Jump to content

GRID 2


Kai-ShockWave

Recommended Posts

251802-Grid2_Header.jpg

GRID 2

Ontwikkelaar: Codemasters Racing

Uitgever: Codemasters Racing

Genre: Racing

Platforms: Playstation 3, Xbox 360 en PC

Aantal spelers: Offline 1-2, online 2-12

Release: 31 mei 2013

Demo: Nee

Website: http://www.gridgame.com

"In het racespel Grid 2 strijd jij tegen de 'fantastische' sportwagenheld Al om de eeuwige roem. Jij laat je niet zomaar het kaas van het brood eten en bent erop gebrand die felbegeerde lauwerkrans op te strijken. Met soepel gemak stuur jij je voertuig naar de voorhoede van het deelnemersveld. De raceondergrond is uitermate pittig, want je crost over drie continenten op beroemde racebanen als Indianapolis Motor Speedway, door steden als Barcelona, Chicago en Parijs of over uitdagende landschappen als bergweggetjes, woestijnpaden en bosroutes."

Ik heb GRID 2 laatst gekocht voor de PS3 en het is een gaaf spel. Graphics zijn erg mooi en de besturing erg prettig. Vanwege het verbeterde schademodel kunnen de kleinste fouten al fataal zijn. Één grote klap tegen je tegenstander of de muur en je auto is total-loss. Vooral online levert dit soms hilarische momenten op waar auto-onderdelen en soms hele auto's de lucht in vliegen. Deze rotzooi blijft ook gedurende de hele sessie op de baan liggen. Helaas ontbreekt de cockpit-view wat ik persoonlijk wel jammer vind en zijn er niet heel veel tracks. D.m.v. het zogenoemde 'Live Route' kunnen tracks wel elke ronde van baan veranderen waardoor je wel veel variatie krijgt per track. Auto's zijn er weer in overvloed.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb het even kunnen spelen, maar de besturing viel mij slecht tegen tot nu toe. Ik had alleen in 3 beginnersauto's gereden in de campaign, maar besturing vond ik bij alledrie niet fijn. Dit was op de PC, met pijltjestoetsen. Beeldkwaliteit was daarintegen wel weer prachtig, en volop tegen een tegenstander aan botsen blijft natuurlijk prachtig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik vind het erg jammer dat de Cockpit view er uit gehaald is.. Vond het toch altijd wel wat hebben om op die manier te racen. Ook bij Dirt 2 en 3 heb ik altijd de cockpit view gebruikt. Gaf mij toch echt het meest een race gevoel. Dan moet ik wel zeggen dat ik Grid 2 nog niet gespeeld heb en dus niet weet hoe de game is zonder cockpit view :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...