Jump to content
Jacky-2007

Probeer vandaag een Metro te pakken!


GTAGames.nl afbeelding
Behalve "gewone" plekken waar je je game nieuws haalt, begint de "gewone" wereld om ons heen inmiddels ook lucht te krijgen van het feit dat GTA V op komst is!

Zojuist in de trein werd ik blij verrast met een pagina vullend artikel over GTA V. Helaas niets nieuws onder de zon, het artikel vertelt over de heists zoals we die in de game gaan beleven. Maar voor de echte verzamelaars onder ons is het wellicht een gewilde pagina om uit het krantje te scheuren en in te lijsten, mag niet ontbreken in je collectie!

Voor wie niet met de trein reist, op verschillende stations in Nederland scharrelen de krantjes van vandaag wel rond, dus probeer er één te pakken te krijgen! Succes, ik heb er al één!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik heb hem al gelezen. D'r staat niet bijster veel in, een paar vage hints naar een overval op een geldwagen (imb4 Gruppe 6). D'r word wel wat verteld over het kunnen switchen van characters. Trevor staat veel verder weg met een sniper en een RPG, en Michael en Franklin vechten tegen de politie. Zelfs nu is het mogelijk te switchen naar Trevor, om wat politiewagens aan gort te knallen. Zeer interessant, en ik vraag me af hoe dit lag-vrij gaat werken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op mijn station was een groot fan, want alles was op om 7:30. :puh:

Wellicht is Joriz ze allemaal gaan opkopen.

Ik heb tot nog toe nog niks weten terugvinden over GTA V in onze Metro's en aangezien ik vandaag geen trein moet pakken zal ik het ook gewoon niet weten. Komt weer eens slecht uit zie ik.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kom nog maar zelden op het station, vandaar dat mijn dank uitgaat naar . Wel jammer dat het artikel dan weer weinig nieuws brengt. Maar ach, ik begrijp dat het een mooie manier is om de tijd te doden in de trein, bus, tram of wat dan ook.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Na even toestemming te hebben gevraagd post ik het artikel hier, voor degenen die vandaag geen Metro weten te bemachtigen:

(Artikel)

Geen dank ;)

Verdorie, ik meteen na de first post naar beneden rennen om te kijken of iemand hier in huis de Metro van vandaag al had gehaald, lag 'ie er. Ik dat artikel lezen, denk ik: laat ik 'm meteen inscannen voor de rest van het forum. Ik inscannen, kom ik erachter dat Haakontje 'm al had geplaatst, haha. You beat me to it. :puh:

Leuk stukje, maar inderdaad niets nieuws.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb tot nog toe nog niks weten terugvinden over GTA V in onze Metro's en aangezien ik vandaag geen trein moet pakken zal ik het ook gewoon niet weten. Komt weer eens slecht uit zie ik.

Er heeft een paar maanden geleden toch een redelijk uitgebreid artikel in de Metro gestaan. Volgens mij was dat net toen Rockstar een hele hoop nieuwe screenshots had vrijgegeven nadat het een paar maanden stil was geweest.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ah, damn... In de bus bij ons heb je alleen maar de Spits. De Metro is volgens mij wel ergens op het station te vinden, maar daar kom ik niet. Was toch wel leuk geweest om te hebben. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...