Jump to content

Call of Duty: Ghosts


PrioX

Recommended Posts

De multiplayertrailer zag er goed uit hoorde ik, het grappige ervan was dat het het evenement daarvan ook werd gebruikt om de negatieve berichten over de uitstel van de Xbox One in een aantal landen weg te vagen. Alleen dat is niet hellemaal gelukt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 249
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GuitarGuy666

    61

  • TekaLoca

    52

  • Ezra24rct3

    48

  • GTA_Michael

    27

Wat wel zeker is, is dat ik hem niet bij de release haal. Wacht wel op iemand die m zat is en aan mij wil verkopen een paar maanden erna :puh: .. Nja zelfs dat hangt er van af of de reviews goed zijn enz.

Forget all of this, ik haal hem meteen! :7

Nog mensen die hem gaan halen? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat wel zeker is, is dat ik hem niet bij de release haal. Wacht wel op iemand die m zat is en aan mij wil verkopen een paar maanden erna :puh: .. Nja zelfs dat hangt er van af of de reviews goed zijn enz.

Forget all of this, ik haal hem meteen! :7

Nog mensen die hem gaan halen? :)

Jap, op steam. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bezit Black Ops 2 al sinds kerst vorig jaar. Daarvoor heb ik mij vermaakt met MW3, vandaar dat ik ook denk Ghost te gaan halen. Ik was sterk aan het twijfelen tussen BF4 en CoD: Ghost te gaan pre-orderen. Maar na het spelen van de Béta van BF4 ben ik toch van plan om Ghost te gaan pre-orderen, alleen weet ik nou niet of ik hem bij de GameMania moet gaan pre-orderen i.v.m met de inruilactie (3 games inruilen en pre order voor 30 euro mee krijgen) of op Steam te gaan pre-orderen. Maar kopen ga ik hem wel!

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo vinden mensen Black Ops 2 slecht??? :S :S :S

Echt vond het een top spel. Leuk verhaal en zo.

Leukste vond ik vechten tegen bots.

En het vetste bij Black Ops is dat je in het begin al

kunt kiezen in alle wapens, updates en kleur.

Ik vindt het echt vet om elke keer weer je 5 wapenpacks

op te pimpen en ermee te vechten tegen veteraan bots.

Ik zit wel te wachten op Ghosts :D

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo vinden mensen Black Ops 2 slecht??? :S :S :S

Echt vond het een top spel. Leuk verhaal en zo.

3/4 van de Call of Duty-fans kopen gewoon deze games voor de MP. Ik ben er 1 van. De singleplayer kan me gewoon niet boeien bij CoD..

Maar om op je vraag te antwoorden: Black Ops 2 vond ik persoonlijk alleen shit in het begin, zo net na de release. Het was zo erg dat ik er maanden mee gestopt ben met BO2. Campers (daar doe je niks aan, dat weet ik...), slechte spawns, slechte mappen, hét Black Ops-probleem dat ze je kunnen doodschieten ookal ben je net de hoek om, OP wapens.

Hopelijk is alles een beetje balanced in Ghosts. Het is in ieder geval van Infinity Ward dus dat stelt me al een beetje gerust.. MW2 en MW3 waren pareltjes voor mij :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo vinden mensen Black Ops 2 slecht??? :S :S :S

Echt vond het een top spel. Leuk verhaal en zo.

3/4 van de Call of Duty-fans kopen gewoon deze games voor de MP. Ik ben er 1 van. De singleplayer kan me gewoon niet boeien bij CoD..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind black ops 2 ook niet slecht, alleen nu ik Prestige 1 ben ga ik echt zo slecht. Alleen maar dood gaan enzo.

Ik kan ook geen goede strategieën vinden voor maps als express en slums ed. Hopelijk word Ghosts echt

een stuk vermakelijker dan blops 2 was. Ik vond zombies best leuk in Black Ops 2 maar de maps waren zo klein,

op tranzit na dan, en er waren zo weinig maps. Ik denk dat Ghosts dit keer met een nieuw soort survival mode

komt.

Link to comment
Delen op andere websites

PC Minimale systeemeisen:

OS: Windows 7 64-bit / Windows 8 64-bit

Geheugen: 6 GB RAM

CPU: Intel® Core™ 2 Duo E8200 2.66 GHZ / AMD Phenom™ X3 8750 2.4 GHZ of beter

Harde schijfruimte: 40 GB

Videokaart: NVIDIA GeForce GTS 450 / ATI Radeon HD 5870 of beter

Geluid: DirectX-compatible geluidskaart

DirectX: DirectX 11

Internet: Breedbandinternet voor Steam en online multiplayer

Is dit een fucking grap? :7 Je gaat me niet vertellen dat je dit nodig hebt om Ghost's te draaien. Als je de gameplay gezien hebt..

Bron:

http://www.gamer.nl/nieuws/434155/activision-toont-minimale-systeemeisen-call-of-duty-ghosts

Bewerkt: door GTA_Michael
Link to comment
Delen op andere websites

Dus wel :puh:

40GB? Gast, BF3 heeft maar 16GB nodig.. En die heeft veel grotere maps.. :7

Weet je wel dat character customization al zeker 5 GB is? Ik wel, de Sims nam al 30 gigabyte inbeslag, en dan had je alleen nog maar het hoofdspel.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus wel :puh:

40GB? Gast, BF3 heeft maar 16GB nodig.. En die heeft veel grotere maps.. :7

Weet je wel dat character customization al zeker 5 GB is? Ik wel, de Sims nam al 30 gigabyte inbeslag, en dan had je alleen nog maar het hoofdspel.

Kijk is naar BF4.. Veel grotere mappen, ziet er veel beter uit. Dat is ook geen 40GB.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...