Jump to content
Joriz

Vier nieuwe GTAV screenshots online!


Rockstar Games heeft weer enkele screenshots vrijgegeven van Grand Theft Auto V. Een deel hiervan slingerde al online rond, maar nu mag iedereen ze publiceren. Het lijkt er dus op dat Rockstar Games de komende tijd screenshots blijft vrijgeven.

med_gallery_1_147_77281.jpg

med_gallery_1_147_104546.jpg

med_gallery_1_147_225966.jpg

med_gallery_1_147_165375.jpg

In ons GTA V forum kan je samen met andere leden discussiëren over GTA5.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het is net alsof Rockstar steeds pikantere foto's van de mooiste vrouw op Aarde post met telkens minder kleren aan. Elke nieuwe GTA V-screenshot maakt mij weer enthousiaster.

Alleen moet R* volgende screenshots de tieten zichtbaar maken lol

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is net alsof Rockstar steeds pikantere foto's van de mooiste vrouw op Aarde post met telkens minder kleren aan. Elke nieuwe GTA V-screenshot maakt mij weer enthousiaster.

Alleen moet R* volgende screenshots de tieten zichtbaar maken lol

Ze zullen haar wel niet verder strippen dan tot haar bikini; het beste bewaren ze waarschijnlijk voor op het schijfje. ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is net alsof Rockstar steeds pikantere foto's van de mooiste vrouw op Aarde post met telkens minder kleren aan. Elke nieuwe GTA V-screenshot maakt mij weer enthousiaster.

Alleen moet R* volgende screenshots de tieten zichtbaar maken lol

Ze zullen haar wel niet verder strippen dan tot haar bikini; het beste bewaren ze waarschijnlijk voor op het schijfje. ;)

Beter dat ze het niet censureren haha.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hmm, ik weet het niet zo goed.. Ik ben zeker nog steeds heel erg enthousiast over het spel en ik ben dan ook dol op wat voor nieuws er dan ook is, maar om de een of andere redenen doen de screenshots nu minder met me dan dat de eerste 30 ongeveer deden. Daar had ik steeds een heel speciaal gevoel bij, terwijl ik nu eigenlijk wel een heleboel beelden heb gezien, maar ik wil er gewoon meer en meer zélf van kunnen ontdekken.. Overigens zijn het wel allemaal hele mooie screens en ben ik blij dat ze in ieder geval íets van zich laten horen :).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hmm, ik weet het niet zo goed.. Ik ben zeker nog steeds heel erg enthousiast over het spel en ik ben dan ook dol op wat voor nieuws er dan ook is, maar om de een of andere redenen doen de screenshots nu minder met me dan dat de eerste 30 ongeveer deden. Daar had ik steeds een heel speciaal gevoel bij, terwijl ik nu eigenlijk wel een heleboel beelden heb gezien, maar ik wil er gewoon meer en meer zélf van kunnen ontdekken.. Overigens zijn het wel allemaal hele mooie screens en ben ik blij dat ze in ieder geval íets van zich laten horen :).

Daar kan ik mezelf in herkennen. Zoveel screens zorgen er natuurlijk voor dat het lijkt alsof er dadelijk minder te ontdekken is. Toch valt dat reuze mee. Er zijn genoeg dingen die we nog niet gezien hebben. Wel hoop ik dat Rockstar Games het niet te snel doet nu. Niet meer dan een paar screens per week (zolang ze maar subtiel blijven) en ik ben tevreden.

Anyway, het zijn zeker gave screens. Drie daarvan had ik enkele dagen geleden al gezien, maar die met het de duiker en het onderzeebootje nog niet. En die vind ik toch wel erg gaaf. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is net alsof Rockstar steeds pikantere foto's van de mooiste vrouw op Aarde post met telkens minder kleren aan. Elke nieuwe GTA V-screenshot maakt mij weer enthousiaster.

Alleen moet R* volgende screenshots de tieten zichtbaar maken lol

Ze zullen haar wel niet verder strippen dan tot haar bikini; het beste bewaren ze waarschijnlijk voor op het schijfje. ;)

Beter dat ze het niet censureren haha.

In Max Payne 3 zag je ook borsten in "A Hangover Send Direct from Mother Nature" Dus ik weet vrijwel zeker dat het niet gaan censureren in GTA V

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

In Max Payne 3 zag je ook borsten in "A Hangover Send Direct from Mother Nature" Dus ik weet vrijwel zeker dat het niet gaan censureren in GTA V

In Red Dead Redemption eveneens (en in TLaD hadden we ook wat naakte uitspattingen). Het is een +18-game met een reden.

Nou vraag ik mij af of die Sabre GT nu lichtjes getuned is? Want normaal (en ik heb even vergeleken met IV-screens) zitten de banden van de Sabre GT toch niet zo diep in de kassen? In San Andreas betekende dat Hydraulics, ik weet niet wat ik hier dan van moet denken :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...