Jump to content

Love Fist


TheBro

Recommended Posts

Ach ja. De liedjes van Love Fist pasten wel binnen het rock-thema van V-Rock in Vice City. Dat het niet de hard rock is waar jij naar hoopt maakt het niet zo zeer slecht. VOnd ze zelf in ieder geval niet speciaal, maar ze pasten wel mooi binnen de setting.

Link to comment
Delen op andere websites

lol, vond K-DST een geweldige zender, maarja, dat is ook vrij rustig en niet uit VC.

Ik vond de radiozender die Billy Jeans uit had gezonden in Vice City wel erg mooi. Weet de naam alleen niet meer :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik vond de muziek van Love Fist wel entertaining, maar ik zet het uit mezelf echt niet op. Het paste goed binnen de setting (zoals vrijwel alles wat Rockstar in een game propt), maar of het "goed" was, is iets heel anders.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Alleen de reclame voor Love Fist vond ik al slecht, de reclame-code-commissie van Vice City had het nooit goed moeten vinden om een reclame toe te staan met "sluit je dochters op en schiet je zoon neer want Love Fist komt naar de stad" zoals de reclame op de radio ging.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...

De muziek vind ik op zich wel oke, maar niet dat ik het uit mijzelf op zet. Wel vind ik de gedachte achter de band wel leuk, omdat ze toch weer op de een of andere manier in GTA's terugkeren. Het 'hoe is het met..'-verhaal om het zomaar te zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...