Jump to content

FireFighter

Recommended Posts

Medieval II: Total War (Kingdoms)

Ontwikkelaar: The Creative Assembly

Uitgever: SEGA

Genre: Strategie

Platforms: PC

Aantal spelers:

Release: 7 september 2007

Demo: Ja (http://www.gamershel...oad_15886.shtml)Downloaden op eigen risico. Ik weet niet of de site en download 100% virusvrij zijn.

Website: http://www.totalwar.com/en_us/

Afbeeldingen:

Medieval_II_Total_War_pc.jpg

02.jpg249711_full.jpgMedieval_II_Total_War_PCScreenshots6286MTW2_10_10_0249.sized.jpg

Overige informatie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Medieval_II:_Total_War

Medieval II: Total war is een strategie game die zich afspeelt rond de tijd van de middeleeuwen, en vlak daarna. Persoonlijk vind ik dit een zeer leuke game. Tot op de dag van vandaag speel ik het. Wat vinden jullie ervan?

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het moeilijk om in het begin van de Campaign verder te komen, ik ben zo blut. Ik moet bijna altijd wel een money cheat gebruiken. Any tips?

Alleen gebouwen kopen die geld opleveren en geen grote legers maken. Verder zijn merchants / diplomaten ook handig.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het moeilijk om in het begin van de Campaign verder te komen, ik ben zo blut. Ik moet bijna altijd wel een money cheat gebruiken. Any tips?

Alleen gebouwen kopen die geld opleveren en geen grote legers maken. Verder zijn merchants / diplomaten ook handig.

Ja, maar dan hebben de andere facties al een aanzienlijk leger en ben ik kwetsbaar. Heb jij dat niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel dit spel nou al 7 jaar en het verveelt nog niet. Het origineele spel speel ik niet meer, die is zo godsgruwelijk simpel.

Eerst een economie opbouwen, allianties sluiten, ruilverdragen tekenen etc en als je aangevallen wordt een paar steden veroveren van je vijand en vrede sluiten. Dit herhalen totdat je de wereld veroverd hebt. Dit herhalen en je hebt zo de hele wereld. Probeer de mod Stainless Steel als je op het originele spel uitgekeken bent. De wereld is veel groter, er zijn meer provincies en het spel is veel realistischer.

Btw, als je een sterke economie hebt heb je zo een leger op been. Als je dan aangevallen wordt verlies je misschien enkel een stad voor je terug kan slaan of je koopt gewoon het aanvallende leger af.

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...