Jump to content

Welke Next-Gen ga jij kopen?


GuitarGuy666

PS4 of XBOX one?  

38 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke next-gen console koop jij?

    • XBOX one
      6
    • PS4
      18
    • Wii U
      1
    • Geen
      12
    • 3DS
      0
    • PS Vita
      1
    • Ik koop een current-gen console
      1


Recommended Posts

Vul de poll in, en laat ook weten waarom jij deze next-gen gaat kopen ;)

>>> Door Bassieboy35: Optie 'geen' toegevoegd.<<<

Bewerkt: door supergtagamer
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    7

  • TekaLoca

    5

  • GuitarGuy666

    5

  • RustyRustler89

    2

Zoals het er nu uitziet koop ik de Xbox One. Ik ben er van verzekerd dat we op de E3 een groot aantal nieuwe games gaan zien. En al dat gedoe met tweedehands spellen gaat allemaal meevallen, want het wordt heel erg overdreven door Reddit en andere message boards/forums. Geen backwards compatibility is juist goed, want anders gaat de prijs omhoog, en daar zit niemand op te wachten. En als je daar dan nog de betere controller bij op telt, is het tot nu toe een dikke overwinning voor de Xbox One. Het ziet er naar uit dat beide games een paar exclusives op de E3 gaan laten zien, iets wat beide platforms nog niet hebben gedaan, dus daarom kijk ik ook erg naar de E3 uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zeer tevreden met mijn Xbox 360, heb ook een PS3, maar als ik er een van zou moeten wegdoen dan zou dat de PS3 zijn. Vind Xbox veel fijner om mee te spelen..

Conclusie: moest ik een nieuwe console kopen zou ik dus gaan voor de Xbox ONE. Eerst even wachten wat de prijs ervan wordt..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zeer tevreden met mijn Xbox 360, heb ook een PS3,

Rijke boyo.

Ik vind de controller van de xbox zo een mega voordeel dat het me weinig uitmaakt, haha. Als ze gewoon redelijke games gaan hebben wordt het na de eerste price drop toch een xbox ONE. (ik vind hem er ook bruut uitzien, maarja we hebben wel not niet de PS4 gezien)

Link to comment
Delen op andere websites

PlayStation 4, want ik denk dat die minder van die onnodige extra's en verplichtingen zal krijgen dan de Xbox One. En ik ben sowieso altijd al gebruiker geweest van Sony's consoles. Xbox One ziet er mooi uit, maar ik wil gewoon niet al die onzin erbij. Daarvoor heb ik al andere apparaten.

Wel moet ik erbij vermelden dat ik hem waarschijnlijk pas máánden na de release koop, omdat GTA V misschien nog wel niet meteen beschikbaar is én omdat ik voor geld moet zorgen natuurlijk. Zo'n console zal wel weer rond de 400 euro kosten, dus ik wil de tijd nemen om een beetje de reviews op internet te lezen en te zien of de PS4 positief ontvangen wordt door velen. Het gaat me verder niet om de positie tegenover Xbox One (al verwacht ik geen succes voor die console, als ik de reacties op het internet mag geloven), maar juist om de gebruikservaring.

Kortom, ik wacht lekker af. Misschien koop ik 'm wel na de examens. Leuk 'cadeau' voor mezelf. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan niet wachten op de Wii U!

Ik heb er een, en op de E3 word alles alleen maar mooier! Ik hoop dat de wii u meer verkocht word

zodat er meer geld is om games te maken. Ik ga zekerweten zelda kopen, heb je de E3 demo

van 2011 gezien? Super epic!

Link to comment
Delen op andere websites

Playstation 4, de vraag is alleen wanneer. Er komen echt topgames aan op de PS4 zoals Watch_Dogs, Assassins Creed en FIFA14. Maar rond september komt ook GTAV en die is niet voor de PS4...

Link to comment
Delen op andere websites

Voorlopig ga ik geen nieuwe console kopen. Ik heb een 360 en PS3, GTA V komt er voor de 360, en ik game gewoon te weinig om een nieuwe console te kopen. Bovendien heb ik voor mijn huidige consoles nog genoeg games liggen die ik nog niet uitgespeeld heb. En tot slot krijgen we gezinsuitbreiding, en daar gaat ook een hoop geld in zitten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...