Jump to content

81 drus dealers


asddsa

Recommended Posts

Hallo. Ik heb 81 dealers in plaats van 80. Weet iemand hoe dat kan. Ik heb het spel ook 100% uit gespeeld. Ik dacht eerst dat dat de reden was. Maar toen zag ik bij een maat (op de psp trouwens) dat hij het spel ook 100% had alleen geen 81 dealers. Heeft iemand enig idee. De 81e dealer bevind zich bove algonquin bridge. bij de vuurtoren. ook dichtbij hobotron (minigame). de naam van de 81e dealer is ''sean''. misschien wel de zelfde vent die die email stuurt van de lions of fu. Je kan op youtube zien dat ik 81 dealers heb ik vind het heel appart. (mijn youtube kanaal is grapjas60) bekijk anders ff de volgende url:

tijdens het filmpje breng ik ook nog een bezoekje aan de 81e dealer

Bewerkt: door asddsa
Link to comment
Delen op andere websites

De reden waarom je 81 dealers hebt, in plaats van 80, is omdat je ten eerste alle security cameras hebt vernietigd en ten tweede omdat je je game gesynced hebt met Rockstar Games Social Club. De dealer genaamd Sean wordt trouwens inderdaad vermoed de persoon te zijn die je op de hoogte brengt van de Lions of Fo.

Link to comment
Delen op andere websites

De reden waarom je 81 dealers hebt, in plaats van 80, is omdat je ten eerste alle security cameras hebt vernietigd en ten tweede omdat je je game gesynced hebt met Rockstar Games Social Club. De dealer genaamd Sean wordt trouwens inderdaad vermoed de persoon te zijn die je op de hoogte brengt van de Lions of Fo.

oke dan weet ik dat thanks man. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...