit te proberen, zeker omdat ik er net pas achter kom dat het door Infinity Ward gemaakt wordt.. Heb ook nooit problemen gehad bij MW2 of MW3 dus.. Nja, let's see :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

en dat het ook andere spelers aantrekt dan de werkloze kinderen die geen diploma hebben, of de vetzakken met een IQ lager dan hun gewicht.Ok dit is verwarrend want als je 200kg weegt en je hebt een IQ van 180...

Kinderen hebben ook meestal geen diploma's en zijn te jong om te werken...

oja ennnnnn, het trok jou ook aan...

Link to comment
Delen op andere websites

Kinderen bedoel ik heel algemeen al spottend, dus ook 18-plussers. ;)

En ja hoor, ik zeg niet dat CoD alléén die mensen aantrekt, ik maak gewoon duidelijk dat die mensen dit spel spelen.

Beetje hetzelfde als alle vogels leggen een ei, maar niet alle eiere zijn van vogels, snappie? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De ontwikkelaars zeggen dat ghosts een totaal nieuwe cod reeks is. Er is meer emotie bij je team (bijvoorbeeld als iemand sterft),

en honden spelen een grote rol. Verder is de game meer gefocust op de campaign waardoor het weer een echte cod game wordt.

In MP kun je nu dingen "activeren". Bijvoorbeeld een aantal betonnen buizen die op een stapel liggen kun je naar beneden laten rollen

om zo en vijand uit te schakelen.

Ik denk dat Ghosts weer een echte COD word zoals de cods voor Cod 5.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie die vooruitgang niet hoor, volgens mij is het voor IW gewoon weer eens tijd om de bolt-action rifles te pakken, de perks en alles weg te gooien en weer terug naar Normandië te gaan!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Inmiddels is er wel het één en ander bekend, zo is ook de multiplayer uit de doeken gedaan. Ik ben vrij nieuw met de 'moderne' Call of Duty's. Sinds deel 1 & 2 heb ik geen Call of Duty's meer gespeeld, totdat ik een tijdje terug Black Ops 2 aangeschaft heb. Ghosts zal ik waarschijnlijk ook wel gaan halen (voor de multiplayer uiteraard), want tot dusver bevalt het me wel wat ik zie. De mappen zien er veel aantrekkelijker uit. In Black Ops 2 zijn er eigenlijk maar weinig maps die ik echt graag speel, en dat is toch wel een vitaal onderdeel van mijn spelbeleving. Ik hoop op meer uitgestrekte landschappen (zoals Brecourt en Bocage uit Call of Duty 1). smile3.gif Engine maakt me verder geen drol uit, de graphics evenmin. Zolang het maar lekker speelt ben ik tevreden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...