Jump to content

Nieuwe gameplay-info!


p-p

Recommended Posts

Zojuist hebben de eigenaren van het (nederlandse!) YouTube kanaal 'GTA5Videos' een nieuwe video gepost, met daarin wat leuke (nieuwe) feitjes over de gameplay binnen GTAV! Ik laat de video voor zich spreken, enjoy!

Bewerkt: door p-p
Link to comment
Delen op andere websites

In het filmpje vertellen ze dat ze de info van de gamespot forums hebben, volgens hen officieel bevestigd oid.. Je hebt gelijk pwned, dus ik ga eens dat topic opzoeken en kijken wat er verteld wordt!

Link to comment
Delen op andere websites

Hij kan het beter in het Nederlands lullen en dan Engels subtitlen, als hij dat wel kan. Damn wat iriteer ik me aan zijn Engels..

Verder, nja ik hield het niet langer dan anderhalve minuut uit.

Knopje drukken voor ammo op te rapen

Er zijn nu echt dagen van de week, zondag alles dicht, vrijdag aaf druk bij de uitgaansgelegenheden.

En verder weet ik het niet :v

Link to comment
Delen op andere websites

Hij kan het beter in het Nederlands lullen en dan Engels subtitlen, als hij dat wel kan. Damn wat irriteer ik me aan zijn Engels..

Ach, dat viel nog wel mee, heb erger meegemaakt.

Euhm, er zullen dus voertuigen met trailers spawnen in het verkeer, maar die trailers kunnen dus random zooi en voertuigen dragen. Ook zul je zelf een Pick Up (eg. Bobcat) kunnen gebruiken om kleinere voertuigen te vervoeren via je laadbak. Dan is de stealth nog wat verbeterd en je kunt je kameraden niet neerschieten. Of dat ook werkt wanneer je met bijvoorbeeld een Rocket Launcher aan het rondhuppelen bent weet ik ook niet, maar blijkbaar is het onmogelijk voor de speler zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij kan het beter in het Nederlands lullen en dan Engels subtitlen, als hij dat wel kan. Damn wat iriteer ik me aan zijn Engels..

Wat maakt dat nu uit gast? Engels is een taaldie door iedereen begrepen wordt en zijn grammatica i goed en hij spreekt alles gewoon prima uit; hij heeft alleen een accent; hij kan gewoon Engels.

Mja, ik vind dat zijn videos nooit echt origineel zijn en ze gebruiken zowat altijd fora met informatie waardoor vaak de info niet klopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...