Jump to content

Skyrim draait niet


.Sharingan

Recommended Posts

Joo

Ik heb vanmiddag eens Skyrim via steam gekocht. Om op een laptop te spelen, namelijk een asus n73j, De specs van dit beestje is: Intel core i5 460M 4 Gb werkgeheugen en een Nvidea Gforce GT 415m. Het spel start gewoon op, ik heb alles op Low gezet. En zelfds de begin cinematics zijn een beetje aan het laggen.

Voor de rest is het gewoon niet te doen qua hakkelen en slechte kwaliteit graphics.

Heeft er iemand een idee of fix wat dit probleem kan oplossen? Want ik ben er vrij zeker van dat deze laptop deze game aan zou moeten kunnen.

Alvast bedankt voor jullie reactie :D

Cheers

Whoop

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Je GPU is slecht. De integrated graphics scoort bijna even goed als je dedicated gpu, wat bij een HD 3000 een slechte zaak is.

Er zit ook een logica in de benaming van de Nivdea kaarten voor de duidelijkheid:

GT serie: van super slecht tot Beste prijs/performance

GTX serie: Gemaakt voor het gamen, dus zullen beter presteren.

Dan heb je vervolgens altijd 3 cijfers:

éérste cijfer staat voor de welke generatie: 7de is de nieuwste.

de twee opvolgende cijfers staat voor het type waarbij je de volgende regel aanhoud:

10 / 15 / 20 / 30 zijn allemaal low-budget kaarten en zullen dus niet goed presteren.

40/50 zijn meestal de beste kanidaten als je nog een beetje wilt gamen.

Je hebt een GT 415m. Het is dus een budget kaart (x15) in het budget sement (GT). 4de generatie is tevens al vrij oud wat natuurlijk ook niet echt helpt.

Bewerkt: door Sublime
Link to comment
Delen op andere websites

Je zou ook kunnen proberen om op (zeer) lage resolutie de game te kunnen draaien. Als je dit low op full-hd probeert te draaien gaat het niet werken. Ik zou voor HD ready of iets rond de 1000 pixels nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de tips iedereen. Ik wist niet dat de videokaart zo slecht was. Ik dacht juist dat het een van de betere was :bonk:

Het spel en de laptop zijn van mijn broer, dus ik ga het morgen ff proberen te tweaken zodat hij kan FUS RO DAH' en

:7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...