Jump to content

3L1077's Photos


3L1077

Recommended Posts

3L1077's Photos

Jullie weten het misschien niet, maar fotografie is een lange tijd mijn hobby geweest. Om onbepaalde redenen heb ik de laatste 1 à 2 jaar geen enkele foto getrokken. Naar aangelegenheid van mijn weekendje in Rotterdam, heb ik mijn D7000 terug uit de kast gehaald, en mezelf weer een plezier gedaan door na een lange tijd geen foto's te trekken, er weer wat te maken.

Ik heb in Rotterdam wat foto's getrokken, en hoop er in de toekomst terug meer te maken.

Ik hoor graag wat jullie er van vinden, welke jullie er uit vinden springen, en waarom.

Ik kan best tegen kritiek, en probeer die ook altijd op te volgen, dus ik zou zeggen, wat vinden jullie ervan?

Over het algemeen gooi ik geen speciale effecten op de foto's, ik pas soms wat contrast, helderheid, etc, aan, maar veel meer niet.

Elke foto heeft een nummer, zodat je hem makkelijk kan vernoemen.

Hieronder vind je een lijst van de albums, momenteel nog maar één, maar hopelijk binnenkort meer!

2013

Mei 2013

Blikvanger van de set: nr. 21

8711131540_69d8b4d253.jpg

Dit vind ik de meest geslaagde foto van de set, hier heb ik letterlijk niets aan verbeterd, geen fotoshop, geen filters, geen helderheid, contrast, puur van de pers.

Deze foto heb ik gemaakt toen ik in de auto zat te wachten tot we in het hotel mochten, het was niet 100% de bedoeling om de gebieden rond de spiegel zo kleurloos te krijgen, maar het resultaat mag er zijn, vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    16

  • -Matthijs-

    3

  • FireFighter

    3

  • Michael

    2

Leuke foto! :-) Mocht je veel gaan fotograferen, kijk eens naar een polarisatiefilter ;-)

Daar was ik vanmorgen inderdaad aan het denken, toeval!

Ik heb er een paar jaar geleden ook over gedacht, maar heb het uiteindelijk niet gedaan, geen idee waarom.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je een soort thema, of doe je maar wat? :puh:

Zijn best aardige foto's trouwens. Welke camera gebruik je?

Dankje! :)

Een echt thema niet, ik loop gewoon rond in Rotterdam, en ik neem wat ik mooi vind, ik gebruik een D7000, waar ik zeer tevreden van ben, al een iets ouder model, waar ik lang centen coor heb moeten sparen, maar ik ben er zeer tevreden mee! :) Ik heb namelijk 2 jaar bijna nergens anders geld aan gegeven als fotomateriaal enzo.

Erg leuk Eliott!

Dankje! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Advies...

Ik doe gewoon m'n ding en ik zie wel, weet je. :puh:

Maar het zou erg leuk zijn als je een foto laat zien ofzo, weet ik ook ineens hoe de "echten" erop kijken. :)

Ik heb niet een foto op deze computer staan, ik heb wel de website voor je. Daar staan verschillende foto's op. :)

http://artfotoservicegroep.com/

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Leuke foto's hoor. Je maakt plaatjes van "normale" dingen, die bijzonder worden door de manier waarop ze gefotografeerd zijn, dat mag ik wel. Ik ben zeer benieuwd naar meer.

Voor het showen van "gewone" foto's is er trouwens een topic in Beeld & Geluid -> Foto's. Daar kan je jouw geschoten plaatjes showen. Graphics heeft betrekking op de edele kunst van het photoshoppen en andere vormen van bewerking.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als ik elke keer 40 foto's moet posten in één reactie...

Anders kan dit topic misschien gewoon verplaatst worden naar daar?

En dankje offc.

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...