Jump to content

Crypteq

Recommended Posts

@PrioX

Klote, dat je paar keer problemen hebt gehad ermee, er was destijds een bepaalde serie die daar wat meer last van had, helaas.

Voor die ventilator, ben ik bang dat je hem inderdaad moet opsturen. :/

Over de store; qua indeling/layout vind ik het niet helemaal super, al zou dat in de toekomst zeker opgelost worden, en qua games worden het er vanzelf wel meer.

Motto, biografie en locatie e.d komt terug met de aankomende update, als je in het preview programma zit (zoniet, kan ik je zo voor aanmelden knipoog.gif ) dan is die mogelijkheid er al, tevens ook achtergronden op je homescreen smile3.gif

Voor de rest mooi om te horen dat je tevreden mee bent.

@Sjaakswabber

Mijn XBO was destijds ook een import (XBO + Kinect + Titanfall), en heb de kinect aangesloten en zou hem nu ook niet meer willen missen, puur om de handigheden die je er toch van hebt (nee. geen motion games knipoog.gif ).

Is er een bepaalde reden dat je hem niet aangesloten hebt?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 189
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    28

  • Crypteq

    22

  • GuitarGuy666

    15

  • TrueSkum

    15

Heb nu een weekje de Xbox One en de PS4 thuis staan. Neig erna om te zeggen dat ik de Xbone een fijner apparaat vind om 2 redenen: Hele goede support (chat, mail, telefoon) en de controller. De menu's zijn wel echt verschrikkelijk vergeleken met de ps4. Beide zijn chille dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hm, serieus? Ik vind de controller van de Playstation 4 perfect. Hij ligt fantastisch in mijn hand en is een zeer grote vooruitgang ten opzichte van de Playstation 3-controller. De support van Playstation lijkt me inderdaad minder dan die van de Xbox.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Heb de XB1 nu al 'n tijd, maar ben benieuwd wanneer jullie hem op Standby-stand zetten en wanneer helemaal uit. Omdat ik het gewend ben van m'n 360 zet ik hem vrijwel altijd uit, tenzij ik zeker weet dat ik diezelfde middag/avond toch nog ga spelen.

Is het slim om hem 's nachts in Standby-stand te zetten? Het ding maakt namelijk dan nog geluid..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Toen ik hoorde dat ze met de Xbox One bezig waren met backwards compatibility een tijdje terug was ik redelijk in mijn nopjes. puh2.gif

Afgelopen maandag hoorde ik op de Microsoft persconferentie van de E3 dat het een feit is geworden, we kunnen nu eindelijk games van de Xbox 360 spelen op de Xbox One.

Ik neem aan dat de meesten dat nu wel weten, maar wou het toch wel ff kwijt.

Yess eindelijk. icon_mrgreen.gificon_mrgreen.gificon_mrgreen.gif

Ik weet wel dat je nu nog maar een paar games kan overzetten, maar in de loop van de tijd worden dat er vanzelf wel meer, waneer er voor andere games ook toestemming word gegeven.

Hier een link naar de pagina waar een lijst met games staan die je nu al over kan zetten.

http://www.xbox.com/...available-games

Voorlopig heb ik Banjo Kazooie, Banjo Tooie, BattleBlock Theater, Defense Grid, Hexic HD, Perfect Dark, Toy Soldiers: Cold War en Viva Piñata: TIP overgezet.

Perfect Dark heb ik ff gespeeld en met de Game Dvr het eerste level opgenomen, hier onder het filmpje.

Helaas is op het moment de backwards compatibility alleen te gebruiken door mensen die in het Xbox Preview Program zitten en later dit jaar ergens rond de kerst dacht ik, pas voor de rest van de Xbox Community.

Zijn er nog meer mensen hier op dit forum die al kunnen genieten van de backwards compatibility?

>>> Door thebig: Samengevoegd met hoofdonderwerp.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Deze week heeft iemand (een preview member) een speedtest gedaan van het nieuwe Dashboard dat we in november krijgen. Hieronder een foto.

Overigens is het sinds deze week mogelijk om met maximaal 12 personen in partychat te zitten (ipv 8 ).

xDHxCIk.png

Bewerkt: door PrioX
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...