Jump to content

Call of Duty: Ghosts


PrioX

Recommended Posts

Als men nou 1 CoD in 3 jaar uitbrengt, die 3 CoD's bevat van 1 jaar (kunt u het nog allemaal volgen :clown:), dan zou ik hem wel hebben gekocht. CoD koop ik net zoals de meeste games, die tot hun voorganger niet veel verbeterd hebben (bijv.FIFA), maar eens in de aantal jaren.

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 249
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GuitarGuy666

    61

  • TekaLoca

    52

  • Ezra24rct3

    48

  • GTA_Michael

    27

Als men nou 1 CoD in 3 jaar uitbrengt, die 3 CoD's bevat van 1 jaar (kunt u het nog allemaal volgen :clown:), dan zou ik hem wel hebben gekocht. CoD koop ik net zoals de meeste games, die tot hun voorganger niet veel verbeterd hebben (bijv.FIFA), maar eens in de aantal jaren.

Ik snap het best maar ik kan geen jaren dezelfde Call of Duty, of FIFA blijven spelen.. Ook al verandert er niet veel, ik blijf het kopen..

Link to comment
Delen op andere websites

Als men nou 1 CoD in 3 jaar uitbrengt, die 3 CoD's bevat van 1 jaar (kunt u het nog allemaal volgen :clown:), dan zou ik hem wel hebben gekocht. CoD koop ik net zoals de meeste games, die tot hun voorganger niet veel verbeterd hebben (bijv.FIFA), maar eens in de aantal jaren.

Ik snap het best maar ik kan geen jaren dezelfde Call of Duty, of FIFA blijven spelen.. Ook al verandert er niet veel, ik blijf het kopen..

Dat heb ik wel met FIFA, met Call of Duty is het een beetje met periodes, heb ik zin in een paar potjes CoD dan koop ik hem en dan ruil ik hem daarna wel weer in. Ik ben ook niet echt snel van plan om dit deel te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als men nou 1 CoD in 3 jaar uitbrengt, die 3 CoD's bevat van 1 jaar (kunt u het nog allemaal volgen :clown:), dan zou ik hem wel hebben gekocht. CoD koop ik net zoals de meeste games, die tot hun voorganger niet veel verbeterd hebben (bijv.FIFA), maar eens in de aantal jaren.

Ik snap het best maar ik kan geen jaren dezelfde Call of Duty, of FIFA blijven spelen.. Ook al verandert er niet veel, ik blijf het kopen..

Dat heb ik wel met FIFA, met Call of Duty is het een beetje met periodes, heb ik zin in een paar potjes CoD dan koop ik hem en dan ruil ik hem daarna wel weer in. Ik ben ook niet echt snel van plan om dit deel te kopen.

Begin ik ook wel te hebben. Sinds BO2 begon ik minder Call of Duty te doen maar wel enorm veel FIFA :7

Heb echt zin in deze game. Wou dat ik 'm nu al had ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Als men nou 1 CoD in 3 jaar uitbrengt, die 3 CoD's bevat van 1 jaar (kunt u het nog allemaal volgen :clown:), dan zou ik hem wel hebben gekocht. CoD koop ik net zoals de meeste games, die tot hun voorganger niet veel verbeterd hebben (bijv.FIFA), maar eens in de aantal jaren.

Ik snap het best maar ik kan geen jaren dezelfde Call of Duty, of FIFA blijven spelen.. Ook al verandert er niet veel, ik blijf het kopen..

Ik ga dan altijd gewoon andere games spelen. Ik vind het zonde om er ieder jaar 50 of 60 euro aan uit te geven. Ik amuseer me nog steeds met CoD4, MW2 en Black ops 1 :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm, ik was totaal niet van plan een next-gen game te halen voor de current gen. Maar blijkbaar krijg ik met mijn Power Unlimited abonnement een gratis kopie op de release.

Op zich ziet het er wel leuk uit. Maar dat wordt ieder jaar door vele gezegd (inclusief ikzelf). Dan anderhalve maand later ben ik alweer klaar met COD. We zullen zien of het wat wordt.

Of ik hem vaak ga spelen is nog maar de vraag. Ik kan me de komende maanden nog volop vermaken met GTA V. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm, ik was totaal niet van plan een next-gen game te halen voor de current gen. Maar blijkbaar krijg ik met mijn Power Unlimited abonnement een gratis kopie op de release.

Da's wel mooi meegenomen, zeg! :D

Op zich ziet het er wel leuk uit. Maar dat wordt ieder jaar door vele gezegd (inclusief ikzelf). Dan anderhalve maand later ben ik alweer klaar met COD. We zullen zien of het wat wordt.

Same goes for me.. :7

Ik ben eigenlijk weer aan het twijfelen of ik hem gelijk met de release ga halen.. Ik geef m'n geld niet meer zo graag uit aan games die nog de volle €60 kosten.. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...