Jump to content

Crypteq

Recommended Posts

  • Reacties 189
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    28

  • Crypteq

    22

  • GuitarGuy666

    15

  • TrueSkum

    15

Wat een onderbouwde mening. Wij geven gewoon onze mening over wat we tot nog toe hebben gehoord en het staat ons nu éénmaal niet aan. Een gameconsole zou moeten uitpakken met zijn games en niet met zijn extra features. Prachtig als je ons dan zeikerds noemt, maar als de PS4 ook deze weg op gaat dan is er geen alternatief. Dus dan sta je daar mooi met je "Dan koop je hem niet."

Ik ben benieuwd naar wat het allemaal wordt, voor beide consoles. Maar de huidige voorstelling van de One staat me niet aan. Simpel.

Misschien ligt wel aan jezelf dat je het niets vind? Gamen kan nog zoals vanouds, dat hoeven ze niet te laten zien. Nieuwe en innoverende functie's wel. Mensen zien alles veels te snel negatief, zie het gewoon eens anders in en dan is het misschien juist heel handig! Je hebt het apperaat nog niet eens in het echt gezien, je hebt nog nooit een review door een gebruiker gelezen, laat staan zelf hebben gebruikt en dan weet je al dat die nieuwe functie's allemaal onzin zijn? En de prijzen zijn nog niet eens bekend en je zegt al dat het extra duur word... Wacht gewoon eens af op de release en kijk dan verder ipv het zonder te proberen helemaal af te kraken.

*Niet bedoeld als persoonlijke aanval want 90% hier kraakt het af :7

Link to comment
Delen op andere websites

Om een korte reactie te geven op degenen die de Xbox One maar niks vinden. Ik zie dit apparaat als een stap richting de toekomst van gaming, alle nieuwe technologie en trends worden altijd met veel kritiek ontvangen over de hele wereld; het is iets nieuws, iets anders en mensen moeten wennen. Maar mijns inziens is dit toch echt de toekomst van gaming en ik kan niet wachten om dit (letterlijk) superapparaat in huis te nemen! (met Kinect en al!)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een beetje het gevoel dat al dat "mandatory" Kinect gedoe voor een paar problemen zal zorgen:

EDIT: Kun je geen Youtube-video's meer embedden?

>>> Door Thundercover: Enkel de link is voldoende voor de forumsoftware om het te herkennen. Heb het even voor je gefikst! :)<<<

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een beetje het gevoel dat al dat "mandatory" Kinect gedoe voor een paar problemen zal zorgen:

EDIT: Kun je geen Youtube-video's meer embedden?

Zal wel meevallen, je bent niet verplicht om spraakherkenning te gebruiken, maar het is eerst afwachten of het (in redelijke tijd) wel in het Nederlands beschikbaar is.

Over youtube video embeding:

Het moet tussen de [ media] [ /media] tags de volledige URL, en het mag geen beveiligde verbinding zijn, dus geen https maar http is gewoon een questie van de s bij https weg te halen :)

Verder, interessant artikel over de Xbox One: klik (Engels)

Bewerkt: door Crypteq
Link to comment
Delen op andere websites

Heb er heel veel zin in, in tegenstelling tot velen.

Er is altijd gezeik, PS4 heeft games laten zien maar de console niet, Microsoft heeft de console laten zien + veel nieuw uitgebracht kwa release, games, extras.

8 nieuwe games alleen voor de Xbox dit jaar al, dat is toch aardig wat nieuws wat ik niet bij Sony heb gehoord.

De controller ziet er weer fijn uit, zou helemaal niets kunnen met zo'n mini-controller(tje) van de PlayStation, ik moet wat in mijn handen hebben, niet waar ik geen grip op heb.

Ben heel érg benieuwd naar de E3 en naar de games, veel mensen "kijken uit (?)" naar Microsoft omdat ze daar pas de echte games gaan laten zien, misschien een PR-stuntje? Geen idee maar opzich geen slecht plan zou het mij lijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het al bekend welke GPU in de Xbox One gebruikt gaat worden? :)

Overigens doen consoles me niks meer, ben altijd al een PC gamer geweest. De enige reden waarom ik een Xbox360 bezit was voor GTA:IV vanaf de release te kunnen spelen. :puh: Toch is het hebben van een krachtige nieuwe generatie consoles ook belangrijk voor PC gaming natuurlijk, heb het ondertussen wel gehad met die ondermaatse PC-ports. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een leuk artikel over het gerucht van de 2e hands games, zou best waar kunnen zijn:

Kleine quote: (artikel link hier)

Dat laatste biedt hoop en stel je voor dat dit het geval is én dat Microsoft net als ik een briljant en gestoorde geest heeft. Dan zou het bovenstaande verhaal met de tweedehands games ineens een voordeel kunnen worden in plaats van een nadeel ten opzichte van de PlayStation 4. Want laten we eerlijk zijn, tweedehands games zijn de shit en het niet uit kunnen lenen van een game is niet OK!

Wat de keuzes van Microsoft rondom de tweedehands games fantastisch zou maken is een goed online platform waar niet alleen uitgevers hun games digitaal kunnen verkopen, maar waar ook de consument zijn tweedehands games kwijt kan. Precies zoals je zou doen bij de gameshop, maar dan online direct op je Xbox. Daarmee zouden ze het eerste grote handelsplatform voor digitale goederen tussen consumenten realiseren.

Waarom ze dit zouden doen? Elke transactie zou geld in het laatje brengen en ze zouden de handel in Xbox One games volledig zelf controleren. Zo zou je een bedrag betalen wanneer een game van eigenaar verandert, zoals je dat nu al kwijt bent als je je games inlevert bij de gameshop en deze die game voor het dubbele doorverkoopt. Alleen gaat dat wisselgeld nu niet naar de gameshops, maar naar Microsoft en de uitgever. Zeg 5-10 euro. Dan zouden Microsoft en de uitgever baat hebben bij de handel van digitale games en een goed werkend handelssysteem voor iedereen behalve de fysieke winkels een voordeel zijn. Ik zal uitleggen waarom.

Bron: pu.nl (Power Unlimited)

Meningen? Ik zou het persoonlijk een heel mooi iets vinden!

Bewerkt: door Venzio
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...