Jump to content

Luister jij nog wel eens VC muziek?


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik heb geen playlist of iets dergelijks op mijn telefoon staan, maar bij bepaalde liedjes krijg ik wel even het gevoel van Vice City. Maar dat heb ik eigenlijk wel bij elke GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    7

  • ERRWINS

    6

  • .PhoeniX.

    3

  • Michael

    2

Ik luister af en toe nog wel eens naar muziek uit GTA Vice City. Niet zozeer bij het spelen van andere games, eerder op avonden als dit na een dagje studeren. Dit soort muziek is dan een stuk leuker om naar te luisteren, dan naar de muziek waar ik normaal naar luister. Het moet trouwens gezegd worden, eighties muziek raak je gewoon niet beu gehoord. Dit in tegenstelling tot veel songs die je vandaag de dag op de radio hoort. Als ik dan al eens naar muziek uit VC luister, is het voornamelijk:

  • The Outfield - Your Love (persoonlijke favoriet)
  • Fat Larry's Band - Act Like You Know
  • Hall & Oates - Out of Touch
  • Yes - Owner of a Lonely Heart
  • Toto - Africa
  • Bryan Adams - Run to You
  • ...

Link to comment
Delen op andere websites

Regelmatig luister ik nog wel naar nummers uit Grand Theft Auto Vice City. Ik luister sowieso redelijk veel muziek uit de jaren 80, Grand Theft Auto heeft daar ook voor gezorgd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik luister eigenlijk nog best veel liedjes uit Vice City. Nou okej, veel komt dan neer op een 20 tot 30, maar dat vind ik nog vrij veel.

Crockett's Theme blijft mijn favoriet, maar in het algemeen kunnen alle liedjes van V-Rock er wel in. Om dan nog niet uit te wijden over Flash FM of Emotion 98.3 - Ja Vice City was wel een GTA met goede bekende muziek, paste goed bij de game. Nou heeft wel elke GTA toepasselijke muziek, maar bij VC was het wel speciaal.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Leuk topic om eens wat omhoog te helpen. ^_^

Zelf gaat mijn muzikale interesse deels uit naar pop/rock uit de jaren '80, en laat dat nou juist de muziek zijn die wordt afgespeeld in GTA Vice City. Bewust of onbewust komt er dan ook regelmatig een Vice City-plaatje voorbij als ik muziek luister. :puh: Ik heb ook enkele playlists op Spotify die gewijd zijn aan radiostations in GTA, en daar zitten Flash FM en Emotion 98.3 ook tussen. Concreet geantwoord: ja, regelmatig. :Y Onder andere bovengenoemde radiostations blijven heerlijk om nog eens te beluisteren, ook buiten Vice City om. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb enkele radiozenders van Vice City en San Andreas als playlist opgeslagen in Spotify. Deze zijn door het account van Rockstar Games (of iemand die denk dat ie dat is) aangemaakt.

Alle nummers staan daar in, en deze regel ik ook regelmatig. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker! Het is zelfs zo dat ik veel meer ben gaan opzoeken van artiesten die plaatjes hebben bij Emotion. Denk aan Mr. Mister, Foreigner, Phil Collins, etc.. Het is zeg maar zwaar blijven plakken :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...