Jump to content
Joriz

Negen nieuwe GTAV screenshots


Zojuist heeft Rockstar Games vanwege de E3 gamebeurs negen nieuwe screenshots van Grand Theft Auto V vrijgegeven. Veel kijk en ontdek plezier!

med_gallery_1_147_260948.jpg

med_gallery_1_147_100397.jpg

med_gallery_1_147_168249.jpg

Alle nieuwe GTA5 screenshots zijn te bekijken in de galerij. Heb je wat ontdekt in de screenshots of wil je meepraten over GTAV dan kan dat op het forum.

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik vind ze erg mooi! Ondanks het feit dat het verkrijgen van screenshots niet heel speciaal meer is, zo langzamerhand, blijf ik ervan genieten. Zoals MegaPilot hierboven ook al zegt, vind ik de eerste screen erg indrukwekkend: het geeft een mooi beeld weer van het buitengebied. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Die eerste screen.._O_

Draw distance improved! :dans:

Die jetski's is dus weer een gezamenlijke missie, ik zie namelijk zowel Trevor als Franklin op die screen. Krijg hierbij ook echt het los santos gevoel van SA. :Y Is het overigens al bekend wie die laatste persoon op die screen is? Ziet er niet naar uit dat dat een vijand is... Het zou Lamar kunnen zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind de screen met de gekleurde lichten wel interessant, een club misschien?

Vind ik ook de meest bijzondere. Verder is het in mijn ogen meer aanvulling op de rest; niet minder mooi, maar toch...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er weer mooi uit heb hem alvast gepreorderd.

Wel een slimme timing van Rockstar omdat ze zich niet laten zien op de E3 (nog nooit echt hebben gedaan) toch nog even op deze manier wat van zich laten horen.

Bewerkt: door masterkey

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind de screen met de gekleurde lichten wel interessant, een club misschien?

Vind ik ook de meest bijzondere. Verder is het in mijn ogen meer aanvulling op de rest; niet minder mooi, maar toch...

Het zou ook leuk zijn als ze echt realistische details toevoegen, bijvoorbeeld dat je elk lampje kapot kan schieten, en zo voort.

Die kleine details maken het wel leuk.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...