Jump to content
Svenie

GTA V-previews - Unieke skill per protagonist


med_gallery_1_147_208566.jpg

Zoals reeds van tevoren aangekondigd zijn er vandaag een aantal GTA V previews online verschenen. In deze previews een aantal leuke (nieuwe) weetjes, welke we hieronder kort even uiteenzetten:

  • Het is weer mogelijk om verschillende eigendommen, waaronder huizen, garages en bedrijven te kopen.
  • In een Pay ’n’ Spray heb je nu ook de mogelijkheid om voertuigen te modificeren. Naast het aanpassen van de kleur, kan je ook nieuwe wielen, ramen, spoilers en zelfs een upgrade voor je motor en remmen laten installeren.
  • Wapens zijn te modificeren met allerhande accessoires.
  • Je kan je uiterlijk weer aanpassen door het kopen van nieuwe kleding, het laten zetten van een tatoeage of het aanmeten van een nieuw kapsel.
  • Het is wanneer je maar wilt mogelijk om bijvoorbeeld een likeurwinkel of een bankautomaat te overvallen.
  • De iFruit, de nieuwe telefoon in GTA V bevat verschillende apps. Naast de camera die de telefoon in GTA IV al bevatte, is deze telefoon ook uitgerust met Internet, sociale media, een kalender en een optie die het mogelijk maakt om missies opnieuw te spelen.
  • Er zijn tal van minigames die je kunt spelen, waaronder yoga, golf, tennis, motorraces en triatlons.
  • Het is net als in GTA: San Andreas opnieuw mogelijk om bepaalde skills te upgraden. Elk personage kan de volgende negen skills verbeteren: Stamina, Shooting, Strength, Stealth, Flying, Driving, Mechanic, Lung Capacity en een speciale skill afhankelijk van het personage waarmee je speelt. Zo kan Franklin de tijd vertragen wanneer hij aan het rijden is, kan Trevor dubbele schade aanrichten, terwijl hij zelf de helft minder schade ontvangt en heeft Michael zijn eigen versie van bullet time, wat we kennen uit Max Payne 3.
  • De volledige map is van bij het begin van het spel beschikbaar.
  • Volgens Rockstar zullen er vijf keer meer voetgangers zijn dan in GTA IV het geval was.
  • Je kan scubaduiken. De oceaan zit vol verschillende vissoorten en haaien. Het is mogelijk om schatten te zoeken onderwater.
  • In bergachtig gebied zijn verschillende wilde dieren terug te vinden, waaronder herten.
  • Voor je aan de grote overvallen kunt beginnen, wordt je eerst verplicht een aantal kleinere overvallen te plegen ter voorbereiding. Zo moet je onder andere een vluchtwagen stelen, de nodige kleding bemachtigen, enz...
  • Het is mogelijk om tijdens een cutscene te wisselen tussen de personages.
  • De manier waarop elk personage loopt is verschillend. Zo zal Michael zich bijvoorbeeld minder snel voortbewegen dan Franklin.
  • Wanneer je een wanted level hebt, is het niet mogelijk om van personage te wisselen, je bent dus eerst verplicht om de politie kwijt te raken.
  • ...

Zoals jullie kunnen zien wordt dit zonder twijfel de meeste uitgebreide GTA tot nu toe. Bovenstaande lijst is lang niet compleet, maar bevat naar onze mening wel de belangrijkste punten. Andere details en leuke weetjes zijn wellicht terug te vinden in onze GTA V-fora. Je kan nu ook alle nieuwe screenshots uit de media in hoge kwaliteit bekijken.

Bron: gtav.net

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Inderdaad. Dat is best wel handig dat je wapens kunt opbergen. Is niet echt nodig maar zou toch wel echt een leuke feature zijn.

De preview die R* heeft laten zien? Kunnen wij die preview zien of liet R* de demo alleen zien aan de bepaalde mensen?

(Ben even vergeten wie)

R* heeft alleen een halfuur durende gameplay laten zien aan diverse magazines. Die magazines hebben vervolgens de dingen die ze hebben mogen zien uitgewerkt in hun previews. Hieronder een lijstje van een aantal magazines die een preview hebben geschreven.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ben ik de enige die echt blij is dat er geen vriendinnen meer zijn? In IV werd je zowat dood gestalkt. Het is nog altijd GTA, ik ga echt niet bowlen ofzo. :7 Hopelijk ook niet teveel stalkende vrienden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Haa, ja eindelijk de vrienden/vriendinnen weg uit het spel. Vind ik zo enorm irritant en die dikke neef

die je om de elke 5 minuten belt om te gaan bowlen.

Tijdens de achtervolging gaat ie bellen en "No cousin, sorry I can't" en je friend stats percentage gaat omlaag

en kan je niet meer gebruikmaken van zijn ability.

Dwayne, Bruce, Roman en de vriendinnen... Het is geen sim.

En die bullet time of slow motion rijden is wel cool. Kan je gave stunts in slow motion zien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

In principe wil ik vrienden/vriendinnen niet uit het spel hebben, maar het zou handiger zijn als ze je wat minder vaak opbellen. In GTA IV werd je elke dag gebeld, dat ging te ver. Als je nou twee keer per week wordt gebeld o.i.d., dan zou ik het nog leuk en realistisch vinden.

Het allerbeste zou nog zijn dat je vriendschap niet/niet zo gigantisch snel verdwijnt. Als ik mijn vrienden moet afzeggen betekent dat niet meteen dat ze me 10% minder mogen. Vrienden/vriendinnen is een leuke aanvulling, het moet gewoon geen verplichting zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...