Jump to content

Jouw mooiste GTA moment


Dutchy3010

Recommended Posts

Toen ik mijn eerste GTA speelde, het was trouwens GTA san andreas.

Ik had echter geen flauw benul wat je moest doen, ik wist toen eens niet hoe je een auto moest jatten :bonk:

En ik liep gewoon op straat, mensen in elkaar slaan, maar toen ik een gangster sloeg schoot hij, en ik rende keihard weg.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    3

  • Dotz

    2

  • JJ-B

    2

  • .PhoeniX.

    2

  • 2 weken later...

Waar ik het meest 'gelukkig' was, dat zou dan op 28 april 2008 geweest zijn, de release date van GTA IV. De eerste 10 minuten in dat spel waren waan-zinnig. Qua nostalgie-gelukkigheid is dat natuurlijk GTA:SA. Ik heb zoveel uren gespeeld en zulke leuke momenten meegemaakt, als ik dat allemaal uit zou typen duurt het nog wel even. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 years later...

Pfff, moeilijke vraag zeg... Mooiste moment was waarschijnlijk toch wel de eerste keer dat ik GTA IV speelde. Net als FireFighter hierboven heb ik de eerste minuten mijn ogen uitgekeken en kon ik haast niet bevatten wat ze met de serie gedaan hadden (in een positieve zin natuurlijk). Het spel heeft daarna, en ik overdrijf niet, ruim drie jaar in mijn Xbox gezeten zonder iets anders gespeeld te hebben. Dat waren tijden... 🤩

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...