Jump to content

SOTM Stemtopic - Thema: Freestyle - Winnaar: supergtagamer


Gta Ripper

SOTM: Freestyle  

22 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie moet volgens jouw de SOTM winnen?

    • 3L1077 [img]http://i1075.photobucket.com/albums/w432/eliottabrahams/Michael_zpse2c21eee.png[/img]
      4
    • supergtagamer [img]http://i43.tinypic.com/2z9jrxu.jpg[/img]
      11
    • Pwned.[img]http://i.imgur.com/G7q1NAn.jpg[/img]
      0
    • Gta Ripper [IMG]http://i142.photobucket.com/albums/r102/GtaRipper/SOTM1_zps7119eb8c.png[/IMG]
      7


Recommended Posts

Ook deze maand wordt er weer een SOTM gehouden, en er zijn maar liefst 4 inzendingen waar je uit kunt kiezen. Deze keer hebben 4 leden zich uit de naad gewerkt om er uiteindelijk met deze felbegeerde zege van door te gaan. Laat je stem gelden door je keuze te maken in de poll. Je kunt natuurlijk ook reageren in dit topic op de ingezonden signatures.

Stemmen kan t/m 27 mei

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem is naar supergtagamer gegaan. Dat vind ik de mooiste van de 4, met een goede sfeer in de signature die naar mijn idee past bij de 'persoon' die er in staat. Het blauw rechts had van mij iets minder overheersend gemogen, maar dat is dan ook eigenlijk het enige minpuntje.

3L1077 heeft dezelfde stijl als vorige keer gekozen, maar naar mijn mening wel minder goed dan toen. Met name die lichtrode effecten achter de rug van Michael vind ik er niet bij passen.

Pwned.'s signature roept bij mij niets op. Ik zie er niets in, voel er niets bij, en heb er dan ook niets mee. Iets abstracts kan heel mooi en/of aansprekend zijn, maar dat is hier voor mij niet het geval.

Die van Gta Ripper komt nog het dichtst in de buurt bij die van supergtagamer, maar ik vind de lichteffecten te extreem toegepast. Ik vind het geheel daardoor niet meer mooi.

Daarom: mijn stem is voor supergtagamer. Oh, en tof dat er weer 's iets meer inzendingen zijn! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Wilde ik eens leuk doen en iets slechts maken zodat er niet weer een SOTM wordt utgesteld; komen er opeens wel 3 mensen die ook iets inleveren :puh: Succes in ieder geval :D

Link to comment
Delen op andere websites

De inzending van 3L1077 is weer leuk gedaan, maar niet echt origineel en dat rode effect snap ik niet. Supergtagamer heeft naar mijn idee teveel effecten erin, waardoor het niet echt een geheel is. Pwned. is wel zeer origineel, maar niet al te moeilijk. Gta Ripper heeft er iets moois van gemaakt; weliswaar niet mijn smaak, maar het is een geheel en de effecten zijn mooi. Vandaar dat hij mijn stem krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat uiteindelijk uit naar Gta Ripper.

De enkele kleur staat me gewoon iets meer aan momenteel, wat natuurlijk niet wilt zeggen dat de andere signatures niks hebben, want Eliott's signature heeft zeker zijn eigen gradatie qua "uniek iets" maar de rode vlagen rond Michael staan me niet zo aan. Ik vond supergtagamer's signature op zich wel leuk, kleuren gaan goed samen, maar het voelt wat "waterig" op een manier en dat stoot het wat af. Ook Pwned.'s signature vind ik best goed geslaagd, simpel concept, maar wel aangenaam om naar te kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel jammer dat het zo vroeg duidelijk is wie deze prijs binnen slepen gaat, toch leuk geprobeerd Rippe, gtagamer en Eliott!

8jcjRM0.png

Ik vind supergtagamer het best; maar ik stem niet op dingen waar ik aan meedoe, alhoewel ik heb zo weinig kans dat ik later mischien toch stem. Ik vind het lichtgebruik gewoon heel geslaagd en hij heeft en goede render (zo heet dat toch? :puh:) gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb voor Eliott (3L1077) gestemd. Zijn stijl van het maken van signatures vind ik toch het best. Dat rode wolkje achter Michael is inderdaad een minpuntje, maar daar kan ik mee leven.

De sig van supergtagamer is ook erg mooi: vooral die achtergrond die van oranje naar blauw overgaat. GTA Ripper heeft ook een kunstwerkje geleverd, al is het niet precies mijn favoriete stijl van signatures. Die van Eliott komt een stuk simpeler en strakker over, en dat is wat ik zoek in een signature. Pwned. heeft ook een goede poging gewaagd, maar helaas krijgt ook hij mijn stem niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn voorkeur gaat uit naar de signature van supergtagamer. Hij is vet om naar te kijken, gaaf kleureneffect en de render is prima. Het is gewoon een prima signature. De signature van Eliott vind ik ook wel vet, maar desondanks toch minder dan die van supergtagamer. Ik had overigens eerst de signature van jou willen kiezen Gtaripper, maar ik vind de C4D/effecten overbelicht, wat in mijn ogen niet fijn is om naar te kijken. Hoewel ik de gloed van dat effect op de persoon links dan wel weer geslaagd vind. Pwned., ik vind je extravagante kleurencombinatie zeer gewaagd en lichtelijk expressionistisch, maar ik denk toch dat jouw werkje beter thuishoort in het Museum voor de Moderne Kunst in Arnhem dan hier.

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

supergtagamer krijgt mijn stem. 3L1077, heb al veel van die sigs gezien van hem, was leuk geweest als hij met wat anders was gekomen. Pwned., leuk geprobeerd, maar ik zie niet wat het moet voorstellen. Gta Ripper, sterk overbelicht. Vandaar mijn stem.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar Gta Ripper, nipt. De signature is me iets te overbelicht, maar er zit wel een aansprekende feeling in. Daarnaast vind ik de kleuren (zoals gewoonlijk) weer erg tof.

Wilde ik eens leuk doen en iets slechts maken zodat er niet weer een SOTM wordt utgesteld; komen er opeens wel 3 mensen die ook iets inleveren puh2.gif Succes in ieder geval icon_mrgreen.gif

Goed voorbeeld doet volgen natuurlijk, dus je moet de volgende keer maar gewoon weer iets insturen. icon_mrgreen.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Lastige dit jongens.. Ik heb uiteindelijk toch gekozen voor supergtagamer, vanwege de setting en kleuren die ik mooi op elkaar vind aansluiten, met uitzondering van het stukje rechtsonder. Dat had je wat mij betreft weg mogen laten. Let op het contrast, maar ook de 'gif blauwe' kleur wat niet aansluit op de achtergrond. De render had ook iets meer ingeblend mogen worden (meer licht en schaduw werk). Toch heb ik voor jou gekozen omdat het geheel er verder prima uitziet.

Ik twijfelde nog om voor Gta Ripper te kiezen, maar deze is naar mijn mening net even te onduidelijk. Iets overbelicht maken kan er heel vet uit zien, maar ziet er nu net iets te druk uit, waardoor ik het idee heb dat ik belangrijke elementen uit je signature mis.

3L1077, een mooie signature, maar had graag gezien dat je dat iets had gedaan met de feedback uit je topic in Showroom. Namelijk het verwijderen van het (brush-)effect achter Michael. Wellicht had je dan meer stemmen gekregen.

Leuk dat je hebt meegedaan Pwned. Een echte trendsetter hier, waarbij iedereen eerst altijd even moet wennen aan het nieuwe. Jouw tijd komt nog wel. knipoog.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Het topic was per ongeluk even dicht, maar is weer open voor de laatste stemdag! En die stemmen zijn hard nodig, want Gta Ripper en supergtagamer staan gelijk. Komt dat zien, komt dat zien (en stemmen graag icon_mrgreen.gif).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb voor Supergtagamer gestemd omdat ik de donkere kant en een lichte kant mooi vind in een plaatje. Die van Elliot is heel anders en dat vind ik leuk, maar ik vind die van Supergtagamer mooier. Bij die van Elliot mogen wel wat meer effecten! :)

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...